Snelle levering en top kwaliteit. Zeer tevreden.

Uitstekend!

Uitstekend!

Super kwaliteit en service

Heel goede kwaliteit van tafellaken en servetten. Prachtig dessins Zeer behulpzaam om tot een goede keuze te komen

Snelle service en goed en met zorg verpakt geleverd

Zeer tevreden. Linnen idd echt linnen. De katoenen tafellakens zijn prima. Mooie kleuren, laten zich goed wassen. Vlekken gaan er uit. Ze krimpen iets meer dan ik dacht, dat wel. Vooral het linnen tafellaken.

Goed geholpen door Irene van Nienhuijs

Goede ervaring.

Mooi product en snel geleverd!

Prima kwaliteit, prima levering.

Zeer duidelijke website. Royaal tafelkleed voor grote ronde tafel niet zomaar verkrijgbaar in de winkel. Daarom gebruik gemaakt van dit aanbod via internet, tot volle tevredenheid.

maatwerk niet hetzelfde ?

Ik had enige tijd geleden 2 tafellakens gekocht, en ben hierover zeer tevreden ! Daarom bestel ik van dezelfde kwaliteit, een ander formaat. Harmonie in mijn interieur . . . Hierbij is merkbaar dat het nieuwe : Damast paisley roomwit tafellaken opmerkelijk 'lichter' is dan de eerste versie die ik ontving vermoedelijk omdat dit maatwerk is, en ander standaard formaat ? dit zou toch niet mogen. Met vriendelijke groeten, Nadia

Uitstekende kwaliteit en service!

Ik was zeer tevreden met het door mij bestelde artikel,(een tafelkleed van 110cm rond,in een mooie rode kleur)

Mooie stof. Heel goed afgewerkt.

alles prima

Snelle levering, mooie kwaliteit

Wat een kwaliteit

Super materiaal

service is super

ik had tafellinnen besteld maar levering was foute kleur , even melden en ze lossen het direct op. ben super blij met mijn tafellinnen voor buiten.

Overzichtelijke en duidelijke webshop met ruime keuze. Snelle levering.

Perfect geregeld en goede prijs kwaliteit verhouding.

oke

Zeer tevreden !

Ik heb een email gestuurd met een vraag en deze werd snel beantwoord. Met die informatie heb ik 2 tafelkleden op maat besteld , die 2 dagen later werden afgeleverd bij mij thuis in Belgie . Ze zijn mooi gemaakt en zijn van hele goede kwaliteit, echt een aanrader.

klopt als een bus

goede service goede kwaliteit correcte prijs

Geruststellende topkwaliteit

Voor de derde keer een paar tafelbekledingen op maat besteld en zoals steeds kwaliteitsvol afgewerkt en snel geleverd.

Goed geregeld.

Het artikel is goed verzonden. Jammer dat er een brede zoom aan het tafelkleed zit, zie ook het gastenboek met foto.

Zeer goed, verzorgd en zeker aan te bevelen.

Mijn vriendin een passend dinerkleed voor haar nieuwe ronde eettafel kado gedaan. Wel spannend om iets om maat te laten maken. Eenmaal besteld binnen enkele dagen in huis, keurig verpakt, netjes afgewerkt maar wel erg gekreukt uit de doos gekomen. Verder prachtige stof, Damast classic wit. Tafelkleed staat prachtig en valt goed qua lengte. Blijde gezichten aan tafel!

Goede kwaliteit en service!

Prachtig laken!

Graag nog meer van deze lakens in effen kleuren

Alles was prima in orde

Alles prima

prijs, kwaliteit !!!

uitstekende kwaliteit, super service, prachtig maatwerk