Perfect!

Per mail nog wat bijkomende info gevraagd en meteen gekregen. Besteld en razend snel geleverd. Alles was netjes verpakt. Alles was topkwaliteit ook.

Mijn op maat gemaakte tafelkleed en servetten binnen twee dagen thuis en prachtig zoals ik gewend ben van Cottona

Slechte klantenservice

Na verschillende bestellingen was ik steeds erg tevreden. Nu bestelde ik echter 8 servetten in de kleur roomwit. Vorig jaar bestelde ik in dezelfde kleur een tafelkleed. De kleur was echter dag en nacht verschil. Wit tov heel gelig eigenlijk. De klantendienst hielp me niet verder. Op een vriendelijke manier liet men mij weten dat ik waarschijnlijk het tafellaken fout gewassen geb. Ik weet 100% zeker dat dat niet waar is. Terugsturen kon, maar op eigen kosten. Ik heb dus eigenlijk 15 euro in de vuilnisbak gegooid. Voor klanten die al meedere keren besteld hebben, zou men toch iets meer mogen proberen te doen! Ik bestel er alvast nooit meer.

Precies nagekomen zoals beloofd.

De bestelling anders dan de reguliere maten precies nagekomen zoals besteld ook de levertijd gewoon goed!!

Prima service en mooie producten

Geen idee

Het tafellaken is een Kerstkado . Dus hebben wij nog geen ervaring met het product . Denk dat het prima is , maar kan er dus nog niet over oordelen . Gr

Mooi tafelkleed op maat en snel bezorgd

Makkelijk te bestellen en snel ontvangen

Snelle bezorg service. Keurig verpakt. Tafelkleed netjes gestreken! Goede kwaliteit!

Stipte levering; kwalitatief materiaal; makkelijk te bestellen

Zie samenvatting in één regel

professionals !

Bedankt voor uitstekende service en topkwaliteit!

In orde

Mooi tafelkleed en met de juiste maten (ovalen tafel). Stipte levering.

Goede kwaliteit en snelle levering

Mijn bestelling was er al binnen2 dagen. Ik heb alleen de foute maat opgegeven. Ik had dus niet begrepen dat je 2 x 25 cm aan elke kant erbij moet tellen. Ik heb dat maar 1 x 25 cm erbij geteld. Dus heb ik een iets te klein laken. Jammer. Misschien dit iets duidelijker aangeven.

Toptent!

Mijn tafelkleed werd binnen drie dagen bezorgd, prima op maat. Ben er blij mee.

Hele goede service en mooi eindresultaat

Ik heb een tafelkleed op maat besteld voor een grote tafel. Staaltjes met verschillende kleuren en stoffen had ik snel in huis. Vragen over de omvang van het te bestellen tafelkleed werden duidelijk uitgelegd. Tafelkleed besteld en snel afgeleverd. Er zat nog een draadje in het stof dat men bij controle over het hoofd had gezien. Ik kon pakket meteen weer terugsturen en binnen enkele dagen.kreeg ik het weer netjes terug. Top service en mooi eindresultaat!

Tot nu toe goed maar heb het nog niet gebruikt

Te snel deze recensie. Ik heb het pas net in huis en gestreken. Pas na de eerste keer wassen, kan ik zeggen wat ik ervan vind.

Prima advies en prachtig product!

Goed dat medewerker klantenservice attendeerde op de juiste afmetingen voor de bestelling en fijn dat (ook 's avonds) snel werd gereageerd op mijn e-mailbericht!

bestelling prima afgeleverd en op tijd

prima zaak

is goed

alles prima

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit.

Ik heb lang gezocht naar een degelijke tafelloper.Hier vond ik de juiste lengte,de beoogde kwaliteit en dus een´perfect resultaat.wordt vervolgd.

Makkelijke bestelling, snelle levering, correcte afwerking

Duidelijke website Makkelijke bestelling met duidelijke maatschrijving Snelle levering Mooi afgewerkt product

Goede service en mooi product

Met spoed had ik een tafelkleed nodig met afwijkende vorm en maten. Na contact met de klantenservice heb ik het kleed naar volle tevredenheid de volgende dag ontvangen! Het materiaal is stevig, netjes afgewerkt en correct op maat. Een aanrader dus!

MOOI!

Prachtige kleuren, makkelijk besteld, snel geleverd en mooie kwaliteit!

2 tafelkleden op maat laten maken

Op tijd bezorgd. Kleden op maat en netjes atfgewerkt.

Snelle, uitstekende service

Zeer snelle levering! Mooi en kwalitatief vol tafellaken.

Mooi tafelkleed, goede service

Ik werd heel vriendelijk geholpen aan de telefoon, kreeg goed advies en mocht wat proef staaltjes opvragen voor de kleuren. Levering van stalen en later tafelkleed goed en snel. Het staat prachtig op onze grote tafel!