Goed materiaal

Ik had graag dat Post NL het pakket bij een BPost kantoor in de buurt deponeerde. Aan huis is nu eenmaal niet veilig in een groot appartementencomplex.

Goed en betrouwbaar bedrijf

We hebben een op maat gemaakt ovalen tafelkleed gekocht. De aankoop is prima verlopen. Prijs-kwaliteitverhouding was in orde. Belangrijk was ook voor ons de vriendelijkheid en de snelle levering.

Leuke stoffen, goede kwaliteit en uitstekende service!

Mooie website met kleurechte weergave van de stoffen. Na bestelling van mijn op maat gemaakt tafellakens en buitenkussens heb ik mijn levering zoals vermeld na 2 dagen ontvangen ! Super service!

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijke en duidelijke website. Snelle levering.

Kleed goed passend gemaakt voor mijn tafel!

Een aanrader!

kwaliteit goed, prijs veel

Mooi tafelkleed, ziet er netjes uit, materiaal is mooi. Maar als ik zie wat ik er voor betaald heb, dan bestel ik geen tweede, dat was wel mijn intentie, maar daar vind ik hem dan toch echt te veel geld voor.

Mooi afgewerkt katoen

Tevreden klant

Topservice! Écht!!

Ik bestelde al meermaals enkele ronde op maar gemaakte tafelkleden bij Cottona, alsook servietten. Ik krijg de bestelde zaken meestal dezelfde week nog, ook de op maat gemaakte ronde tafelkleden. Ze zijn ook altijd goed verpakt, nog noot iets beschadigd moeten terug sturen. service is echt uitzonderlijk goed!

uitstekende service en kwaliteit

Door de komst van een nieuwe zeer grote eettafel, moest ik ook op zoek naar tafelkleden. Bij Cottona uitgekomen en beschermdek en tafelkleed op maat besteld. Alles is binnen de beloofde tijd geleverd. Ben zeer tevreden over de produkten en de kwaliteit. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

goede kwaliteit

Zeer goede kwaliteit en snelle levering.

top

topproduct voor correcte prijs

Prachtige tafelkleden, super service!

Top advies, snelle respons én perfecte levering. Mijn tafelkleden maakten mijn feest perfect!

Snelle service, goede kwaliteit

mooi en gebruiksvriendelijk

Tafelkleed gekocht dat afwasbaar is en linnen lijkt. Leuke combi van mooi en gebruiksvriendelijk en dan ook nog op maat gemaakt. Ik ben hier zeer blij mee. Een aanrader.

Het tafelkleed past uitstekend bij mijn tafel en omgeving.

Uitstekend werk !

Correcte levering, heel mooi tafellinnen, goeie kwaliteit en vlekken wassen gemakkelijk uit.

Eindelijk een mooi tafelkleed … op maat

Wij hebben een grote ovale tafel van 2.20m. Een tafelkleed hiervoor kopen was nooit gelukt. Tot twee weken geleden. Super makkelijk bestellen via de Website. Handige tips voor het opmeten. Snel geleverd en elke dag genieten van het resultaat!

Snel en netjes

Snelle service alle maten mogelijk!

Een geel tafellaken brengt de zomer in huis.

Ik was aangenaam verrast door de vele mooie kleuren in de katoenen tafellakens. Ik koos voor een zonnig zomergeel.

Mooi product en prima levering

mooi - kwaliteit-gemakkelijk door te geven nog een uitgebreidere kleurkeuze zou nog beter zijn

Snel geleverd, uitstekende kwaliteit

We hebben een katoenen tafellaken besteld. Eerst nog even nagevraagd wat het verschil is tussen model A en model B. Direct antwoord op gekregen. De maat was overeenkomstig de bestelling. Mooie kleur en uitstekende kwaliteit. Aanrader.

Zeer net maatwerk

Zeer net maatwerk

Prachtige kwaliteit en zeer goede service.

De kwaliteit van de geleverde goederen is van heel goede kwaliteit. De dienstverlening is heel correct en bovendien ook zeer snel. Dank daarvoor en ik zal in toekomst bij jullie beslist nog aankopen doen.

Volledig naar onze voorkeur

Bestelling was zoals we gevraagd hadden

In een mum van tijd een tafelkleed op maat

In slechts enkele dagen tijd een perfect passend tafelkleed op maat in stevige kwalitatieve stof. Wel graag meer kleurvoorbeelden (de kleur komt wel overeen, maar is niet eenvoudig in te schatten). Onderleggers met andere boord en andere vorm (in mijn geval ovaal) zouden eveneens welkom zijn

Kerkstraat 47

5981 CE Panningen

+31 (0)77 8514925

Over Cottona Table Textiles

Driven by a great passion for fabrics and table culture, Cottona has grown to become a leading brand producing tablecloths, table runners and napkins in all shapes, sizes and materials. We sell our products through our own online shop and deliver worldwide. We bring you high quality, beautifully finished products using the finest materials including cotton, damask, linen and festive glamour fabrics. We process all our materials in our own workshop, making our products extra special, to the best standard possible and to customise your textiles exactly to how you wish. So whatever you need, no matter which material, colour, shape or size tableware, Cottona will make you the one of your dreams… and it will even be shipped to you within 3 business days! www.cottona.com