Mooie afwerking, mooie kleuren, sterke stoffen

Snelle service : ik had een tafelkleed op maat besteld op woensdag en het werd zaterdag reeds geleverd. De afwerking is zeer goed, de kleuren kwamen nog beter uit dan op de foto's. De stof voelt sterk aan en is kwaliteitsvol.

Toppie!

Alles vlot verlopen! Mooie materialen.

Perfecte levering en afwerking. Mooi ingepakt!

Alles werd geleverd, mooi ingepakt als een cadeautje.

Goede service . Vlotte levering . Degelijk materiaal .

Prima website

Heel prettig dat de maten van de tafelkleden kunnen worden aangegeven voor zowel een rechthoekige, ronde of ovalen tafel. Ook de keuze en kleuren van de textielsorteercentrum zijn TOP. Ik beveel Cottona van harte aan.

Mooi en snelle levering

Het tafelkleed voldoet volledig aan mijn verwachtingen. De levering was zeer snel. Al met al een goede keuze geweest.

In één woord GEWELDIG.

Prachtig product, precies wat ik zocht.

Niet ontvangen

Zou het 3 juni ontvangen nu 14 juni en nog niets ontvangen

mooi afgewerkt produkt

Zeer tevreden!

Ik had al eens eerder iets besteld dus daarom was mijn keuze nu niet moeilijk om opnieuw een bestelling te plaatsen die ook nu weer naar volle tevredenheid is geleverd. Een volgende keer weet ik hun in ieder geval weer te vinden. Aanrader dus!

Eigen fout

Ik hen de straal ipv de diameter doorgeven, daardoor is het tafelkleed te klein. Ik herhaal het wel eens…

Goede kwaliteit

Grote keuze, met zeer goede kwaliteit en prijzen. Zeer snel geleverd.

Prachtig op maat, mooi kwaliteit tafelkleed en zeer snelle levering.

Snelle levering van op maat gemaakt tafelkleed. Mooi afgewerkt, mooie kwaliteit, exact de maat waar ik op gehoopt had. Zal vast niet de laatste aankoop zijn bij Cottona.

prachtige - op maat gemaakte - tafelkleden

Mooi kleurenassortiment, snelle levering, indien gewenst op maat gemaakt.

Correct en zoals beschreven.

2 x besteld

Levering in België reeds 3 dagen na betaling

Prima service en korte levertijden.

Het product is erg duur en is absoluut niet naar wens

Ik heb een duur tafelkleed besteld voor buiten met de insteek dat een eventueel vlekje makkelijk weggepoetst kon worden. Eenmaal gebruikt en de vlek ging er al niet meer uit, niet met een vaatdoek maar ook niet nadat deze op 40 graden is gewassen in de wasmachine. Duur rond tafelkleed van € 100,00 is na eenmaal al niet meer representatief

uitstekend

Alles is vlot verlopen

Goed materiaal

Ik had graag dat Post NL het pakket bij een BPost kantoor in de buurt deponeerde. Aan huis is nu eenmaal niet veilig in een groot appartementencomplex.

Goed en betrouwbaar bedrijf

We hebben een op maat gemaakt ovalen tafelkleed gekocht. De aankoop is prima verlopen. Prijs-kwaliteitverhouding was in orde. Belangrijk was ook voor ons de vriendelijkheid en de snelle levering.

Leuke stoffen, goede kwaliteit en uitstekende service!

Mooie website met kleurechte weergave van de stoffen. Na bestelling van mijn op maat gemaakt tafellakens en buitenkussens heb ik mijn levering zoals vermeld na 2 dagen ontvangen ! Super service!

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijke en duidelijke website. Snelle levering.

Kleed goed passend gemaakt voor mijn tafel!

Een aanrader!

kwaliteit goed, prijs veel

Mooi tafelkleed, ziet er netjes uit, materiaal is mooi. Maar als ik zie wat ik er voor betaald heb, dan bestel ik geen tweede, dat was wel mijn intentie, maar daar vind ik hem dan toch echt te veel geld voor.

Kerkstraat 47 5981 CE Panningen

+31 (0)77 8514925

Over Cottona Table Textiles

Driven by a great passion for fabrics and table culture, Cottona has grown to become a leading brand producing tablecloths, table runners and napkins in all shapes, sizes and materials. We sell our products through our own online shop and deliver worldwide. We bring you high quality, beautifully finished products using the finest materials including cotton, damask, linen and festive glamour fabrics. We process all our materials in our own workshop, making our products extra special, to the best standard possible and to customise your textiles exactly to how you wish. So whatever you need, no matter which material, colour, shape or size tableware, Cottona will make you the one of your dreams… and it will even be shipped to you within 3 business days! www.cottona.com