Vlot, mooi en grote keuze

Al enkele keren tafelkleden besteld en steeds vlot geleverd. Grote keuze van goede kwaliteit. Deze keer als geschenk voor vrienden en die waren zeer tevreden.

Perfecte uitvoering van mijn op maat gemaakte tafelkleden.

Reeds een paar dagen na mijn bestelling ontving ik mijn prachtige op maat gemaakte ovalen, damasten tafelkleden en bijhorend servetten. Dit was mijn tweede uitstekende ervaring met Cottona table textiles.

precies zoals ik wilde, mooie kleur en perfecte maat

mooie kleur en perfect op maat

Ongelooflijk snel

Perfecte levering van de gewenste tafelkleden.

Mooi afgewerkte tafelkleden in linnen. Netjes op de gewenste maat.

Zeer snelle en correcte levering

Overzichtelijke website maakt het kiezen eenvoudig. Vervolgens werd het bestelde artikel supersnel geleverd.

Prachtig/ kwaliteit

Een prachtig ovaal op maat gemaakt tafellaken gekocht. Niet goedkoop, wel mooi!!

Top service en goede kwaliteit

Top service en goede kwaliteit

Uitstekende en snelle service

Snelle levering van op maat gemaakte tafelkleden. Tevens ook snelle en deskundige reactie op vragen via de klantenservice, dat was echt een verademing ten opzichte van veel andere webwinkels!

Kwaliteit

Snelle levering, goede communicatie en mooie kwaliteit

Snelle levering, prachtige kleden

Al een aantal keer een tafelkleed op maat besteld. Steeds binnen 2 dagen geleverd, prachtig afgewerkt en mooie kwaliteit!

goede kwaliteit materiaal en snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit materiaal en perfect op maat.

top service

Correct

Heb al verschillende keren besteld . Altijd tevreden van producten en de de levering

Perfect uitgevoerd en geleverd

Ideaal voor echt maatwerk

We hebben het tafellaken nu een keer gebruikt maar is van goede kwaliteit en blijft ook goed op tafel liggen. Mooie donkerblauwe kleur Onze dank.

PROFESSIONEEL

HEEL GOEDE SERVICE

Top tafelkleed

Het ovale tafelkleed voldoet helemaal aan de verwachting: keurig stikwerk, prima maatvoering en de kleur komt overeen met de getoonde staal op de website. Snelle en correcte levering: binnen 48.

conform bestelling

Kwaliteit conform gesprek

Kwaliteit

Snel, goede service en kwaliteit, ik ben een tevreden klant

mooi materiaal en goede levering

heel goed

Gewoon goed

Alles is goed: website, service, kleuren, maatwerk, verzending enz enz

Prima kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit tafelkleden

Perfect product

Mooi materiaal, goed afgewerkt. Precies op maat gemaakt, zeker om het aan te bevelen. Ook een snelle levering.

Prachtige tafelkleden, echt een aanrader.

Kleuren zijn identiek zoals op website. Zeer snelle service. Na eerste gebruik, was er een vlek op van kersensap. Wasmachine in, vlek verdwenen!!! Uitstekende kwaliteit!!!