Snelle service en goede kwaliteit

Prima service op maat!

Na een kort telefoontje doorgegeven welke aanpassing ik wilde in een standaard tekstbord, heel snel de concepttekst ter akkoord ontvangen en binnen 3 dagen geleverd. Top!

Prima service!

Betaling op factuur voor het bedrijf kunnen regelen voor een kleine bestelling. Nadat betaling was overgemaakt is de kleine bestelling zonder extra kosten verstuurd. Vriendelijke en meedenkende service verleend.

Gewoon Goed

Makkelijk besteld duurt een paar dagen voor bestelling binnen is maar dan heb je ook wat

Product zoals omschreven en een super snelle levering

Erg tevreden met mijn bestelling! De volgende dag had ik mijn product al in huis. Bedankt voor de fijne service.

Snelle servies , Behulpzaam ,goed verpakt en vooral het naamplaatjes mooi gemaakt

tevreden

Service was goed, alleen had ik niet door dat ik na mijn bestelling via de e-mail nog apart een bevestiging moest sturen. Daardoor langer gewacht dan nodig was.

Ik had 2 ontwerpen gemaakt, 1 was verkeerd maar per ongeluk dus die besteld ipv de juiste. Gebeld, vriendelijk en snel geholpen en ondanks dat ik mijn foute versie al betaald had, hebben zij zelf precies naar mijn wens de order aangepast en 2 dagen later had ik 'm al in huis. Top service!!!!

Supersnelle levering, mooi product

Goed contact via chat (handig!), daarna snelle levering. Naamplaatje ziet er erg mooi uit!

Geweldig, mooi,kwalitatief en snel

Zeer professioneel, eerlijk als de levering later wordt. En een zeer goede kwaliteit

Heel mooi naambordje

Naambordje is precies zoals opgegeven op de site, afwerking is heel mooi. Het enige waarom ik geen 10 heb gegeven, is dat ik het naambordje een dag eerder had verwacht.

Snel, goede prijs en goede service

Huisnummer besteld via de site. De bestelling werd via de mail geverifieerd. Daarna snel geleverd.

Mooi product maar aangepast zonder overleg

Het is een leuk product maar bedrijf heeft het ontwerp aangepast zonder overleg en bij navraag hierover krijg ik een beetje vreemde reactie. In eerste instantie zien zij het verschil niet eens en moet ik dit letterlijk uitleggen. Een duidelijk antwoord ontbreekt en ook geen excuus ofzo.

Hoi Marjan, een poppetje dat een millimeter naar links staat is inderdaad even zoeken. Als je iets opvalt kun je dat toch even melden.

Mooi, makkelijk en snel!

Mooi naamplaatje, makkelijk te ontwerpen en snelle levering!

Super sneller service

Zeer snel geleverd en een klantenservice die snel reageert en met je mee denkt!

Strak sjek naambordje

Prima materiaal, mooi lettertype, goede kwaliteit

Grote keuze, lage prijzen

Zeer eenvoudig je eigen naambordjes maken met logo, inclusief verzendkosten en meestal binnen een paar dagen binnen

Mooie review Maurice. Dank je daarvoor. Wij hebben eigen ontwerpers en eigen productie. Dat scheelt in de prijs. m.vr.gr. Team Naamborden.nl

Kwaliteit super

Super mooie kwaliteit, prachtig!

Hallo Ineke, de zwarte huisnummers zijn gaaf hè! Dank voor de review. m..vr.gr. Team Naamborden.nl

Snel geleverd goede kwaliteit

De kwaliteit is goed en werd snel geleverd. Ik heb de uitvoering van RVS die geplakt wordt op een kleiner wit bordje dat aan de muur wordt geschroefd. Wat ik mij wel afvraag of de dubbelzijdige tape bestand is tegen gebruik buiten.

beste Wil, Dank voor de mooie review. En ja alles wat we gebruiken is voor buiten. Groetjes team naamborden.nl

Heel tevreden

Heel snelle levering! Mooi afgewerkt product! Heel tevreden!

Prachtig

Hele mooie lettering ! Goede kwaliteit RVS! Mooiste naambordje van de straat geworden! Elke dag plezier van!

Beste Xenia, Het mooiste naambordje van de straat! dat is een super review. Dank je, Team Naamborden

Goede service. Mooi produkt

Zelfs in belgie bezorgd binnen n week. Heel tevreden

Uitstekend!

Heel fijn dat je deze zelf kan samenstellen, veel variatie in soorten en maten. Voor ieder wat wils. Snelle levering en netjes verpakt. Zeer tevreden.

prachtig bord!!!!

snelle goede service en prachtig eindresultaat