Perfecte maar dure service

Verzendingskost naar Belgie te hoog in verhouding tot het te versturen product.

Prima, snel geleverd

Prima, snel geleverd

Zeer snelle en correcte levering.

Levering vond plaats binnen 24 uur nadat de bestelling was geplaatst. Omdat het produkt na onze bestelling niet meer op voorraad was, is het direct van de website verwijderd om fouten en teleurstellingen te voorkomen. Prima geregeld.

Goed en de afhandeling slecht

Ik heb 4 regisseursstoelen besteld die snel werden geleverd. Helemaal blij totdat 1 dag na levering de eerste al kapot ging. 2 e-mails gestuurd en gebeld (antwoordapparaat). Nog geen reactie ontvangen/gehad van Maritiem24. Ik was er zo blij mee, maar dat er 1 zo snel kapot ging is een desillusie. Update 2 augustus: er is door Maritiem24 snel na bovenstaande beoordeling contact opgenomen en er is kosteloos een nieuwe stoel toegezonden. Netjes afgehandeld, blij mee!

Snel, maar verpakking zag er slecht uit

Snel, maar verpakking zag er gebruikt uit

fijn contact

bestelling gedaan en aangegeven het te willen ophalen. fijn contact gehad.bestelling ging super.

Goeie service

Wij hadden online regisseursstoelen besteld. Bij de levering bleek dat er een van de twee stoelen kapot was. Na contact met maritiem24 kregen wij onmiddellijk een nieuwe stoel toegezonden. De communicatie verliep heel vlot, we kregen snel antwoord en waren heel correct in hun service. Wij zouden er zeker opnieuw bestellen ondanks de tegenslag in het begin.

Flexibel en klantgericht!

Levering met spoed werd uitstekend opgelost! Hulde!

Goede en snelle service

Gewenste goederen worden op een goede en snelle wijze geleverd.

super snelle service, meedenkend en klantvriendelijk!

super snelle service, meedenkend en klantvriendelijk!

perfect, definitely recommended

Perfekt, auf jeden Fall zu empfehlen

Vielen Dank für die gute Bewertung. Herzliche Grüße das Martiem24-Team

goede service, goed behandeld

Vriendelijk dank voor de goede beoordeling en wij gaan kijken wat wij aan de snelheid van Molli kunnen verbeteren.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel en reageert ook op e mails mbt vragen of opmerkingen

Nvt

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vlot geleverd, nette prijzen

Alleen jammer dat je de verzendkosten pas Ziet nadat je alle gegevens hebt ingevuld. Ook Nergens te vinden op de site