Zoals ik had verwacht.

Lijkt zeer goede kwaliteit, maar is nog niet gewassen. Zeer mooie afwerking.

heel tevreden

Het blijft moeilijk om producten van stof te kiezen op internet. Omdat de kleurweergave toch nooit 100 procent is. Maar de afgemaakte afspraken werden perfect nageleefd.

Professionele afwerking.

De beloofde levertijd werd nagekomen. De afwerking van het op maat gemaakte tafelkleed is professioneel. Het tafelkleed werd in een stevige doos verzonden zodat de inhoud niet beschadigd kon worden.

Conform afspraak

Mooie product en op tijd geleverd!

Mooie product en op tijd geleverd!

Perfecte kwaliteit !

Vlotte communicatie !

Mooi tafelkleed

Veel keuze op de website. Nergens anders een tafelkleed kunnen vinden dat 180 cm doorsnee heeft. We zijn er blij mee. Kwaliteit en kleur zijn mooi.

Snelle levering, mooie stoffen en alle maten mogelijk! Helemaal top!

Vlotte levering ! Mooie tafelkleedjes !

Vlotte levering heel mooie stoffen !

Ben zeer tevreden

Mooie tafelkleden en een snelle levering

Heel tevreden met kwaliteit en kleur van tafelkleed.

Wij kochten een katoenen tafellaken in blauw. Het kleur is prachtig en de kwaliteit is super. Dit is de tweede keer dat we bij Cottona bestellen, vorige maal kochten we een linnen tafelkleed. De producten zijn mooi afgewerkt en zorgvuldig verpakt. Klantenservice is ook top. Bedankt!

Mooi product

Er moest blijkbaar bij Cottona iets nabesteld worden. Daardoor is mijn bestelling later verzonden, Hierover had beter gecommuniceerd kunnen worden. Verder prima product. Wel prijzig.

Prima product en service.

Kleine suggestie: bij benadering een krimppercentage aangeven zodat het makkelijker is de juiste maat te bepalen voor de eerste wasbeurt.

Snel en correct

Mooi maatwerk!

Het is bijzonder handig om perfect op maat gemaakte tafellakens te kunnen bestellen! Mooie afwerking en de stoffen zijn van een hoogstaande kwliteit en makkelijk in onderhoud (wassen en strijken).

prima kwaliteit/prijsverhouding

Uitstekende kwaliteit en goede afwerking bij een vlotte levering.

Utstekend afgewerkt met kwalitatieve materialen

Ik heb nog geen ervaring want ik heb de tafelnappen nog niet gebruikt. Ik houd jullie op de hoogte. Mvg Christine

Top kwaliteit!

Voor het eerst is gekocht, een was meteen verrast. Zeer goede kwaliteit, de kleur die ik gevraagd had en de maat was perfect. Ik zou het aan al mijn vrienden aanraden!

Perfect op maat en zeer vlotte en snelle afhandeling

Goed werkende en duidelijke website waardoor de bestelling en betaling zeer vlot verlopen. De bestelling was op maat gemaakt en mooi afgewerkt en werd snel geleverd.

Fantastic

Geen andere plek waar je zo goed kwaliteit kan krijgen, eerste klasse vak specialisten en geweldig klanten service

Alles volledig naar onze wensen

Eerlijke prijzen Goede kwaliteit Ruime keuze Snelle verzending Goede stevige verpakking Kortom : perfect !

goede service.

Levering is correct verlopen. Mooie kwaliteit van het damastentafelkleed.

Prima tafelkleed en snelle service

Super kwaliteit en service !

Super kwaliteit en service !