Prachtig laken!

Graag nog meer van deze lakens in effen kleuren

Alles was prima in orde

Alles prima

prijs, kwaliteit !!!

uitstekende kwaliteit, super service, prachtig maatwerk

Supermooie tafelkleden

In de winkel heel goed en fijn geadviseerd. Er werden staaltjes opgestuurd zodat je het thuis nog eens goed kunt bekijken en erover denken. De natuurlijk linnen stof is geweldig mooi! Vervolgens snelle levering en een goede kwaliteit. Heb er al veel plezier van.

Bestelling & levering prima

Meer kan ik nog niet zeggen omdat ik het tafelkleed nog niet heb gebruikt. Nadeel daarom dat er steeds nadrukkelijk gevraagd wordt om een review. Die kan ik pas over enkele maanden geven, nadat ik het product enkele malen heb gebruikt.

Uitstekende kwaliteit en service

Een pracht tafelkleed op maat laten maken voor een grote tafel. Snelle levering. Kwaliteit en kleur overeenkomstig mijn verwachting..

Een 100% tevreden klant!

De bestelling verliep heel vlot, zeer gebruiksvriendelijke site. Geen probleem met betaling. Het ging hier over een op maat gemaakt artikel. Verbazend genoeg al na twee dagen werd het thuis geleverd, netjes ingepakt in papier en in een stevige doos. Alles voldeed aan de wensen, zowel kwaliteit als maten.

Supersnelle en correcte levering

Fijn dat je tafelkleden op maat kan laten maken. Heel blij mee.

De bestelde tafellakens en servetten zijn perfect !

Ik ben uitermate tevreden met de 3 bestelde tafellakens in damast en de bijhorende servetten. Ze zijn prachtig van kwaliteit, heel mooi afgewerkt en de levering ging bijzonder vlot. Als ik in de toekomst nog tafellinnen nodig zou hebben, zal ik me zeker wenden tot Cottona Table Textiles.

Zeer fijn

Tafelkleed moet ik nog gebruiken Maar alles mooi afgewerkt mooie kleuren en goede service ! Rest bestelling volgt !

misleid

Slechte ervaring, manier van meten is niet goed weergegeven op site, heb diameter aangegeven van het tafelblad. Blijkbaar moet je hoogte van tafel ook meerekenen in diameter. Tafellaken dat ik ontving is maar zo groot als het tafelblad zelf, hangt dus niet over de tafel tot aan de grond. Teruggave is niet mogelijk, want was aparte maat. 100 euro weggesmeten dus

Snel geleverd, uitstekend product. Erg blij mee

Betaalbare top kwaliteit!

Goede kwaliteit katoen en mooi verwerkt tot tafelkleed op maat.

Mooi product

Mooie tafel laken met servetten. Wij zijn er erg blij mee.

Mooi

Mooie kleur wat aan de verwachting voldeed.

Mooi kleed op maat en vlot geleverd.

Mooi kleed op maat en vlot geleverd, zeker aan te raden

Super in gebruik

4 hele mooie fake leather place mats besteld. Neutraal van kleur, makkelijk in gebruik en goed af te nemen met een doekje. Verzending en afhandeling ging super snel en netjes.

Prachtig maatwerk geleverd en blijft goed in de was.

Het maatwerk voor de ellipsvormige tafel past heel mooi erop. Het maatwerk voor de loper en placemats zijn prachtig en blijven goed in de wasmachine.

Alles prima en vriendelijk

Goede service, snel geleverd. Mooi materiaal.

Zie boven. Wel heb ik een vraag over hoe ik ze zo mooi krijg na het wassen zoals ik ze ontvangen heb na aankoop

Snelle toezending en mooie kwaliteit tafellakens

De tafellakens zien er goed uit, meestal maak ik deze textiele producten zelf, had nu geen tijd maar dacht meteen dat dit er echt goed uitziet!

Tevreden van kwaliteit,kleur en prijs. Is de tweede bestelling bij Cottona en zéér tevreden!

Heel erg mooi tafelkleed!

Maatwerk en toch snelle levering.

Mooie spullen en snel geleverd

Tafelkleden bestellen in alle maten en kleuren. Ideaal voor onze vierkanten tafel. Mooi materiaal en snelle levering. Zelfs met een op maat gemaakt tafelkleed.