zeer mooi tafellaken en dat op maat gemaakt

zeer correct en vlotte levering. ben een zeer tevreden klant!

Super snelle levering en super kwaliteit! Een aanrader!

Géén suggesties.

goed product. levering iets minder

Er zaten vlekken in en het was heel slecht gevouwen waardoor ik het eerst naar de stomerij heb moeten sturen vooraleer te kunnen gebruiken. Het product is wel goed.

Snelle en correcte levering

Tekening in stof is online wat moeilijker te kiezen

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik kom iedere keer weer naar Cottona omdat de tafelkleden van goede kwaliteit zijn en de kleur mooi blijft. Ik zou niet overwegen om ergens anders te kopen,

Tafelkleed is van goede kwaliteit

Snelle levering .

Al een paar keer bestelling geplaatst en service is steeds in orde

UITSTEKEND

Perfecte service en levering, net zoals de 2 voorgaande keren. Een bedrijf om U tegen te zeggen !!!!

Gewoon goed! Snel! En mooi gemaakt! Blij mee

Mooie tafelkleden op maat! Gewoon goed! En snel geleverd

Heel mooi tafelkleed!

Tafel ziet er prachtig uit met het cottona tafelkleed.

Zeer goede service en mooi afgewerkte tafelkleed!

Ben zeer blij met op maat gemaakte tafelkleed. Heb nog tafelbeschermer besteld en deze beantwoorde ook aan verwachting.Zeer snelle levering!!

Zeer snelle accurate levering!

Na bovenstaand cijfer, gevolgd door korte zin lijkt mij een nadere toelichting niet nodig.

Fijne ervaring bij mijn eerste aankoop bij Cottona.

Fijne ervaring bij mijn eerste aankoop bij Cottona.

Betaalbare kwaliteit

Onze drie bestelde soorten katoenen tafeltextiel op maat beantwoordde precies aan onze verwachtingen, nauwkeurig en kwaliteitsvol afgewerkt met bovendien snelle levering.

Voor herhaling vatbaar

Mooie duidelijke presentatie van de stoffen. Snelle levering. Komen beloftes na.

Top bedrijf!

Heel goede service! Snel en super vriendelijke aanpak naar constatering van een klein vlekje op een servetje! meteen opgelost. Voor herhaling vatbaar

Goede kwaliteit

Was op zoek naar tafellopers van een goede kwaliteit. Deze heb ik gevonden bij Cottona. Mooie kwaliteit stof in een prachtig groene kleur. Voor zowel binnen als buiten staan ze erg mooi op tafel! Snelle levering. Volgende keer bestel ik zonder twijfel weer bij Cottona

Snel en correct

Had een probleem bij een bestelling met verkeerde maten en werd heel professioneel opgelost...

Geweldige service.

Op mijn vraag over hoeveel draden er op een cm zaten ivm het (met de hand) borduren van servetten. Kreeg ik direct antwoord met het voorstel of ik misschien een proefstukje wilde ontvangen. Op de proefstukje eea uitgeprobeerd en daarna de servetten besteld. En ook die kwamen zeer snel. Echt niets anders dan lof over de service. Daarvoor nogmaals mijn dank.

Ontzettend duur en onmiddellijk onuitwasbare vlekken

Vorig jaar op maat een grijs effen tafelkleed laten maken voor gebruik buiten. Advertentie prijst het aan, makkelijk in onderhoud enz. Na 1 keer gebruiken, maakt gast een vlek. Deze is er ondanks vele pogingen niet uit te krijgen. Enkele maanden later, nog diverse vlekken bij ( normaal als mensen eten), en die zijn er OOK NIET uit te krijgen. Het tafelkleed kostte 80 euro!! Ik koop nooit nog iets bij cottona en raad het iedereen af. Schandalige prijs voor slechte kwaliteit. Enige positieve is de mooie afwerking.

uitstekend

Mooie tafelkleden, ook die op maat gemaakt worden. Snelle levering. Prima kwaliteit. Mooie kleuren er is altijd een kleur die in je interieur past.Zeer tevreden.

Positief

Zeer goed product. Mooi!

Snelle levering, goede kwaliteit

Uitstekend produkt

Al lang op zoek naar een goede kwaliteit tafellinnen voor een ronde tafel van 1.2m diameter. De tafelkleden en servetten van Cottana met ene diameter van 1,70m passen uitstekend en zijn werkelijk horeca kwaliteit en kunnen zelfs op 95 graden gewassen worden. Werkelijk niets mis mee.