Snel geleverd goede kwaliteit

De kwaliteit is goed en werd snel geleverd. Ik heb de uitvoering van RVS die geplakt wordt op een kleiner wit bordje dat aan de muur wordt geschroefd. Wat ik mij wel afvraag of de dubbelzijdige tape bestand is tegen gebruik buiten.

beste Wil, Dank voor de mooie review. En ja alles wat we gebruiken is voor buiten. Groetjes team naamborden.nl

Heel tevreden

Heel snelle levering! Mooi afgewerkt product! Heel tevreden!

Prachtig

Hele mooie lettering ! Goede kwaliteit RVS! Mooiste naambordje van de straat geworden! Elke dag plezier van!

Beste Xenia, Het mooiste naambordje van de straat! dat is een super review. Dank je, Team Naamborden

Goede service. Mooi produkt

Zelfs in belgie bezorgd binnen n week. Heel tevreden

Uitstekend!

Heel fijn dat je deze zelf kan samenstellen, veel variatie in soorten en maten. Voor ieder wat wils. Snelle levering en netjes verpakt. Zeer tevreden.

prachtig bord!!!!

snelle goede service en prachtig eindresultaat

Doen wat ze beloven en snel.

18 verschillende huisnummers besteld. De volgende dag een digitale proefdruk ontvangen. Twee dagen later alles ontvangen. Mooie kwaliteit. Een aanrader.

Keurig naamplaatje geleverd

Ik heb een plaatje besteld om te bevestigen op een bankje, als cadeau. Hij is snel geleverd en ziet er precies uit zoals ontworpen. Tevreden!

Heel fijn contact met vriendelijke mensen en snelle service. Goed bereikbaar voor speciale wensen wbt aankoop.

snel en zorgvuldig

snelle reactie en levering

Goede service, prima bordje

Wat fijn dat er eerst nog een voorbeeld gestuurd wordt! De afhandeling ging bovendien vlot en het bordje bevalt prima.

Snel geleverd, net nummerbordje.

Net aluminium bordje met ons huisnummer erop, was snel geleverd, in de brievenbus.

Prima services.

Het is prachtig geworden met een goede kwaliteit.

Bestellen was eenvoudig. Snelle levering en het resultaat exact zoals ik hoopte. Ook het bijgeleverde bevestigingsmateriaal was goed en eenvoudig in gebruik.

Mooi bordje gekregen.

De bestelling kwam iets later dan de 3 beloofde dagen op de website maar wel binnen een week. Goed verpakt, mooi afgewerkt.

Mooi naambord en vlotte levering

Leuke bord

Het bord was snel gemaakt en ziet er mooi uit.

Snel en zorgvuldig

Vragen snel beantwoord om een eigen ontwerp op een plaatje te krijgen, Prima uitgevoerd, met logo's in kleur en al, en supersnel geleverd. Dank!

Mooi design en snelle levering

Mooi design, kwalitatief hoog staand product. Netjes een proefdruk ontvangen en na akkoord een super snelle levering. Top.

Bestelling was snel gedaan, met een proefdruk

Bestelling online gong vlot en makkelijk, een aantal dagen later kregen we een proefdruk en een week of anderhalf later de zending. Je moet er dus wel een beetje geduld voor hebben.

Snelle levering, fijne service

Super snelle levering. Mooi stevig naambordje

Prima service en snelle levering.

Na proefdruk via e-mail binnen 2 dagen geleverd. Top

Snelle levering, mooi product

Mooi bord, snel geleverd

Mooi bord, snel geleverd.

Snel en mooi geleverd

Beetje lastig om te zien of alles gelijk staat, maar voor de rest snel en goed geleverd. Gelijk geplaatst voor onze deur. En het valt mensen gelijk op. Ben er heel blij mee!

Beste Janita, wij controleren altijd of alles netjes staat. Bij twijfel wordt je gebeld of krijg je een proefdruk. Dank je voor de goede review. Naamborden.nl