Uitstekende website, service, levering, kwaliteit!

Tafelkleed past perfect!

Tafelkleed past perfect! De stof oogt mooi en maten zijn correct.

Goede kwaliteit

Corona is zeer professioneel en klantvriendelijk. Het was erg fijn dat ze zelf met het initiatief kwamen om staaltjes op te sturen. Ben erg blij met mijn op maat gemaakte tafelkleed.

Perfect en vriendelijk.

Na even contact gehad te hebben met deze zaak waar ik zeer vriendelijk te woord gestaan was heb ik besteld. Na aankomst van het product kon ik niet anders zeggen,perfect. Goede kwaliteit, precies wat ik zocht.

Uitgevoerd zoals gevraagd!

Ik kon zelf de maat en kleur op geven om een tafelkleed te maken voor een ovale tafel. De opgegeven maten klopten perfect. Mooi afgewerkt. Zou het zeker opnieuw doen. Een aanrader!

Snel ,mooi afgewerkt

Alles zoals afgesproken,toppie

Heel direct vriendelijk en snel!

Heb tafelkleed besteld, en stuurden mij eerst kleur stalenkaart toe, zodat ik goed kon zien hoe de kleur er uit zag. Heel goed!!

Prima.

Prima levering, genoeg communicatie en prachtig tafelkleed. Stevige prijs maar hoop er de rest van mijn leven van te kunnen genieten.

Snelle, correcte levering

Snelle, correcte service

Het tafelkleed is precies wat ik ervan verwachtte. Zeer tevreden

Ontgoocheld

Wij bestelden een tafelkleed op maat 325x185 linnenlook polyester abrikoos/roomwit gemêleerd. Bestelling werd vlot en snel uitgevoerd. Echter zit er in het weefsel een gebrek: een "lossere draad" die als een rechte lijn in de lengte van heel het tafelkleed opvallend zichtbaar is. Ik stuurde op 6 november foto's van het tafelkleed, echter zonder reactie tot op heden. Ben zinnens het tafelkleed terug te sturen: zo kan het misschien toch dienen op andere, minder feestelijke tafels.

Mooie producten, goed bestbestelproces rlproces

Tevreden over alles

Heel correct

Sinds 2012 bestel ik mijn op maat gemaakte tafelkleden bij Cottona. Altijd zijn de leveringen perfect uitgevoerd.

Correcte afhandeling van de bestelling en kwaliteitsvol materiaal

Slecht

Ik betaal meer dan 100€ voor tafelkleed.. “direct verzonden” …. Na 10 dagen informeer ik zelf naar klantendienst, “ pakje ligt ergens aan ophaalpunt. Dit alles zonder enige communicatie! Ik wil mijn pakje op die plaats ophalen: “GEEN pakket” Waar is mijn tafelkleed nu!?! En krijg ik mijn geld terug of toch nog tafelkleed???

mooie tafelloper

Mooie tafelloper, goede kwaliteit

Prima xervice

Fraai tafellinnen

Op maat gemaakt linnen tafellaken, placemats, servetten en tafelbeschermer (onderlegger) besteld. Keurig verpakt en snel afgeleverd, mooi spul!

Uitmuntend

Zeer tevreden over de voorlichting en hulp door mevrouw Van Nienhuijs, zeldzaam in het land van Klantenservices. Ook zeer tevreden over de geleverde bestellingen tafellinnen.

Prima maatwerk, blij mee.

Snel geleverd en voldoet aan onze verwachtingen.

Snelle levering, goede kwaliteit

Mooi tafellaken dat erg snel werd geleverd. We hebben wel de indruk dat het tafellaken in de was wat krimpt. Gaan we bij een volgende bestelling rekening mee houden.

Mooie tafellakens, snelle service!

zie hierboven

Niet doen

Het witte tafelkleed vind ik, na het gezien te hebben, veel te duur. Daarbij is het vreemd dat de stof nog kan krimpen, waardoor je meer moet bestellen en het kleed nog duurder wordt. Ook de afwerking van het ovale kleed vind ik minimaal, zou voor de prijs wel wat luxer kunnen. Ben heel benieuwd naar uw reactie.

Supersnel en prima kwaliteit!

Verrassend snel geleverd, mooi afgewerkt, goede kwaliteit…

Zowel kleurstalen als besteld tafelkleed snel geleverd. Kleed keurig gemaakt.