De tafellopers zijn mooi van kwaliteit

Stevig ingepakt kwamen de tafellopers binnen. Dat is luxe.

Mooie kleden, super service.

Mooie tafelkleden voor buiten, super kwaliteit. Had 1 kleed besteld en wilde er nog een bijbestellen. Via de klantenservice kreeg ik een kortingscode zodat ik de 2 kleden tegelijk kon krijgen zonder dubbele bezorgkosten te betalen.

Goed afgewerkt produkt. Mooie prijs/kwaliteit.Zeer vlotte levering.

Goed afgewerkt produkt. Mooie prijs/kwaliteit.Zeer vlotte levering.

Leuk

voortreffelijk

keurig op tijd,prima afgewerkt, aanrader

Mooi afgewerkt en op maat gemaakt tafellaken.

Makkelijk te meten, mooi materiaal en snel geleverd.

Tafelkleed ziet er mooi uit ! Nog niet gebruikt ! Zit midden in een verhuizing ! Klantenservice Top !

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit tafelkleed. Snel en zonder gedoe geleverd.

Perfecte levering

Snelle en coorecte levering

voor herhaling vatbaar

mooi afgewerkt product , snel geleverd , zeer tevreden

Vlotte levering, alles tiptop in orde!

Ik heb een bestelling geplaatst, die werd perfect opgevolgd, vlotte levering, alles in orde. Kon niet beter!

Bestel nooit meer iets dat niet teruggestuurd kan worden.

Het tafelkleed op maat dat ik bestelde werd heel vlot en ongelooflijk snel bezorgd. Het is perfect van maat en zeer mooi afgewerkt. Mooie kwaliteit ook. Alleen de kleur is helemaal niet wat ik verwachtte. Het zal wel mijn fout zijn maar op de foto’s op de site was de kleur totaal anders. Veel lichter en eerder ecru. De kleuromschrijving “oester” zou een belletje hebben moeten doen rinkelen natuurlijk. Hierna zeg ik nee op aanbevelen omdat ik dit niet meer ga doen. Maar jullie leveren echt mooi werk. En het is logisch dat maatwerk niet teruggenomen wordt. Misschien toch wel eens de foto’s checken?

Gewoon geweldig

Het tafelkleed is super en de maat was ook goed

Mooie kwaliteit!

Op maat gemaakt, snel geleverd, mooie kwaliteit en blijft ook mooi na het wassen!

Goede kwaliteit super snelle levering

Goede kwaliteit en super snelle levering al 3 tafel nappen gekocht super tevreden

Top producten

De bestelling was netjes ingepakt, op tijd geleverd en de placemats zijn topproducten.

vlotte levering

goede website

Mooie linnen loper, professioneel gemaakt

Lange loper op maat laten maken voor grote tafel, binnen 2 dagen in huis. Er volgen er beslist meer.

alles top, producten, bestelling en levering

Jammer dat ik met een positieve headline nog meer moet toelichten vooral versturen. Maak dit veld aub niet verplicht. Ook de vermeldng "verplicht" is overbodig. Het is een promotie voor het bedrijf dus laat mensen hierin vrij te commentariëren of niet.

Hoge klanttevredenheid door hele goede service.

Mooie passende tafelkleden voor ovale tafels (model A) zijn moeilijk te kopen. Maar niet bij Cottona Table Textiles. Ik heb meerdere (maatwerk) tafelkleden gekocht bij Cottona. En ik ben zeer tevreden. Pluspunten: - Uitgebreide informatie op de site van Cottona over de te bestellen afmeting van mijn tafelkleed in verband met krimp bij/na het wassen. - Telefonisch en per e-mail goed bereikbaar. - Je kunt de afmeting van je tafel mailen naar Cottona waarna Cottona de afmeting van het tafelkleed berekend. - Bij een onduidelijkheid in mijn bestelling nam Cottona telefonisch contact met mij op voor een bevestiging. - Iedereen kan 1 of meerdere stalen bestellen van de stof van het tafelkleed. Zo wist ik dat mijn tafelkleur geen roomwit moest worden. Minpunten: - Die heb ik nog niet ontdekt. Ook niet na gebruik van mijn nieuwe tafelkleden. Cottona Table Textiles heeft mij behandeld zoals ik graag door ondernemingen wordt behandeld: uitgebreid advies, snelle levering en goede communicatie. Als je een bestelling plaatst bij Cottona word je zeker niet teleur gesteld. Thanks Cottona.

Mooie kwaliteit en afwerking

Mooi, snel en meer dan dat: kwaliteit. Dat voel je en heb ik ervaren. Tafellaken op maat: past perfect en ligt al 4 zomers op mijn tuintafel. Daarom nu opnieuw bij Corona besteld!

Voldoet 100% aan mijn verwachtingen!

Voldoet 100% aan de verwachtingen!

Plezierig en goed

Mooie kwaliteit

De verpakking was al een cadeautje! Voldoet echt aan mijn verwachtingen.

Zeer tevreden!

De bestelling is zeer vlot verlopen en het resultaat prima ! heel mooie stof en zeer subtiele kleur! Mijn eerste maar zeker niet mijn laatste bestelling!