een aanrader

Ik bestel hier steeds mijn ronde tafelkleedjes op maat. Ben heel tevreden over de afwerking, de gebruikte stoffen en de snelheid in levering.

Goede hulp bij het kiezen online gekregen, met een uitstekend resultaat

staaltjes van de kleuren toegestuurd gekregen voor het maken van de juiste kleurkeuze. Vervolgens een op maat gemaakt ellipsvormige tafelkleed wat zeer goed past. Ik ben zeer tevreden

Topservice en hele mooie kwaliteit

Duidelijke website veel keuze Snelle opvolging

Heel vlotte levering van een tafelkleed op maat

Heel vlotte levering van een tafelkleed op maat. Normale gewone kwaliteit van stof maar niet buitengewoon. Stof kreukt makkelijk. Bij mijn volgende bestelling, probeer ik betere kwaliteit indien ik dat kan vinden

zeer correct van prijs en mooie kwaliteit

zeker aan te bevelen

Grandioos.

Met zoveel keus en vakmanschap en zoo snel bezorgd!

Super gaaf

Enorme goede service met een pracht keuze . Geweldige website . Klantvriendelijk werkelijk top . Deze zaak geef ik een 10

Kwaliteit op tijd

Goede kwaliteit, Op maat gemaakt, levering reeds na 3 dagen !

Aanrader

Prachtige tafelkleden, perfect op maat gemaakt. Enige minpunt dat ik kan bedenken is dat er wat losse draadjes terug te vinden waren op de kleden.

Mooi materiaal vlotte levering.

Mooie kwaliteit, goede afwerking. De standaardafmeting voor de servietten zijn wel aan de grote kant. 40x40cm zou interessanter zijn als standaardmaat - op maat te maken servietten van 40x40cm zijn te duur.

Het linnen tafelkleed is mooi afgewerkt! Het is een kwalitatief hoogstaand product. De levering gebeurde keurig op het vooropgestelde tijdstip. Ik heb het nog niet gebruikt en ik ben benieuwd hoe het uit de wasmachine zal komen na een eerste wasbeurt.

zeer goed.

zeer goede /duidelijke/klantvriendelijke site, De producten zijn van zeer goede kwaliteit en de afwerking hiervan Top!!!!! En de levering zeer super snel. en keurig verpakt. Ik zal dit bedrijf dan ook zeer aanbevelen

Handdoeken zijn wat dun

Op site wordt gesproken over hotel kwaliteit en wordt gewicht niet vermeld. Realiteit is dat Ze vrij dun zijn en het is dan niet een vijf sterren hotel qua kwaliteit

Zeer snel geleverd. Prachtig tafelkleed !

Blij met prachtig tafelkleed op maat! Snelle levering!!

Snelle levering Top kwaliteit tafellaken Aanrader !

Gewoon perfect, zowel de kwaliteit als de afwerking en de levering.

Ik heb voor natuurlijk linnen en maatwerk gekozen. Het linnen voldeed volkomen aan mijn verwachting. Positief is dat bij elke stof het aantal gram per m2 en de krimpgevoeligheid wordt gegeven. De bestelling verliep perfect, op woensdag besteld, op vrijdag geleverd.

Snelle levering, goede kwaliteit

Goede kwaliteit. Snelle levering

Er zijn goedkopere. Maar Corona heeft goede prijs -kwaliteitsverhouding

Snelle levering en goeie kwaliteit

Snelle levering en goeie kwaliteit, heel mooi tafellaken met tijdloze en moderne print.

Alles goed verlopen

Heel snelle levering. Mooi product.

Prijs/kwaliteit verhouding picobello

Snelle levering, kwaliteit volgens verwachting.

Een mooi gekleed en toch modern tafelkleed van goede kwaliteit

Het tafelkleed oogt mooi, heeft een modern design en is van zeer goede kwaliteit. Het kreukt niet veel en strijkt gemakkelijk. Een vlek is eenvoudig te verwijderen met een sopje, zodat wassen niet na elk gebruik nodig is. Ik betaalde een eerlijke prijs met een goede prijs-kwaliteit verhouding. De levering gebeurde correct en snel. Het tafelkleed was netjes verpakt.

Goed spul

Op maat gemaakt ovaal tafelkleed - bleek een succes !

Op tijd geleverd. Mooi afgewerkte producten

Uitstekende en snelle service

Zeker voor herhaling vatbaar.