Super kwaliteit en service !

Super kwaliteit en service !

mooie kwaliteit

Prima levering

Zeer zeer goed

Vriendelijk behulpzaam en correct Was zeer tevreden

Snel, mooi materiaal en mooi afgewerkte tafellakens.

Goede kwaliteit, snelle levering. Zoals het hoort.

uitstekend

producten mooi en snelle levering

Goed advies en snelle service

Ik kreeg een goed en eerlijk advies en werd op een prettige manier te woord gestaan toen ik telefonisch contact opnam, bovendien is de service snel en de kwaliteit zeer goed.

Mooie kwaliteit

Mooi tafellaken en mooie servetten. Prachtig afgewerkt!

Prachtige spullen en snelle bezorging.

Ik word er blij van als ik de tafel met zo’n mooi tafellaken dek.

Zeker aan te bevelen

Fantastische hulp bij de maatopname, mooie kleurtjes om uit te kiezen, goeie kwalitatieve stoffen.

Klasse

Ik ben zeer tevreden, met de bestelling van mijn tafelkleed. Alles is vlot en correct verlopen,ook met de betaling. De stof is mooi , ook de maat zoals ik gevraagd heb.Als ik nog iets moet bestelling zal het wel bij jullie zijn .

Mooi afgewerkt , snelle levering PrimaKwaliteit

Prachtige tafelkleden

Heel mooie tafelkleden, veel keuze in kleuren en stoffen. Nu 3 x een kleed op maat laten maken. Goed afgewerkt en snel en netjes geleverd..

Voldoet aan de verwachtingen

Het bestelde tafelkleed is perfect op maat gemaakt, kwalitatief op niveau en mooi van kleur. Snelle levering ook

Snelle levering. Goed en zorgvuldig verpakt en verzonden! Zeer tevreden!

Ze leveren echt KWALITEIT!!!

Gemakkelijke en heldere bestelprocedure. Produkten worden snel geleverd. Mooie webpagina.

Uitstekende communicatie

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden over de manier van bestellen, de snelle levering en de kwaliteit van het tafelkleed.

Precies goed, mooi effect.

Speciale maten voor een ovale tafel doorgegeven. Binnen 3 werkdagen een passen tafelkleed! Mooi effect op onze ovale tafel.

Goed met deskundig advies

Dat ga ik vaker doen. Product ziet er erg mooi uit.

Toppie

Heel tevreden

Prachtige tafelkleden

Prachtige tafelkleden en tafellopers. Ik heb er al diverse gekocht bij jullie. En twee tafellopers laten maken. Echt mooie kwaliteit. Ben er heel erg blij mee.

Mooie materialen, maatwerk, snelle levering en goeie communicatie.

Door mijn eigen fout is er iets misgegaan met mijn bestelling van een op maatgemaakte tafellaken. De communicatie met de klantenservice was heel prettig. Zij hebben enorm goed meegeholpen om tot een oplossing te komen. Top service!

alles top !

heel mooie tafellakens !

Kerkstraat 47

5981 CE Panningen

+31 (0)77 8514925

Over Cottona Table Textiles

Driven by a great passion for fabrics and table culture, Cottona has grown to become a leading brand producing tablecloths, table runners and napkins in all shapes, sizes and materials. We sell our products through our own online shop and deliver worldwide. We bring you high quality, beautifully finished products using the finest materials including cotton, damask, linen and festive glamour fabrics. We process all our materials in our own workshop, making our products extra special, to the best standard possible and to customise your textiles exactly to how you wish. So whatever you need, no matter which material, colour, shape or size tableware, Cottona will make you the one of your dreams… and it will even be shipped to you within 3 business days! www.cottona.com