Alles goed verlopen

Heel snelle levering. Mooi product.

Prijs/kwaliteit verhouding picobello

Snelle levering, kwaliteit volgens verwachting.

Een mooi gekleed en toch modern tafelkleed van goede kwaliteit

Het tafelkleed oogt mooi, heeft een modern design en is van zeer goede kwaliteit. Het kreukt niet veel en strijkt gemakkelijk. Een vlek is eenvoudig te verwijderen met een sopje, zodat wassen niet na elk gebruik nodig is. Ik betaalde een eerlijke prijs met een goede prijs-kwaliteit verhouding. De levering gebeurde correct en snel. Het tafelkleed was netjes verpakt.

Goed spul

Op maat gemaakt ovaal tafelkleed - bleek een succes !

Op tijd geleverd. Mooi afgewerkte producten

Uitstekende en snelle service

Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi tafelkleed snel bezorgd

Mooi tafelkleed in gewenst formaat snel bezorgd.

Heel mooi tafelkleed

Op maat gemaakt tafelkleed, is uitstekend gemaakt, de maten kloppen precies en het kleed is ook nog eens snel geleverd!

Super, snelle levering en perfect in orde.

Alles perfect

Mooi, nette afwerking en super snelle service.

Superfijn en easy om te bestelling.

Geweldig goed!

Het was voor onze vakantiewoning, een extra grote tafel, zeer blij met jullie service.

Er is geleverd wat er gevraagd is , en het is in orde. Er zullen nog bestellingen volgen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Het contact met de klantenservice was prettig en ze gaven duidelijk en goed advies. Levering was snel en de tafellakens zijn erg mooi geworden.

Goeie kwaliteit

Ik heb het tafelkleed nog niet gebruikt, maar ik ben wel tevreden van de kwaliteit.

Fantastisch!

Staaltjes werden snel geleverd. na bestelling was het tafelkleed op maat binnen een paar dagen binnen.

Mijn bestelling snel ontvangen en goede kwaliteit

Geweldige service, mooi product

Ik had een tafelkleed nodig voor een ovalen tafel, perfect geholpen aan de telefoon. Beste advies ooit kwa maatvoering, dit kleed hangt mooi aan alle kanten. Kleed op zich is van een prachtige kleur in mooi katoen en keurig afgewerkt.

Snel reactie op vragen, persoonlijk, snelle levering, mooi product

Snel reactie op vragen, persoonlijk, snelle levering, mooi product. Echt een aanrader en waar voor je geld.

Vlotte levering

Prijs kwaliteit zeer goed

Top service en snel antwoord op mijn mail…

Makkelijk bestellen, goed op maat, netjes genaaid en snel geleverd.

Al een tijd op zoek naar een tafelkleed voor een ovale tafel, die nu erg in zijn. Bij winkels nauwelijks te vinden en op internet vaak lastig. Toen uitgekomen bij Cottana. Zeer handige en duidelijke website. Makkelijk te kiezen in stof en vorm en maat. Levering van op maat gemaakt kleed was ook nog snel. Super service.

Perfecte maat. Zeer goede kwaliteit en zeer snel geleverd

Goede kwaliteit

Het geheel is perfect afgewerkt met daarbij een snelle levering. Chapeau.

Prima tafellaken, snelle service en vragen supersnel en netjes afgehandeld.

zeer tevreden

netjes afgewerkt , zeer goed verpakt , snel geleverd