Snel en mooie kwaliteit

Snel, mooie kwaliteit.

Mooie tafelkleden

Mooi en goede kwaliteit. Wel prijzig, maar voor een ovalen tafel Is een standaard tafelkleed onvindbaar. Ik weet nog niet hoe ze na het wassen zijn.

Perfect!

Snelle levering, mooie kwaliteit en kleur zoals op website. Super tevreden!

Lekker snel geleverd.

Het is fijn dat er een mogelijkheid is om ronde kleden op maat te bestellen. Qua prijs aan de maat. Eens zien hoe het met wassen gaat. Werkt het goed dan bestel ik meer.....

Topprodukt, zeer goed

Voldoet ruimschoots aan de verwachtingen

supere servetten van goede kwaliteit ontvangen

het was allemaal naar wens, kleur, kwaliteit, service proficiat mvg Sandra

Perfecte maten e. Prima afwerking.

Kleed de tafel mooi aan en gemakkelijk in fe was. Zeer tevreden.

Probleemloos

Probleemloos

Voldoet volledig aan onze verwachtingen!

Het was een beetje bang afwachten wat we zouden ontvangen. Het materiaal, kleur, afwerking en resultaat voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

ziet er erg mooi uit

was mooi ingepakt en werd goed aangeleverd. Staat erg mooi op tafel

Wat een snelle service

Je leest weleens bij verkoopsites van die leveringsbeloftes die nadat je besteld hebt slecht worden nageleefd; vandaag besteld morgen in huis. Dikwijls erger ik me hieraan, maar bij Cottona was ik superblij verrast! We hadden een maatwerk tafelkleed besteld en deze was keurig op de tweede dag binnen. Fantastisch, dikke pluim! Oja, en we zijn erg blij met het tafelkleed zelf, ook erg belangrijk!

Alles liep perfekt

Korrekte levering

Mooi

Mooie, kwalitatieve stof

Ik heb de linnen placemats en servietten besteld. Snelle levering (3 dagen). kwalitatieve placemats met de perfecte afmetingen en mooie stevige servietten nu de eerste keer gewassen (60°C) en gestreken na eerste gebruik en geen verschil te zien! iets duurder, maar ook iets mooier dan de rest! zeer aan te bevelen

Kwaliteit!

Reeds meerdere tafelkleden in mijn bezit. Rap gewassen en belangrijker...rap droog en geen gestrijk :) Ik gebruik voor binnen, dagelijks gebruik, de buitentafelkleden...de kleinkinderen mogen dan al eens een drinkbeker omgooien...met een glimlach wordt dit dan door de bomie opgekuist...daar leent zich de buitenstof toe. Nu deze keer voor de ovale tafel in uitgetrokken toestand 2 tafelkleden besteld...leuke, frisse, opgewekte kleurtjes!!! Prima kwaliteit.

Levering was OK, afmetingen wijkten af.

De afmetingen klopten niet, ik had echter de tafeldoek reeds gewassen en kon dus niet meer terugsturen. Lengte was te kort, breedte iets te lang. Na mailing onmiddellijk antwoord. = pluspunt. Mijn vraag: is het moeilijk om de juiste afmetingen te maken?

Fijne website. Veel keuze. Snelle levering en mooie producten!

Ik heb linnen taube en groen. En vd glamour lijn de goude. Alleen op mij iPhone kon ik de gekozen kleuren niet direct zien; pas in de winkelmand zag ik wat voor kleur ik had. Dus misschien handiger op de laptop! Voor rest fantastische kwaliteit en ruime keuze. Ook fijn dat t snel geleverd was. Ik kan t iedereen aanbevelen :-) Ze zijn prachtig.

Linnenlook polyester- niet kopen!

Bijna alles is mooie kwaliteit, goed op maat en snel geleverd. Qua kwaliteit (en verhouding tot prijs) valt de nieuwe ‘Linnenlook polyester’ echter ontzettend tegen. Wij hebben de tafelloper - abrikoos roomwit gemêleerd gekocht. Mooi genaaid maar stof oogt zeer goedkoop, kleur lelijk en lijkt heel licht ontvlambaar. Weet niet of nog te retourneren anders naar de kringloop.

Prachtige tafelspullen

Tafelkleed er mooi; bestellen was gemakkelijk online En alles werd keurig bezorgd. Contact gehad met de klantenservice over een eerdere bestelling; niet lang in de wacht en correct te woord gestaan.

Snelle en juiste levering

Het tapijt beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen. Prima service en kwaliteit !

Heel mooie tafellaken! Heb er al 3 gekocht omdat het mooi en goeie kwaliteit is.

Overzichtelijke website waarmee je wel moet leren werken. Als je het eenmaal door hebt is het eenvoudig de juiste maat te bestellen. Met name het feit dat ook ovale kleden kunnen worden besteld hadden we eerst niet door.

Perfecte oplossing

Eenvoudig bestellen, perfect op maat voor buitenmaatse ovalen tafel, stof specifiek voor buiten voelt inderdaad aan als stof, voorlopig ook kreukvrij.

---

Prima kwaliteit en snelle levering.

Op de website een rond tafelkleed uitgekozen. Twee dagen later werd deze bezorgd. De kleur kwam overeen met de gekozen kleur op de website. De kwaliteit is is prima. Een aanrader!