Fijne toko, koop er zo weer wat

Snel goed en klantenservice uitermate vriendelijk en deskundig

Snelle levering, mooie kwaliteit

Snelle levering, mooie kwaliteit, zeer tevreden

Met de nodige argwaan de bestelling geplaatst maar uiterst tevreden over het resultaat: snelle service, correcte kwaliteit!!

Kwaliteit

Positieve ervaring

Zeer stipte firma ie een pluim verdiend

Zeer stipte firma die levert wat ze aanbied

koop niets anders

top materiaal en correcte levering

prima kwaliteit en snelle levering!

We

De kleur is precies zoals aangegeven in de kleurenstaal. Prima kwaliteit en staat erg mooi in combinatie met een andere kleur servet en de houten servetringen!

snelle en goede service/tafelkleed is topkwaliteit

snelle en goede service qua verzending tafelkleed is topkwaliteit

Het is net als de originele keer ,wij zijn erg te vreden het kan niet beter.

Het kan niet niet beter ,houden zo

Snelle, vriendelijke service

Echt voor herhaling vatbaar. Als we in de toekomst op dit vlak iets nodig hebben zullen we zeker naar deze zaak terug gaan.

Uitstekende service, uitstekend product

Ik heb een op maat gemaakt tafelkleed besteld. Zeer eenvoudig te bestellen en veel kleurkeuzes. De levering was snel en het tafelkleed is precies wat ik zocht

Uitstekend product en uitstekende service

Het product zelf, de levering en de service waren uitstekend! Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

ZEER TEVREDEN

ik heb onlangs een tafellaken maatwerk laten maken , verschillende keren info gekregen , zelfs telf contact opgenomen met mij voor hulp,afwerking en dergelijke .... een echte aanrader , ook vlug geleverd

prima kwaliteit

Mooie tafelkleden,niet goedkoop maar wel degelijk!

Prima kwaliteit en service.

Goed maatwerk. Snelle levering.

Correcte en snelle service!

Fantastisch!

Het tafellaken werd op maat gemaakt voor een tuintafel buiten formaat. Bestelproces en levering verliepen zeer vlot. De stof oogt zowel stevig als stijlvol. Na het wassen op 40 graden waren alle vlekken er meteen uit. En zeker niet onbelangrijk: het tafellaken strijkt zo makkelijk als een zakdoek. Top product!

mooi kwaliteit

mooie stof en kleuren en netjes afgewerkt

Snelle levering. Goede kwaliteit en.prijs verhouding

Super kwaliteit

Goede kwaliteit prijs verhouding. We zijn zeer tevreden over de aankoop.

Prima kwaliteit en snelle levering

Goede service. Ook met omruilen omdat de print van het tafellaken iets te heftig was qua kleur en streep.