Snelle en persoonlijke top service

Duidelijke website, veel keus. Persoonlijk mailcontact om keuze te verduidelijken/verfijnen. Erg vlotte service.

Huisnummer ziet er prachtig uit maar geen montagemal, geen montage informatie

Snelle en goed levering maar montagemal en montage informatie ontbreekt. Kan er zo niets mee beginnen. Terwijl dit bij de verkoopinformatie wel staat vermeld.

Hallo Walraad, we zullen er goed opletten dat het wordt meegestuurd. Een simpel belletje of mailtje en we hadden je van goed montageadvies voorzien.

Gewoon goed, zoals ik gewend ben

Snel en volgens wens

Ik had verschillende vragen over de tekst ; snelle reactie , fijne en duidelijke communicatie, Er wordt een proef per mail naar je toe gestuurd Mooi product. Snelle levering.

Snelle levering, netjes verpakt. Alles naar tevredenheid

Super mooi resultaat & zeer goede service. Besteld vanuit Belgie en totaal geen probleem.

Helemaal top

Makkelijk te ontwerpen. Contact was persoonlijk en goed! Product was er snel en zag er mega goed uit. Eindresultaat is geweldig. Ik ben zeer tevreden

Snel, betaalbaar en erg mooi.

Naambord bestelt in messing. Binnen 3 dagen al thuis in de brievenbus.

Goed bereikbaar en mooie gedenkplaat gemaakt!

Bedrijf is goed bereikbaar en streeft perfectie na. Toen ik na 2 dagen belde om naar de voortgang te vragen werd mij verteld dat de gedenkplaat wel klaar was maar dat men zelf nog niet tevreden was, zo hoort het als je er niet achterstaat niet uitleveren, top! De gedenkplaat die ik heb ontvangen is prachtig!! Nogmaals dank en ga zo door!!!

Snelle levering, het product is helemaal zo geworden als ontworpen op de website, mooie kwaliteit en dus stevig. Ik ben er super blij mee!

Heb bij naamborden al meerdere bestellingen geplaaten en kan het aleen maar aanraden . De kwaliteit van hun producten is goed en ze leveren snel

Hier een naambordje bestellen is een fluitje van een cent.

Type naambordje kiezen, gewenste tekst opgeven, klaar, in de winkelwagen. Na een paar dagen is het bordje thuis.

Prachtige kwaliteit!

Makkelijk om te bestellen en eigen tekst in te voeren. Ruime keuze in lettertypes. Geleverd binnen 2,5 week. Het naambord is prachtig! En van hoge kwaliteit. Ons inziens was het het geld meer dan waard.

Goede en snelle service

Zie boven

Top service!!

We hadden een specifieke vraag. Er werd via de mail heel fijn meegedacht en had het naambordje toen zo binnen.

Precies zoals ik t wou. En snelle levering! Een aanrader!

Nog steeds niets ontvangen

slecht

Hallo Jack, Een dagje te laat door de Kerstdrukte bij Post.nl. Beetje voorbarig jouw review. Veel plezier van het naambord. Team Naamborden.nl

Ondanks de drukte rond de feestdagen Keurig op tijd geleverd. Naambordje ziet er top uit. Helemaal naar verwachting. Erg tevreden.

prima en vlotte afhandeling

prima en vlotte afhandeling

Goede kwaliteit, top service

Al jaren bestel ik hier naamborden, altijd super tevreden!

super. goed geholpen, snel geleverd

heel snel geleverd en precies wat ik wilde.

Uitstekende service en zeer goede kwaliteit.

Snelle reactie via de mail, de naambord is echt heel mooi! Minpunt is dat de kleur van de letters zijn donkerder dan de afbeelding op website. Het valt hierdoor minder op wat op de naambord staat.

Prachtig!

Prachtig gemaakt en bij vragen prima reactie.