Retour is een drama

De kosten retour worden niet vergoed Toch stuurde ik een deel terug Pakket kon niet worden geleverd volgens PostNL, ging pakket naar stortlocatie van PostNL in de buurt PostNL weigerde om opnieuw te leveren Contact met Cottona gehad om pakket op te halen, Cottona zei dat ze dat gingen doen maar nee pakket ga naar lost&found locatie... Misschien krijg ik wel na weken het pakket retour maar geld terug gaat niet meer lukken en ik ga nooit meer iets bestellen op Cottona Succes verder

Nieuwe tevreden klant

Ik kocht vorige week een tafelkleed in linnen en wachtte de eerste wasbeurt af vooraleer een volgende bestelling te plaatsen. Het kleed kwam onberispelijk uit de was en liet zich zeer makkelijk strijken. Daarop heb ik nog 2 kleden besteld: 1 in damast en 1 in katoen. Levering verliep perfect en ze zien er zeer mooi uit. Nu is het ook weer wachten op de eerste wasbeurt.

Alles perfect

Snelle levering en goede kwaliteit van de bestelde goederen

Snelle levering en mooie kwaliteit

zeker aan te raden bij andere.

Correcte en snelle levering

zo snel opmaat gemaakt! Echt top!

Goed product

Snelle levering en mooi kwaliteit tafelkleed

Uitstekende snelle levering

Zie boven

Goede ervaring

Zeer snelle afhandeling vooral nadat ik gevraagd had of het kleed de volgende dag geleverd kon worden!

Maatadvies voor ovale tafel vind ik niet juist

Via mail overleg gehad over maat van kleed voor ovale tafel van 230x130 bladmaat heb ik zelf al 10 cm kleiner besteld dan advies , maar vind het eigenlijk toch te groot . Had rondom 15 cm minder gemogen

Uitstekend!

Een uitstekende ervaring.

Moooooiiii

Mooi damasten tafelkleed en servetten! Snel geleverd, mooie kwaliteit!!

Deskundig en behulpzaam

Precies wat ik verwachtte, zeer goed. We gaan de rand laten borduren met eigen ontwerp voor een bruiloft. Ben benieuwd hoe het kleed zich houdt.

Geleverd wat ik in gedachten had

Bij een tafel van 3m is het moeilijk om leuke tafelkleden te vinden. Bij cottona vond ik makkelijk wat ik nodig had, ruime keuze/op maat en voor een schappelijke prijs.

Kwaliteit tafellaken, voor een goede prijs.

Kwaliteit tafellaken voor een goede prijs

zeer goed

mooi tafellaken, prima telefonisch geholpen bij het aangeven van type en maat, dit vanwege het een ovaal tafellaken betrof.

Prima! goed product naar wens.

Prima, snelle levering.

Een prachtig tafelkleed op maat!

Ik heb een tafel van 1.60 bij 1.60 en heb hiervoor geen passend tafelkleed in een winkel kunnen vinden. Op Internet kwam ik dit bedrijf tegen en binnen een paar dagen had ik een prachtig tafelkleed op maat. Zeer tevreden mee!

Heb ze in 2 kleuren

Als ik 2e aankocht, is het dat ik zeer tevreden ben

snel en tijdig geleverd met de juiste afwerking

de tafelkleden zijn zoals ze besteld zijn en tijdig geleverd

Verhouding Prijs/Kwaliteit is OK

Tafelmolton voldoet aan de verwachtingen.

Mooi en goede kwaliteit

Heel prettig dat je op maat kunt bestellen. De linnen tafelloper ziet er mooi uit en de kwaliteit is prima. Bovendien is het product keurig op tijd geleverd.

Goede snelle bezorging

Grote tafelloper besteld, snel geleverd, maar blijkt bij het op tafel leggen aan beide afwerkkanten scheef te zijn afgeknipt. Jammer van deze kat in de zak.

Snelle levering van een correct product

Tussen kerst en nieuwjaar kreeg ik binnen de voorziene tijd het op maat gemaakte tafelkleed thuis toegestuurd. De stof leek me aanvankelijk wat licht, maar op tafel was het echt wel mooi. Fijne service!

Keurig en snel ontvangen. Prima product, welke inmiddels naar tevredenheid in gebruik is.