Goed overleg over de vormgeving en afwerking. Vlotte levering.

Degelijk naambord persoonlijke service

Door een digitale proefdruk aan te vragen kon het naambord precies aan onze wensen worden aangepast. Degelijk materiaal. Snelle levering.

helemaal prima

Mooi plaatje laten maken voor een jubelaris. Vlotte service en het plaatje ziet er prachtig uit.

Mooi bord!

Snelle levering en service

Prettige contact met geweldig resultaat

Snel en vriendelijk contact over de mogelijkheden. Goed meegedacht en een prachtig uniek resultaat!

Heldere website en goede, snelle levering

Een naambordje besteld en ontvangen zoals gevraagd. Bedankt!

goed product, snel geleverd, aanrader!

Ik wilde 2 huisnummerbordjes en had daar nog een vraag over, die werd vlot en correct beantwoord. De bordjes (die ook nog eens betaalbaarder waren dan bij anderen) werden snel geleverd en zijn nog mooier dan verwacht. Top!

Voldoet aan verwachting en snel geleverd

Nvt

Supersnel en super mooi!

Ik kreeg snel een voorbeeld op de mail hoe het uit kwam te zien, erg blij met de snelle service. Richard

Fijn bedrijf dat goed meedenkt en snel reageert

Prima zaak waar snel en klantgericht mee samen te werken is!

Fantastische service!

Ik had op dezelfde dag nog een naambordje nodig en binnen 1 belletje was het meteen geregeld! Ontzettende goede service en een zeer fraai afgewerkt product in handen aan het eind van de dag. Super!!

Prachtig en snel ❤️

Topkwaliteit

Prima kwaliteit

Ik dacht wel dat ik ons naambord toch iets vroeger ging ontvangen. Besteld op zondag 21/01/24, maar ontvangen op dinsdag 29/01/2024.

Dank je wel voor de mooie 10. Soms valt de tijd van het transport naar België wat tegen inderdaad. Veel plezier van uw naambord. Team Naamborden.nl

Leveringstijd, prijs, kwaliteit, website en service, allemaal uitstekend.

Dank je wel Marco, fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Mooi compliment daar worden we blij van. Groetjes team Naamborden.nl

Zeer slecht nog niets ontvangen

Beste, ik vind het zeer jammer dat ik deze nog niet ontvangen heb, ik heb ze contant betaald en heb ze zeer dringend nodig, met GLS transport heb ik al meerdere problemen mee gehad

U bent niet tevreden over de pakketdienst begrijp ik. Ben ik het vaak met u eens. Naar België kan het soms een paar dagen duren en soms komt het pakje de volgende dag al aan. een mailtje met ordernummer hebben wij echter meer aan dan kunnen we het nazoeken voor u. m.vr.gr. team naamborden.nl

Goede kwaliteit en snelle levering.

Mooi bord en fijn contact

Wij hebben een naambord met een beugel besteld. De beugel vertoonde wat roest. Zonder enige discussie heeft de eigenaar een nieuwe beugel geregeld en extra in de lak gezet om te voorkomen dat deze ook gaat roesten. Super!

Netjes en goed

Keurig verzorgd

Alles prima geregeld

Even meedenken of er misschien een scherpere afbeelding beschikbaar zou zijn. Mede daardoor resultaat prima!

Levering naamplaat aan de verwachtingen voldaan!

Mijn keuze voor een naamplaat heeft aan alle verwachtingen voldaan. Kwaliteit, verwachting, communicatie, levering alles zoals Naamborden op zijn website heeft aangegeven. Klasse!!

snelle en professionele werkwijze

ze leggen de procedure perfect uit en leveren snel volgens afspraak

Zoals het hoort

Naambordje gemaakt en geleverd zoals ik het besteld heb.