uitstekend

producten mooi en snelle levering

Goed advies en snelle service

Ik kreeg een goed en eerlijk advies en werd op een prettige manier te woord gestaan toen ik telefonisch contact opnam, bovendien is de service snel en de kwaliteit zeer goed.

Mooie kwaliteit

Mooi tafellaken en mooie servetten. Prachtig afgewerkt!

Prachtige spullen en snelle bezorging.

Ik word er blij van als ik de tafel met zo’n mooi tafellaken dek.

Zeker aan te bevelen

Fantastische hulp bij de maatopname, mooie kleurtjes om uit te kiezen, goeie kwalitatieve stoffen.

Klasse

Ik ben zeer tevreden, met de bestelling van mijn tafelkleed. Alles is vlot en correct verlopen,ook met de betaling. De stof is mooi , ook de maat zoals ik gevraagd heb.Als ik nog iets moet bestelling zal het wel bij jullie zijn .

Mooi afgewerkt , snelle levering PrimaKwaliteit

Prachtige tafelkleden

Heel mooie tafelkleden, veel keuze in kleuren en stoffen. Nu 3 x een kleed op maat laten maken. Goed afgewerkt en snel en netjes geleverd..

Voldoet aan de verwachtingen

Het bestelde tafelkleed is perfect op maat gemaakt, kwalitatief op niveau en mooi van kleur. Snelle levering ook

Snelle levering. Goed en zorgvuldig verpakt en verzonden! Zeer tevreden!

Ze leveren echt KWALITEIT!!!

Gemakkelijke en heldere bestelprocedure. Produkten worden snel geleverd. Mooie webpagina.

Uitstekende communicatie

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden over de manier van bestellen, de snelle levering en de kwaliteit van het tafelkleed.

Precies goed, mooi effect.

Speciale maten voor een ovale tafel doorgegeven. Binnen 3 werkdagen een passen tafelkleed! Mooi effect op onze ovale tafel.

Goed met deskundig advies

Dat ga ik vaker doen. Product ziet er erg mooi uit.

Toppie

Heel tevreden

Prachtige tafelkleden

Prachtige tafelkleden en tafellopers. Ik heb er al diverse gekocht bij jullie. En twee tafellopers laten maken. Echt mooie kwaliteit. Ben er heel erg blij mee.

Mooie materialen, maatwerk, snelle levering en goeie communicatie.

Door mijn eigen fout is er iets misgegaan met mijn bestelling van een op maatgemaakte tafellaken. De communicatie met de klantenservice was heel prettig. Zij hebben enorm goed meegeholpen om tot een oplossing te komen. Top service!

alles top !

heel mooie tafellakens !

Bestelling voldeed aan onze verwachtingen

Heel goede prijs kwaliteitsverhouding

Kwaliteits tafelkleed, geleverd door zeer vriendelijk, behulpzame en geduldige medewerkster

Kwaliteit en klantvriendelijk

na 1 keer wassen is het mooie er af

Zag er bij aankomst prachtig uit. Na 1 keer wassen is het mooie er helemaal af. Zelfs na een degelijke strijkbeurt ziet het er wat triest uit.

absolute aanrader

zeer tevreden : ik bestelde een tafellaken op maat. Goede communicatie, zeer snelle reactie, nog sneller werd mijn order uitgevoerd en geleverd, en de geleverde goederen zijn van goede kwaliteit. Ik kan dit alleen maar van harte aanraden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.