Zo zou het altijd moeten zijn!

Na 9 dagen mijn tafelkleed en loper ontvangen. Perfect op maat gemaakt en zeer mooi. Ben uiterst tevreden, prima service.

Tevreden over de ganse lijn

Tevreden over de kwaliteit en tevreden over de service.

alles goed verlopen

puik

Prachtig

De kwaliteit en de kleuren zijn prachtig

Goede dienstverlening

De linnen placemats die ik had besteld waren van mooie kwaliteit maar de kleur viel tegen in mijn interieur. Ik heb ze teruggestuurd en de afhandeling was heel prettig en snel.

Vlot bestelproces, snelle levering, iets meer keuzen binnen Damast zou nog beter zijn geweest

Bestelling ging heel vlot, en de levering was erg snel ook al bestelde ik nochtans een product met eigen afmetingen (dus niet een van de standaardmaten). Het enige waar ik wat op mijn honger bleef zitten, was de eerder beperkte keuze binnen Damast, waarbij sommige foto's ook niet heel duidelijk waren qua patroon. Een wat breder aanbod daar alsook duidelijkere foto's van het patroon en de kleur zelf, zou het verhaal helemaal perfect maken.

Te gek materiaal

Geweldig product, maatwerk perfect en snel geleverd.

Een dikke tien

Zeer goede en snelle service 2x maatwerk besteld. Top kwaliteit en kleurvast

Men neemt onmiddellijk contact op wanneer er iets niet helemaal in orde is.

Post.nl scoorde tot twee keer toe slecht met de bezorging, Cottona reageerde hier alert en pro-actief op. Daardoor het pakket toch nog ontvangen!

Mooie kwaliteit tafellaken die niet kreukt super! Snelle levering

Een tafel om te pronken!

Correcte levering en snel

Prachtig tafellaken, mooi op maat en snelle levering.

Zeer tevreden over kwaliteit en service. Ben erg blij met mijn aankoop. Zal zeker niet de laatste aankoop zijn.

Snel en correct geleverd en een mooi product.

Overzichtelijke website en mooie producten.

Mooi tafelkleed, precies op maat gemaakt. Zeer snelle levering.

Mooi tafelkleed, precies op maat gemaakt. Zeer snelle levering.

Prima service, mooie kwaliteit & afwerking !

Prima service, mooie kwaliteit & afwerking !

Zoals altijd top

Makkelijke manier van bestellen en correcte afwerking.

Prachtige kwaliteit

Prachtige kwaliteit

Snelle levering , correct uitgevoerd

ook deze order is goed verwerkt door Cottona

fantastisch!!!

supervriendelijke en behulpzame dame die adviseert. supersnelle levering naar Spanje. Dit is hoe een bedrijf hoort te functioneren!Alleen maar complimenten!

Mooi materiaal, mooi verwerkt

Prachtig op tijd geleverd. Prachtig tafellaken.

Prijs en kwaliteit niet helemaal oké

Het tafelkleed is mooi maar erg dun van stof. Het is een buitenkleed maar de tafel schijnt er deels doorheen waardoor je voor het mooie eigenlijk een onderkleed moet gebruiken.

Prachtig tafelkleed, vlotte service

Prachtig tafelkleed, vlotte service

mooi tafellaken maar afwerking kan beter ...

Snelle bezorging van het bestelde tafellaken. Globaal bekeken tevreden over het afgeleverd product maar heb wel mijn twijfels of de gestikte omslag niet gaat uitrafelen na enkele wasbeurten. Afwerking van boord met biaislint zou een betere optie zijn conform uw aanbeveling 'We bring you high quality, beautifully finished products '

Prachtige kwaliteit én afwerking

Tot in alle puntjes heel degelijk afgewerkt !

De tafelkleed is super mooi.

Ik ben heel blij mee met de tafelkleed. Mooie koeir en kwaliteit.

Kerkstraat 47

5981 CE Panningen

+31 (0)77 8514925

Over Cottona Table Textiles

Driven by a great passion for fabrics and table culture, Cottona has grown to become a leading brand producing tablecloths, table runners and napkins in all shapes, sizes and materials. We sell our products through our own online shop and deliver worldwide. We bring you high quality, beautifully finished products using the finest materials including cotton, damask, linen and festive glamour fabrics. We process all our materials in our own workshop, making our products extra special, to the best standard possible and to customise your textiles exactly to how you wish. So whatever you need, no matter which material, colour, shape or size tableware, Cottona will make you the one of your dreams… and it will even be shipped to you within 3 business days! www.cottona.com