Op maat met de nodige raad

Heel mooie kwliteit. Raad gekregen ivm afmetingen. Prima service.

Goede service en advies. Reageerd per tel en email

Goede service en advies. Snelle levering. Voldoet aan de verwachting. Jammer dat ze geen fysieke winkel hebben.

Ik vroeg eerst naar 2 kleurstalen. Ik kreeg een heel vriendelijke mail hierover en deze werden kosteloos opgestuurd. Nadien heb ik een tafelkleed besteld in de gewenste kleur en op maat. Na enkele dagen werd die al geleverd. Over de kwaliteit kan ik nog niet oordelen want heb deze nog niet gewassen. Maar de start is alvast perfect!

Perfecte service!

Er is een goede communicatie mogelijk. Er wordt heel snel geantwoord en er wordt een staaltje opgestuurd, als je dat wil!

Prachtig tafellaken

Mooi tafellaken, bestelling tijdig geleverd. Kwaliteit en uitstraling heel goed!

Goede kwaliteit

Mooie tafelloper gekocht, ik ben er blij mee.

Héél vlotte levering!

Veel keuze in stoffen maar ook in afmetingen. Heel vlotte levering.

Verzorgd, snel, professioneel

Alles werd snel verwerkt, goed verpakt, met de nodige aandacht voor de klant. Mails en verpakking en het gekochte goed waarin van prima kwaliteit

Top kwaliteit

Wij hebben ondertussen al 4 katoenen tafellakens ontvangen. Zo blij met de kwaliteit van de stof, snelle verzending, gewoon perfect. Ook mooie kleuren. Mg Willy

ontzettend blij mee

heel blij mee

Mooi tafelkleed snel ontvangen.

Mooi op maat gemaakt tafelkleed.

Mooie duidelijke site

Volop keus, overzichtelijk, mooie kwaliteit. snelle levering

Vriendelijk en zeer goede adviezen

Het betrof een ovaal tafelkleed en kreeg goede adviezen de “overhanglengte”. Ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Zeer goede kwaliteit,prijs is zeker okay vlot geleverd,

Zeer goede kwaliteit,prijs/kwaliteit is zeker okay, en vlot geleverd

Super levering en kwaliteit

Fijn bedrijf,goede service,mooie producten.

Zoals ik het wilde vlug geleverd super

mooie afwerking van fijne materialen

mooie afwerking van fijne materialen .

Excellent

The website is easy to navigate, with a wide selection of products. Delivery is very fast and quality of products isveccellent

Supersnel en mooi afgewerkt

Het was mijn tweede bestelling bij Cottona. Alweer mooie stof -kwaliteit en afwerking. Uitstekende snelle levering.

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs!

Dit is wat ik wilde, niet stugge maar hele mooie soepele kwaliteit. Eenvoudig en sjiek. Met zorg ontvangen per post!

Uitstekend!

Snelle levering Uitstekende kwaliteit

goed kwaliteit op tijd geleverd

zelfde als hierboven , alles perfect verlopen !

nooit meer!

Tafellaken in linnen was meer dan 10% (!) gekrompen in de lengte na 1 keer koud wassen, maar Cottona neemt geen verantwoordelijkheid. Customer service is niet klantgericht en vertelt onwaarheden. Echt een schande...

Had verkeerde kleur van servietten gekozen. Teruggave en nieuwe bestelling vlekkeloos. Dank. Wellicht natuurlijk linnen ook bij de andere serviet kleuren steken?

Ik kreeg artikel in verkeerde maat toegestuurd maar werd heel snel gecorrigeerd. Vriendelijk contact.