alles top !

heel mooie tafellakens !

Bestelling voldeed aan onze verwachtingen

Heel goede prijs kwaliteitsverhouding

Kwaliteits tafelkleed, geleverd door zeer vriendelijk, behulpzame en geduldige medewerkster

Kwaliteit en klantvriendelijk

na 1 keer wassen is het mooie er af

Zag er bij aankomst prachtig uit. Na 1 keer wassen is het mooie er helemaal af. Zelfs na een degelijke strijkbeurt ziet het er wat triest uit.

absolute aanrader

zeer tevreden : ik bestelde een tafellaken op maat. Goede communicatie, zeer snelle reactie, nog sneller werd mijn order uitgevoerd en geleverd, en de geleverde goederen zijn van goede kwaliteit. Ik kan dit alleen maar van harte aanraden.

Fijn bedrijf, mooie producten

Mooie materialen, snelle levering!

Ik ben een zeer tevreden klant!

Snelle levering, goede kwaliteit.

Gemakkelijk, correct , vlot

De staaltjes maakten onze keuze gemakkelijk . We konden ook zelf onze vorm en afmetingen kiezen . Vlotte levering en alles was in orde . Nu nog wachten op de feestdagen om te zien of het witte tafelkleed en servetten inderdaad kleurvast zijn en geen vlekken opnemen .

Snel, goed, en betaalbaar

Wij hebben voor onze ovale tafel een katoenen/linnen tafellaken op maat laten maken. ( 370X170) . Binnen drie dagen in huis en past geweldig

Doen zolals beloofd

Vlotte bestelling. Mooie kwaliteit. Snelle levering.

Tip top

Perfecte en snelle levering !

Mooi kleed. Perfecte maat (ovaal) en snel geleverd.

Eenvoudige website. Kleur komt overeen met hetgeen op de site.

heel goed

eerste maal kontact met cottona en het was heel goed bestelling en levering prima

Heel mooi tafelkleed en mooi op maat gemaakt. De gouden kleur zal mooi zijn met kerst. Zeer snelle levering. Ik had hem op 5 dagen binnen, en dit voor maatwerk. Top!

Mooi en en maat te bestelen

Mooi en en maat te bestelen

Tailor made perfect

Tafelkleed op maat netjes en snel geleverd. Mooie bijpassende servetten met servetringen meebesteld. Een mooie gedekte tafel. Dank daarvoor.

Top kwaliteit en service

N

Mooi materiaal, goed afgewerkt.

Het ziet er mooi uit en snel geleverd!

Zeer vlotte levering,

Moeilijk om deze bestselling te plaatsen. Niet evident om te kunnen betalen vanuit belgie.

Uitgebreide keus, snelle levering

Duidelijke website, makkelijke navigatie, duidelijke keuzemogelijkheden, snelle afhandeling.

Snel en correcte levering

Meedenkende klantenservice

We zijn uitstekend geholpen met een tafellaken op maat te kiezen. Fijn dat we de stofstalen hadden en tips voor het maken van een mal.

Over Cottona Table Textiles

Driven by a great passion for fabrics and table culture, Cottona has grown to become a leading brand producing tablecloths, table runners and napkins in all shapes, sizes and materials. We sell our products through our own online shop and deliver worldwide. We bring you high quality, beautifully finished products using the finest materials including cotton, damask, linen and festive glamour fabrics. We process all our materials in our own workshop, making our products extra special, to the best standard possible and to customise your textiles exactly to how you wish. So whatever you need, no matter which material, colour, shape or size tableware, Cottona will make you the one of your dreams… and it will even be shipped to you within 3 business days! www.cottona.com