Verrassend hoe goed op maat (ovaal) gemaakt en hoe zacht de damasten tafelkleden aanvoelen/zijn.

Vergeleken met een eerdere aankoop elders ( niet mooi ovaal, harde stof) ben ik heel dankbaar voor deze kleden en servetten!

Perfecte service en kwaliteit !

Duidelijke website ; afmetingen en prijszetting overzichtelijk net zoals de aangeboden stoffen en designs. Afwerking en levering zoals gevraagd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prachtig tafellinnen, maar......

Op de eerste dag dat ik mijn nieuw tafellinnen (voor buiten) gebruikte, dacron, met teflon behandeld, kwamen er twee druppels olijfolie op. Drie keer gewassen bij 40 graden en de olijfolie zit er nog steeds in. Ja, teflon is hier ook niet voor bedoeld, maar had toch iets meer verwacht dan alleen maar bescherming tegen zon en regen. Toch een voldoende, maar niet meer dan dat.

Zeer goede kwaliteit, stijlvol, goede service

Top kwaliteit

Prima levering. Goede kwaliteit

Alles verliep volgens plan

Goed, netjes.

Had door de foto van de advertentie een beter idee dan het in werkelijkheid was. Zorg voor overzicht foto's van grote oppervlakten.

Mooi, stijlvol tafelkleed

Op maat gemaakt tafelkleed. Super mooi vallende stof. Binnen 3 dagen geleverd zoals op de webshop staat vermeld

Erg tevreden over kwaliteit en betrouwbaarheid van de tafelkleden

Verzending via PTT helaas met veel vertraging en onrechtmatige aflevering, maar uiteindelijk wel getraceerd en ontvangen.

Parfait / Perfekt

Rien à redire

uitstekend

Mooie - op maat gemaakte - tafelkleden. Ruime keuze aan kleuren, goede afwerking en snelle levertijd.

De snelle levering. Goede verpakking. Moeilijk te openen. Prachtig opgevouwen. Schitterende kwaliteit rond tafelkleed. Valt soepel en staat heel erg chick.

Prachtige kwaliteit

Prachtige kwaliteit

Prachtig maatwerk tafelkleed

Deze week werd ons maatwerk tafelkleed bezorgd, binnen een paar dagen nadat ik het besteld had. Mooie kwaliteit, keurig afgewerkt. De stof en het stiksel van de servetten hebben gelukkig precies dezelfde kleur, ondanks het feit dat dit geen maatwerk is. Met de aanwijzingen op de website over de maat en de voorspelde krimp was bestellen eenvoudig. Hopelijk gaan we er veel plezier van hebben!

Zeer klantvriendelijk

Goed advies, snelle levering (de tafelkleden werden op maat gemaakt), mooi product.

Kan jullie aan iedereen aanbevelen, correct, snel en vriendelijk!!

Positief

Mooi tafelkleed

Ruim en gevarieerd aanbod, heel mooi textiel

zeer ruime keuze in materiaal, kleuren en afmetingen correcte prijzen, overzichtelijke website met knappe presentatie snelle en verzorgde levering hoge kwaliteit, degelijke afwerking

Aanrader

Zeer vlotte service

Mooie kwaliteit, ruime keuze in materialen en kleuren, snelle levering.

Zeer vriendelijke en professionele begeleiding door Irene van Nienhuijs. Het op maat te maken tafellaken is kennelijk onmiddellijk na de bestelling door het atelier vervaardigd. En subiet op de post gedaan. Helaas hebben de Franse posterijen het daarna een beetje laten afweten, maar het pakket kwam toch nog net op tijd voor onze jarige vriendin aan!

Precies wat ik nodig had

Duidelijke site, eenvoudige bestelling , vlotte levering.

fantastish

Heb enkele jaren geleden al gebruik gemaakt van jullie mooi aanbod van tafellinnen, nu wederom weer zeer content, snelle levering, mooi afgewerkt, een blije klant

Perfect geregeld!

Makkelijk bestellen van maatwerk, snelle levering en mooi, goed verpakt! Ik hrb iemand heel vlij gemaakt met een prachtig natuur linnen tafelkleed!

zeer correcte voorstelling van de producten en snelle levering

De producten zijn op een correcte manier voorgesteld en goed omschreven. Snelle levering

Schitterend en correct

...

Snel geleverd, gekregen zoals besteld.

Nog niet gewassen, maar stof ziet er mooi uit. Tevreden met onze aankoop.