Pluspunten

Ze hebben hun werk gedaan. Bezorging was op tijd.

Kijk, ik heb een stuur slot bij jullie gekocht voor mijn Volkswagen caddy, en die slot valt te groot op de stuur. Ik vind fijn als op jullie website gevraagd word naar het merk van de auto of naar kenteken van deze auto bijvoorbeeld.

Hartelijk dank voor uw zeer positieve feedback. Altijd leuk om te lezen dat klanten tevreden over ons en onze producten zijn! Het stuurslot mag groot uitvallen ,dit belemmert niet de werking. Als het slot te klein zou zijn loopt u kans op beschadiging van uw stuur. Met vriendelijke groet, Anti-Diefstal24

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mijn stuur beschadigt door stuurslot, heel jammer. Denk nie dat ik m veel ga gebruiken. ( met stuur hoes maakt je stuur breder dan past het slot wss nie meer + stuurhoes is heel lelijk)

Beste klant, Vervelend te lezen dat het stuurslot uw stuur beschadigd. Wellicht helpt een stuurhoesje om dit te voorkomen? Deze zijn los te koop op onze website. Wij hopen dat u wel tevreden bent over onze webshop en onze dienstverlening. Wellicht dat u dat meer dan een 6 waard vindt? In dat geval zouden wij het op prijs stellen als u uw review besteld. Met vriendelijke groet, Anti-Deifstal24

Pluspunten

Hele snelle service! Artikel goed ontvangen. Nog nooit zo snel een pakket ontvangen. Top bedrijf!

Beste klant, Vriendelijk dank voor uw zeer positieve reactie. Wij zien u graag terug als klant! Met vriendelijke groet, Anti-Diefstal24

Hartelijk dank voor uw zeer positieve review. Altijd leuk om te lezen dat klanten tevreden over ons en onze producten zijn! Met vriendelijke groet, Anti-Diefstal24

Vriendelijk dank voor de goede beoordeling!

Geen

Vriendelijk dank Leo voor de goede beoordeling. Wij zien u graag terug.

Geen

Vriendelijk dank Henk voor de goede beoordeling. Wij zien u graag terug bij Anti-diefstal24

Pluspunten

Snerk en duidelijk

Dank voor de goede beoordeling. Wij zien uw graag terug.

Wat ontzettend fijn dat u ons zo goed beoordeeld heeft. Vriendelijk dank daarvoor.

Pluspunten

Keurig volgens aangegeven levertijd geleverd. Netjes via email van DHL met prijsindicatie. Kortom zeer tevreden ook over het product zelf.

Wat mij betreft geen!

Fijn dat u tevreden bent. Tot de volgende keer bij Anti-diefstal24

Dank voor de goede beoordeling!

Pluspunten

Doen wat ze beloven, prima.

Pluspunten

Goed luisteren naar de klant en vriendelijk blijven zelfs wanneer de klant een product retour stuurt. De situatie goed beoordelen en samen met de klant naar een oplossing zoeken. Meedenken i.p.v. geïrriteerd raken en doorverwijzen naar een kwikfit! Vreemd dat de klant moet betalen voor een retourzending, zelfs wanneer het product niet aan de verwachtingen voldoet!

Pluspunten

Duidelijke website, snelle bezorging, goede communicatie, scherpe prijzen.

Pluspunten

Snelle levering, goed product!

Indien mogelijk een Nederlandse vertaling van de beschrijving bij het product, zou een verbetering zijn, zie dit echter als verbeterpunt en niet als kritiek!

Pluspunten

Kon het zelf ophalen. Anders binnen 24 uur geleverd

Pluspunten

Snel, goed en netjes!

Pluspunten

snelle levering en service

geen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Tussenbericht bij niet direct leverbaar

Pluspunten

bestelling perfect en snel afgeleverd

Geen

Pluspunten

Goede service, alles in overleg, tp passen is een aanrader

Pluspunten

Snelle levering alles prima in orde!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Product ziet er goed uit, snelle levering.

Jammer dat de sleutel vrijwel direct afbrak bij het proberen te openen van het slot. Nu nog uitzoeken hoe de restant van de sleutel eruit te krijgen....

Pluspunten

Goede kwaliteit Snelle levering