Mooie tip om moederdag te vieren

Het product is conform aan de beschrijving

Goede kwaliteit

Heel mooie textiel en snelle service

Geweldig.

Heel tevreden met het product en snelle service.

Super vlotte afhandeling.

Een aangename ervaring om met Cottona samen te werken, vandaag besteld, overmorgen geleverd.

Een 100% tevreden klant!

Snel geleverd, uitstekend product. Erg blij mee.

Mooi tafelkleed. Binnen 3 dagen geleverd

Beautiful

My order was excellent!

Snel en mooi product

Snel en mooi product

Zeer goede kwaliteit

De tafelkleden zijn mooi van stof en prima afgewerkt. De keukenschort had ik liever in een kleinere maat. Nu lijkt het wel een mannenmaat. Ik dacht niet dat er keuze was tussen vrouwenmaat ( dus eerder small of medium ) en de large size die ik nu heb gekregen.

Goed product met mooie afwerking.

Mooi afgewerkte servietten, loper en tafelkleed. Ik had de kleur petrol gekozen, is wel mooi maar anders dan verwacht. Dat is moeilijk online te kiezen. Maar past toch wel.

Zoals eerdere keren; TOP !

Erg tevreden. Snelle service goede kwaliteit, voor herhaling vatbaar.

Snelle levering en top kwaliteit. Zeer tevreden.

Uitstekend!

Uitstekend!

Super kwaliteit en service

Heel goede kwaliteit van tafellaken en servetten. Prachtig dessins Zeer behulpzaam om tot een goede keuze te komen

Snelle service en goed en met zorg verpakt geleverd

Zeer tevreden. Linnen idd echt linnen. De katoenen tafellakens zijn prima. Mooie kleuren, laten zich goed wassen. Vlekken gaan er uit. Ze krimpen iets meer dan ik dacht, dat wel. Vooral het linnen tafellaken.

Goed geholpen door Irene van Nienhuijs

Goede ervaring.

Mooi product en snel geleverd!

Prima kwaliteit, prima levering.

Zeer duidelijke website. Royaal tafelkleed voor grote ronde tafel niet zomaar verkrijgbaar in de winkel. Daarom gebruik gemaakt van dit aanbod via internet, tot volle tevredenheid.

maatwerk niet hetzelfde ?

Ik had enige tijd geleden 2 tafellakens gekocht, en ben hierover zeer tevreden ! Daarom bestel ik van dezelfde kwaliteit, een ander formaat. Harmonie in mijn interieur . . . Hierbij is merkbaar dat het nieuwe : Damast paisley roomwit tafellaken opmerkelijk 'lichter' is dan de eerste versie die ik ontving vermoedelijk omdat dit maatwerk is, en ander standaard formaat ? dit zou toch niet mogen. Met vriendelijke groeten, Nadia

Uitstekende kwaliteit en service!

Ik was zeer tevreden met het door mij bestelde artikel,(een tafelkleed van 110cm rond,in een mooie rode kleur)

Mooie stof. Heel goed afgewerkt.

alles prima

Snelle levering, mooie kwaliteit

Wat een kwaliteit

Super materiaal

service is super

ik had tafellinnen besteld maar levering was foute kleur , even melden en ze lossen het direct op. ben super blij met mijn tafellinnen voor buiten.