Topkwaliteit netjes en snel geleverd

Het is altijd een beetje een risico om textiel online te bestellen, want tussen wat een foto laat zien en hoe het product dan in het echt blijkt te zijn durft veel verschil te liggen. Maar hier niet : ik besteld zowel damast als linnen en was van beide soorten textiel helemaal tevreden ... inmiddels ook al gewassen en gestreken en tevredenheid blijft ... blij dat er nog zorg voor kwaliteit bestaat in een wereld vol goedekope brol :)

Topkwaliteit!

Topkwaliteit! Zeer mooi linnen.

Mooi tafelkleed en snelle Levi

Positief

het ovale tafelkleed had niet de gevraagde afmetingen

vlot besteld en geleverd, valt niets op aan te merken. het rechthoekige en ronde tafelkleed waren juist van afmetingen, het ovale tafelkleed niet. Breedte was 125 cm gevraagd maar bleek effectief tussen de 123 cm en de 124 cm en de afronding was niet goed

Mooie kwaliteit tafellakens

Al jaren geleden een paar, op maat gemaakte, tafellakens besteld bij Cottona Table Textiles en nu dus weer. Het is eenvoudig bestellen, fijn dat je je eigen maat kunt laten maken, goede kwaliteit, mooi gemaakt en een probleemloze levering!

Prachtige tafeldoek, perfect afgewerkt en snel geleverd

Mooie produkten, mooi maatwerk

Heel blij met de kunstleren placemats, het maatwerk tafellaken en de tafelbeschermer. Halve ster extra had erbij geweest als de tafelbeschermer netjes recht was geknipt, met twee scheve kanten is het nu even zoeken hoe deze het beste ligt.

Uitstekende kwaliteit en service!

Heel mooi rond tafellaken voor buiten die met zijn vrolijke streepjes elke maaltijd een extra touch geeft! Super!

Zeer positieve ervaring. Mmoie keuzes.

Zeer mooie kleuren en materiaal. Keurig geleverd

mooi tafelkleed

Ben er zeer tevreden over

Netjes

Ziet er geweldig uit.

Prima artikel

Goede onderlegger, snel bezorgd, goed contact bij vragen.

Heel mooie kwaliteit, snelle levering !

Super mooi tafelkleed

Prachtig

Precies wat ik wilde snelle service

Zo zou het altijd moeten zijn!

Na 9 dagen mijn tafelkleed en loper ontvangen. Perfect op maat gemaakt en zeer mooi. Ben uiterst tevreden, prima service.

Tevreden over de ganse lijn

Tevreden over de kwaliteit en tevreden over de service.

alles goed verlopen

puik

Prachtig

De kwaliteit en de kleuren zijn prachtig

Goede dienstverlening

De linnen placemats die ik had besteld waren van mooie kwaliteit maar de kleur viel tegen in mijn interieur. Ik heb ze teruggestuurd en de afhandeling was heel prettig en snel.

Vlot bestelproces, snelle levering, iets meer keuzen binnen Damast zou nog beter zijn geweest

Bestelling ging heel vlot, en de levering was erg snel ook al bestelde ik nochtans een product met eigen afmetingen (dus niet een van de standaardmaten). Het enige waar ik wat op mijn honger bleef zitten, was de eerder beperkte keuze binnen Damast, waarbij sommige foto's ook niet heel duidelijk waren qua patroon. Een wat breder aanbod daar alsook duidelijkere foto's van het patroon en de kleur zelf, zou het verhaal helemaal perfect maken.

Te gek materiaal

Geweldig product, maatwerk perfect en snel geleverd.

Een dikke tien

Zeer goede en snelle service 2x maatwerk besteld. Top kwaliteit en kleurvast

Men neemt onmiddellijk contact op wanneer er iets niet helemaal in orde is.

Post.nl scoorde tot twee keer toe slecht met de bezorging, Cottona reageerde hier alert en pro-actief op. Daardoor het pakket toch nog ontvangen!

Mooie kwaliteit tafellaken die niet kreukt super! Snelle levering

Een tafel om te pronken!

Correcte levering en snel

Kerkstraat 47

5981 CE Panningen

+31 (0)77 8514925

Over Cottona Table Textiles

Driven by a great passion for fabrics and table culture, Cottona has grown to become a leading brand producing tablecloths, table runners and napkins in all shapes, sizes and materials. We bring you high quality, beautifully finished products using the finest materials including cotton, damask, linen and festive glamour fabrics. We process all our materials in our own workshop, making our products extra special, to the best standard possible and to customise your textiles exactly to how you wish. So whatever you need, no matter which material, colour, shape or size tableware, Cottona will make you the one of your dreams… and it will even be shipped to you within 3 business days! COTTONA.com