Mooi materiaal, goed afgewerkt

Idem

Geweldige en vriendelijke service

Prachtig gedekte tafel is het resultaat. Aanrader!

Topkwaliteit

Tafellaken besteld op maat , super tevreden van de kwaliteit,de afwerking, de stof . Besteld en 2 dagen later al geleverd. Wat een service , mijn volgende bestelling is al in aantocht . Bedankt

Te laat geleverd voor Valentijn

Geen klachten over de kwaliteit van het geleverde materiaal, maar de levering heeft lang op zich laten wachten.

Mooi product, snel geleverd

Mooi linnen tafellaken

Snel geleverde precies wat op de site staat geleverd

Correcte afhandeling

Snelle levering van op maat gemaakt tafelkleed.

Vlotte, snelle service!

Goede duidelijke website, op maat van de klant!

Prima service. Niets op aan te merken.

Levering liet wel wat op zich wachten, maar daar kan Cottana niets aan doen.

Super tevreden over kwaliteit en afwerking .

Voor de tweede maal besteld. Super tevreden over de kwaliteit, de afwerking en de vlugge levering.

Alles is heel correct verlopen,

Matig kleed na warrige communicatie

Ik heb een kleed op maat besteld. Ik vroeg per e-mail advies. Mijn mails werden niet goed gelezen en ik moest meerdere keren dezelfde vragen beantwoorden. Het kleed werd vlot en netjes geleverd. Ik heb het kleed 3 keer gewassen en het ziet er nu al wat verwassen uit. Voor die prijs had ik een betere kwaliteit stof verwacht.

SUPER

CORRECTE SERVICE

zeer tevreden van mijn aankoop.

Ik heb een grijs katoenen tafelkleed en een glitterexemplaar gekocht. Grijs katoenen tafelkleed vraagt wel een goede strijkbeurt maar eenmaal het opligt is het een bijou, kwaliteit is zeer goed want kleine vlekjes veeg je er zo uit met wat water. Het oogt heel mooi, dus ik ben supertevreden dat ik niet bij een goedkopere onlineshop gekocht heb maar bij een degelijke webshop. Mocht ik nog servietten of tafelkleed voor buiten willen, zou ik geen seconde twijfelen om terug naar Cottona te gaan : degelijkheid en vakmanschap ! Ann

Zeer vlotte service, snel verstuurd, kwaliteit zoals verwacht !

- Zeer vlotte service - goede website - zeer snel en zorgvuldig verstuurd - kwaliteit zoals verwacht !

Op maat besteld en binnen een week in huis

tafellakens van topkwaliteit

al 3 keer een tafellaken besteld, al 3 keer heel tevreden! ook na veelvuldig wassen, geen verschil in kleur en grootte.

erg gekreukt in verpakking

Jammer met opstrijken nog niet goed....jammer Wil niet met nee reageren hieronder, maar toch vervelend.

Prachtige producten & fantastische website

Onlangs 2x 8st. placemats gekocht uit de linnen serie. In de kleuren truffel & taupe. Daarnaast een mooi schort in Jade groen. Prachtige kwaliteit, mooie kleuren en duidelijke afspraken via de website. Zojuist een 2de bestelling geplaatst voor bijpassende tafelkleden op maat. Wederom in de kleuren truffel & taupe. Aangezien deze op maat worden gemaakt hebben we niet alles ineens gekocht. We wilde eerst de kleuren beoordelen. Wij komen terug voor meer, bijvoorbeeld voor een mooie kerstversiering. Zeer tevreden!

Zeer tevreden! Blij met mijn aankoop

Zeer goed advies ontvang over een linnen vierkant kleed voor op een ronde tafel.

Service geheel volgens beschrijving op de web side.

Mooi maar helaas retourkosten voor eigen rekening

De producten zijn mooi maar retourkosten naar Nederland bedragen bijna 20 EUR. Heel jammer dat Cottona dit niet voorziet in zijn algemene voorwaarden. Beetje vibe killer na mijn aankoop.

Alles prima verlopen!

Alles in orde, snel geleverd en product in perfecte staat.

Kleur en textuur komen perfect overeen met onze verwachtingen.

Een mooi en kwaliteitsvol tafellaken. Was een goeie koop!

Goede webshop , veel keuze , snelle levering en kwaliteit ook top!