Bestelling nog niet ontvangen na 10dagen!!!

Zeer slecht!!!

• Betrouwbaarheid

Hoi Stijn, Allereerst bedankt voor de mooie bestelling. Ik kan inderdaad zien dat de bestelling nog niet is verzonden. Door een fout in het voorraad systeem. De zwarte sneaker sokken komen woensdag binnen en kan de order dan in zijn geheel versturen. Kan ik het goedmaken met een paar extra sneaker sokken of normale sokken ? Hoor het graag en mijn excuses. Met vriendelijke groet, Joost [email protected]

Prima , goeie kwaliteit

Blijft mooi in de was , draag comfort , blijft mooi zitten .

Erg tevreden!

Directondergoed.nl is een fantastische webshop voor iedereen die op zoek is naar hoogwaardig ondergoed van de beste kwaliteit. De website biedt een breed scala aan merken en stijlen om uit te kiezen, en de winkelervaring is eenvoudig en probleemloos. Een van de grootste voordelen van winkelen op Directondergoed.nl is het brede assortiment van topmerken die beschikbaar zijn. Of je nu op zoek bent naar boxershorts van Bjorn Borg of Sloggi slips, de website heeft het allemaal. Bovendien biedt de website ook een grote verscheidenheid aan maten, zodat iedereen het perfecte ondergoed kan vinden, ongeacht hun lichaamstype. Al met al is Directondergoed.nl een geweldige webshop voor iedereen die op zoek is naar hoogwaardig ondergoed. Met een breed assortiment van topmerken, een eenvoudige interface en uitstekende klantenservice, kan ik deze webshop van harte aanbevelen.

Goeie hulp

Goede klantenservice en ik werd goed geholpen omdat er iets mis was gegaan bij DHL. Netjes mijn geld terug gekregen plus een tegoedbon zodat ik opnieuw kan bestellen.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Bedankt voor het bericht en vervelend dat het pakket nog niet binnen is. Ik zie dat het pakket is verzonden alleen nog niet bij u is aangekomen. Graag kom ik telefonisch of per mail met u in contact om te kijken hoe wij het het beste kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Joost [email protected] 085 30 30 094 (09.00 - 12.00)

M trunks zijn maat S

Ik zag een mooie set onderbroeken. Ik heb bij iedere merk onderbroek maat M. De maat M is blijkbaar vergelijkbaar met maat S bij Boss

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag Demi, Vervelend dat je niet tevreden bent over de pasvorm van Hugo Boss. Kan je mij een mail sturen naar [email protected]? Dan kijk ik even met je mee naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Joost

Gewoon oke

Snelle levering top !

• Betrouwbaarheid

Goede service, duidelijke website, voordelig!

Altijd goed

Bestel al jaren al m’n ondergoed hier. Leuke pakketten

• Communicatie N.v.t.

Fijne shop

Altijd snelle levering en goede prijzen. Mijn derde bestelling hier

• Betrouwbaarheid

snel geleverd en vriendelijke service

Bestel hier altijd mijn ondergoed.

Shirts prima, verpakking beschadigd

Ik had 3 doosjes met 2 shirts. Alle 3 doosjes waren open en beschadigd bij aankomst. Grote doos was ook wat mee gebeurd. Adresetiket was eraf gescheurd door DHL. T-shirts waren niet beschadigd.

• Betrouwbaarheid

Slecht, verkeerde zaken ontvangen nog steeds geen geld terug

Boxershorts besteld en T-shirts ontvangen. Wel betaald maar wacht nog steeds op de teruggave.

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Pim, Bedankt voor het bericht en vervelend dat de levering verkeerd is gegaan. De order is retour gemeld bij V&D wij u heeft besteld. Zij zijn verantwoordelijke voor de terugbetaling hiervan. Ik verwacht dat zijn dit snel in orde maken. De puma boxershorts waren door een fout in ons magazijn vervangen voor t-shirts waarvoor mijn excuses. Ik los het in ieder geval graag netjes op en kan uiteraard nog steeds de bestelde boxershorts leveren. Wellicht is het handig om maandag even contact te hebben? Hoor het graag en kom graag met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Joost [email protected]

Onderbroeken besteld. 10 pck. Snel in huis, prima prijs niks op aan te merken. Binnen twee weken een exemplaar kapot (product stiksel liet los) hierover contact gehad en kreeg als service een nieuw paar onderbroeken. Uitstekende service, contact was snel gelegd en de mailwisseling verliep spoedig. Schoolvoorbeeld van een goede service. Dank

uitstekende service

Zeer tevreden met producten en nog meer met de service van Directondergoed. Initieel was de levering niet volledig, maar een foutje is menselijk en hoe dit opgelost wordt zegt eigenlijk nog meer over een onderneming. De correspondentie was snel, vriendelijk en duidelijk. Het foutje werd daarnaast ook nog, boven verwachting, gecompenseerd.

Prettig

Snelle levering, goede kwaliteit en goede klantenservice om last minute nog een aanpassing in te voeren. Aanrader!

Toppie

Top service + levering. Chill dat je zelf een bezorgmoment kunt kiezen!

Goeie service

Heel goed geholpen door Joost na dat mijn bestelling bij een ander adres was afgeleverd en daarna niets meer van gezien. Uiteindelijk een nieuw exemplaar mogen ontvangen! Toppers!!

Prima gegaan

Alles is prima verlopen en is precies zoals omschreven

Conform expectations

There was a little delay in the delivery, but that was perfectly communicated and discussed.

Fantastische service en kwaliteit

Fantastische service en kwaliteit

top!

geen opmerkingen! snel geleverd en vriendelijke klantenservice!

slecht

4 februari bestelling gedaan, bevestiging ontvangen daarna werd het stil. niets geleverd, en geen reactie, ook niet op mailverkeer....

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Gert-Jan, Allereerst bedankt voor de mooie bestelling. Ik zag dat de order bleef hangen in het systeem. Ik heb deze zojuist aangepast en wordt vandaag nog verzonden. Met iets extra's toegevoegd. Mijn excuses voor het ongemak en ik hoor het graag als het binnen is. Met vriendelijke groet, Joost [email protected]

we hebben nog geen pakket ontvangen , dus geen oordeel

wel een mail ontvangen dat het 3 weken kon duren, opvolging is OK

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Bedankt voor de review en vervelend dat de bestelling niet op tijd is gekomen. Wij zaten met vertraging van de DEAl boxershorts waarvoor mijn excuses. Ik verwacht dat wij de order morgen kunnen verzenden. Ik heb graag nog even overleg over de mail. [email protected] Met vriendelijke groet, Joost

Ik ben goed geholpen door de medewerker om de bestelling aan te passen om sneller te kunnen leveren. Applaus

Prima service!

Snelle levering voor het ondergoed dat we hebben besteld.

Over Direct ondergoed

Wij zijn Directondergoed. Niet nieuw in dit spel, maar nog lang niet uitgespeeld. Altijd op zoek naar hoe het anders kan. Wij willen niet serieus geworden worden, maar nemen sommige dingen wel heel serieus. Zoals mensen blij maken. En daar worden wij weer blij van. Why so serious? Als je onder maar goed zit. Wij zijn snel, sneller...direct. Met ons zaken doen gaat aerodynamisch en vol gas. Daarnaast selecteren we heel precies - onze etalage is er alleen voor de beste merken. Zo kiezen we uit op onder ander: stijlvol of juist een eigenzinnig design, slijtvast (geen slipgevaar), en natuurlijk comfort+. Dit vind je terug in de beste deals voor boxershorts, slips, strings, bralettes en meer!