Perfecte levering, mooie afwerking.

Heel goed. Aan te raden. Mooie afwerking .correct.

Top service en zeer snelle levering!

Ik heb een bestelling geplaatst omdat ik lopers nodig had heel makkelijk samen te stellen via een goede overzichtelijk website. Nou door naar de levering en gelijk werd ik goed op de hoogte gehouden. Wanneer het binnen zou zijn en ook gelijk de goeie maten en niks mis mee! Ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Mooi op maat

Mooie kleedjes, netjes op maat en goede kwaliteit. Zeer tevreden ermee!

Heel tevreden

Mooi materiaal, fijn om eerst staaltjes toegestuurd te krijgen. Fijne service.

Snelle service en mooie stof

Ik zou aanraden om ook maatwerk met print stoffen te doen

Uitstekend.

Efficiënt en snel.

Super snel, mooie kwaliteit en afwerking !

Prima , zowel kwaliteit van de stof als de afwerking

Bijzonder goed . Prima stofkwaliteit en netjes afgewerkt.

Vriendelijk, snel en mooi product

Geweldige service ...

Het ziet er geweldig uit , nu nog hopen hoe onze dochter het vind, het is namelijk een verjaardag cadeau...

Alles was perfect volgens ik de bestelling doorgaf: op tijd, kleur ok, afwerking ok, maat ok, super goeie ervaring misschien een beetje duur. Maar ben zeer tevreden.

Heel betrouwbaar

Heb reeds vaker bij Cotona tafellinnen gekocht. Goed verzorgd en heel klantvriendelijk.

mooi tafelkleed

mooi tafelkleed

Zeer goede kwaliteit

Prachtige katoenen tafelkleed op maat besteld! En goede service: Mijn wensen telefonisch doorgegeven, uitgebreid advies (formaat en materiaal) per e-mail ontvangen en staaltjes stof ontvangen. Het tafelkleed is van zeer goede kwaliteit en bijna kreukvrij!

Wederom heel blij met Cottona Table Textiles

Dit keer met mijn nieuwe tafellaken, servetten en servetringen. Kleur naar verwachting en alles netjes verpakt en op tijd geleverd. Heel blij mee!

Goede service, supermooi tafellaken

Dit is de tweede keer dat ik een ovale tafellaken op maat bij Cottona heb besteld, deze keer twee exemplaren. Prachtige kleuren, mooie stof, makkelijk om te wassen en strijken, en de service is ook fantastisch. Binnen drie dagen had ik mijn tafellakens op maat al binnen.

Super goede en snelle service

Geweldig !

Goede website, perfecte kwaliteit en snelle levering

Top !

Ruime keuze en goede service

Tafelkleden, lopers en servetten. Alles is te vinden en oneindige combinaties zijn mogelijk. Fijne service en goede kwaliteit zorgen ervoor dat ik een tevreden vaste klant ben

snel en uitstekend verzorgd

plezierig

Heel mooi en goed tafelkleed

Netjes snel geleverd, mooi tafelkleed, kleur is ook heel mooi

Mooi tafellaken

Tafel opgemeten, stof en kleur uitgezocht en besteld. Tafellaken is precies zoals ik had gehoopt en zeer snel geleverd.

perfect

vlotte manier van bestellen snelle en perfecte levering

Perfect!

Tafelkleed en servetten op maat besteld en zeer snel geleverd. Afwerking is top! Zeer tevreden en zeer zeker een aanrader.

Goede keuze

Zeer tevreden met de bestelling