Prachtige tafelkleden, echt een aanrader.

Kleuren zijn identiek zoals op website. Zeer snelle service. Na eerste gebruik, was er een vlek op van kersensap. Wasmachine in, vlek verdwenen!!! Uitstekende kwaliteit!!!

Excellente service

Excellente service. Precies zoals ze beloofd hadden. Nette en stipte levering. Kunnen nog veel webshops van leren.

Oké

Oké

Zeer snelle en correcte levering In Belgie

Zeer snelle en correcte levering In België

Mooi tafellaken

Prima service, levering

Niets negatiefs op of aan te merken

Perfect.

Prachtig tafelkleed. Heel vriendelijke service.

Prima!!

Snelle levering en keurig verpakt! Mooi materiaal!

Prachtige mooie lopers

Prachtige mooie lopers gekocht. Snelle levering. Heel blij.

Goed snel , wel wat prijzig , maar goede kwaliteit, ik had graag een katoenen tafel kleedje in blok vorm, op maat 90X90cm, maar dan moet ik een groter maat nemen.

heel klantvriendelijk

persoonlijke benadering en goede producten

Prima kwaliteit! Vlugge levering!

Mooie kleuren. Prima afwerking! Vlugge levering !

prettig kopen, mooi tafelgoed

Makkelijke website en bestellen, snel geleverd, mooi verpakt....supermooie tafellopers

Mooi afgewerkt, vlot geleverd

Niet goedkoop, maar heel kwaliteits- en stijlvol. Mooi afgewerkte producten!

Niet goedkoop, maar heel kwaliteits- en stijlvol. Mooi afgewerkte producten!

Prachtig kleed

Prachtig kleed, mooie kwaliteit Dralon, mooi afgewerkt. Ook eindelijk een bedrijf dat ook grote ronde kleden verkoopt.

Toppie

Snelle levering, perfect product

Graag contact

Ik heb de bestelling niet ontvangen

mooie stoffen

prachtig tafelkleed binnen gekregen, contact met klantenservice was uitstekend, zeker een aanrader.

Mooi en correct produkt

Mooi en correct product levering door PostNL niet ok. afgeleverd in een afhaaldepot

Ervaring uitmuntend

Mooie afwerking

Snelle levering, goede kwaliteit materiaal en perfect op maat.

Kwaliteit en snellelevering komt volledig overeen met hetgeen er op de website staat.

perfect

Ik heb een nabestelling geplaatst voor tafelbeschermers. Die we al hebben bevallen heel goed zodat nu op alle tafels een beschermer komt.

Mooie afwerking, mooie kleuren, sterke stoffen

Snelle service : ik had een tafelkleed op maat besteld op woensdag en het werd zaterdag reeds geleverd. De afwerking is zeer goed, de kleuren kwamen nog beter uit dan op de foto's. De stof voelt sterk aan en is kwaliteitsvol.

Toppie!

Alles vlot verlopen! Mooie materialen.