uitstekend

snel, accuraat, mooi en snel. Prima gedaan!

Geweldige service

Snelle levering na contact. Mooi product en meedenken door eigenaar!

mooie borden

Leuk naambord, makkelijk samen te stellen

Prima naambord

Snelle levering. We hadden een gietijzeren naambordje besteld. Zelf had ik t wat donkerder verwacht (nu bijna licht bruin). Ook vond ik het bordje aan de grote kant. De namen en het huisnummer; mooie grootte en mooi lettertype.

Uitgebreide keuze

Uitgebreide keuze en goede informatie. Bestel- en afleverprocedure lopen op rolletjes.

Waardeloos

Bestelling niet ontvangen helaas. Vandaar mijn lage waardering.

hoi Rick, even een kort berichtje als iets nog niet binnen is en we kunnen het oplossen.

Snelle levering, product ziet er goed uit

Perfect brievenbus bordje

Na bestelling werd het brievenbus bordje correct en snel geleverd. Eenvoudig aan te brengen op de brievenbus en voldoet volledig aan de verwachting.

Pervekte levering

Prima webshop en pervekte levering zeer tevrede

Snel, accuraat en exact wat ik wilde hebben

Het opstellen ging makkelijk en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Geen overbodige informatie of mails maar gewoon snel en goed gekeverd .. super tevreden

Heel behulpzaam en klantgericht

Heel behulpzaam en klantgericht

snellen levering en een goeden prijs

fijnen website makkelijke om een bord te maken.

bordje is prima, website niet heel handig

zij waren snel, zo niet post NL

vlot geleverd voor nette prijs

Mooi gemaakt en snel geleverd

Ik ben erg blij met het bestelde naambordje, erg mooi geworden. Snel geleverd ook

precies wat ik wilde

Het naambordje dat ik ontving zag er precies zo uit als ik wilde en werd ook snel bezorgd

Prachtig geworden

Heel tevreden!

Snelle levering en het resultaat is net zoals de afbeelding. Top!

Snelle levering, strak resultaat, super blij mee!

Zeer snelle levering en mooi product

Gemakkelijk te bestellen en een heel mooi product. Heel tevreden met het resultaat.

Zeer goede ervaring

Makkelijke site en een snelle levering van het product. een echte aanrader

goed en supersnel

gister besteld , vandaag geleverd , terwijl er eigenlijk 2 werkdagen over zou worden gedaan

prettige service

Bestelling werd netjes geleverd. Bordje zag er mooi uit, al waren de letters wat kleiner dan ik me had voorgesteld. Dus misschien idee om aan te geven op de site tot hoever de grootte van de letters zichtbaar zijn? Prima gedaan.

Naamborden.nl leverde prachtige plaatjes en de service was supersnel!

Bij naamborden.nl heb ik onlangs prachtige naamborden besteld, en ik was aangenaam verrast door de kwaliteit van de geleverde producten. Bovendien hebben ze echt indruk gemaakt met hun snelle service, waardoor ik mijn bestelling snel in huis had. Kortom, een geweldige ervaring met naamborden.nl!