Prachtig geworden

Heel tevreden!

Snelle levering en het resultaat is net zoals de afbeelding. Top!

Snelle levering, strak resultaat, super blij mee!

Zeer snelle levering en mooi product

Gemakkelijk te bestellen en een heel mooi product. Heel tevreden met het resultaat.

Zeer goede ervaring

Makkelijke site en een snelle levering van het product. een echte aanrader

goed en supersnel

gister besteld , vandaag geleverd , terwijl er eigenlijk 2 werkdagen over zou worden gedaan

prettige service

Bestelling werd netjes geleverd. Bordje zag er mooi uit, al waren de letters wat kleiner dan ik me had voorgesteld. Dus misschien idee om aan te geven op de site tot hoever de grootte van de letters zichtbaar zijn? Prima gedaan.

Naamborden.nl leverde prachtige plaatjes en de service was supersnel!

Bij naamborden.nl heb ik onlangs prachtige naamborden besteld, en ik was aangenaam verrast door de kwaliteit van de geleverde producten. Bovendien hebben ze echt indruk gemaakt met hun snelle service, waardoor ik mijn bestelling snel in huis had. Kortom, een geweldige ervaring met naamborden.nl!

Prijzig naambord maar zijn geld waard

Week binnen, ziet er mooi en degelijk uit. Eenvoudige bevestiging als bord er na 5 jaar er nog net zo goed uitziet krijgt het 5 sterren

Prima uitvoering

Op het eerste gezicht ziet het er prima uit. Na het ophangen constateerden we dat als de zon er op schijnt, de nummers niet te zien zijn. Helaas bij het ophangen, waaiden de afplakkertjes voor de schroeven weg. Kunt u 4 plakkertjes naar mij opsturen.

Fantastisch!

Alles heel snel en t ziet er prachtig uit.

Snel en accuraat

De bestelling was snel, compleet en netjes geleverd.

Ziet er super uit!

Mooie dingen en uitgezocht en is er super snel

Snel, deskundig en goede instructies

Binnen twee uur was de proefdruk van mijn naambordje al binnen en een paar dagen later was het bordje zelf er. Ziet er heel goed uit, gemakkelijk te monteren en het proces van bestellen was heel gemakkelijk. Aanrader!

Snelle en nette levering, mooi naambord!

Na een paar uur hadden we de proefdruk al in de bus ter goedkeuring. Het naambord was goed en stevig verpakt met alle bevestigingsmiddelen in een apart zakje. Wij hebben een plexiglas met rvs naambord gekozen en heb het idee dat het huisnummer op het rvs een sticker is. Nu hangt hij bij ons in ons voorportaal, maar kan me voorstellen dat dit niet heel lang goed blijft als hij in de open lucht wordt opgehangen.

Hoi Marjolein, Nee geen sticker hoor, dat is UV gedrukt. Enne naamborden zijn voor buiten daar hoef je niet over na te denken :) Bedankt voor de review. Team Naamborden.nl

Klantvriendelijk en meedenkend

Alles leuk, snelle reacties, snelle service, duidelijke communicatie, mooi naambord.

Mooi product

Een prachtig naambordje voor aan huis van goede kwaliteit

Snel en goed.

Makkelijk bereikbaar en meedenkend om tot oplossing te komen.

correcte en zeer snelle levering

Op donderdagmiddag besteld, zaterdagmorgen reeds bezorgd. Product ziet er goed uit.

Altijd goed

Al vaker producten besteld hier. Deze voldoen altijd aan de verwachtingen Ook deze keer weer

Mooi naambord ontvangen

Handige website om zelf naambord te ontwerpen

Mooi adresplaatje!

Snelle levering, mooi resultaat.

prima service en kwaliteit

prettig telefonisch contact en snelle en correcte levering

Snel en correct

Duidelijke website, kwaliteit is super en mijn vraag werd snel en duidelijk beantwoord via mail. Leistenen naambordje met schroeven, pluggen en dopjes voor afwerking goed verpakt bezorgd. Aanrader dus!

Mooi gietijzeren uithangbord besteld. Helaas door pakketbezorger ruw mee omgegaan waardoor het gebroken was. Snel een nieuwe gestuurd. Ik kon zelfs alles terugsturen zodat zij het nummerbord er zouden aanhangen. Dit heb ik zelf gedaan want extra kosten maken is niet nodig. Zou er weer bestellen.

Gorterplaats 17 6531 HZ Nijmegen