waardeloos bedrijf

Sturen geen bevestiging van bestelling, nemen telefoon niet op en reageren niet op email. Artikelen uiteindelijk wel ontvangen. Koop hier nooit meer.

Snelle order bevestiging

Snelle orderbevestiging maar levering mag wel wat snellee

Zeer slechte ervaring

Besteld maar na bijna twee weken nog niets ontvangen. Geen bevestiging van de bestelling ontvangen via mail. Telefoon wordt niet opgenomen en op mails wordt niet gereageerd.

Beste heer Baer, Vriendelijk dank voor het delen van uw ervaring. Na uw online bestelling ontvangt u doorgaans binnen enkele minuten een orderbevestiging per email. We hebben echter vastgesteld dat uw mailserver emails van ons weigert: host mailin.kpnmail.nl[213.75.3.30] said: 550 5.0.0 Mail rejected. (in reply to end of DATA command) We hebben u daarom zojuist via een ander emailadres alsnog proberen te bereiken. Zou u info@wowunderwear.nl aan uw lijst met veilige emailadressen kunnen toevoegen? Hierdoor komt deze klacht mogelijk in de toekomst niet meer voor. Voor wat betreft uw bestelling, deze is via PostNL als brievenbuszending verzonden op 27 augustus. We hebben u vandaag een email gestuurd om na te gaan over het gebruikte verzendadres juist is.

alles ok

door de feestdagen in belgie was de levering wel wat later

weet ik nog niet

heb besteld 6 dagen geleden nog niks ontvangen

Beste Jan, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. We hebben u zojuist een email gestuurd om na te gaan of het gebruikte verzendadres juist is. We houden contact! :)

oplichters

Ondergoed besteld en betaald. Is zogezegd opgestuurd 28/7 volgens de mail van WOW! Nooit iets ontvangen. E-mails gestuurd maar zelfs daarop geen antwoord gekregen. Ik voel me opgelicht. Mijn euro's ben ik wel kwijt natuurlijk. Mijn e-mail : d.molkens@telenet.be

Beste heer Molkens, Vriendelijk dank voor uw reactie. Uw bestelling is op maandag 29 juli verzonden. In de email die we van u enkele dagen later ontvingen, gaf u aan dat de postdiensten wel eens een pakket van u kwijt zijn geraakt. Helaas was uw bestelling toen al verzonden. Hadden we dit vooraf geweten dan hadden we wellicht de vervoerder voor u kunnen aanpassen. Op 8 augustus heeft u ons geïnformeerd dat uw bestelling alsnog bij u in België geleverd is. U heeft in het verleden reeds meermaals bij ons besteld. Dit is de eerste keer dat uw bestelling met vertraging geleverd is. Dit vinden we uiteraard vervelend, maar vertraging bij de post ligt helaas buiten onze macht. We hopen daarom op uw begrip en heten u ook in de toekomst weer van harte welkom in onze webshop!

Supersnelle levering,

Erg fijne ervaring! Goede acties op de webshop, duidelijke omschrijving, en supersnelle levering. Erg tevreden!

Snel en efficient afgehandeld

Na bestelling vond de levering al anderhalve dag later plaats

Vlotte en correcte levering

Positieve koopervaring

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

Slecht

Ik krijg op geen enkele manier gehoor van dit bedrijf.

Beste Sait, Vriendelijk dank voor je nieuwe bestelling bij WOW!. Je bestelling van vrijdagavond is dinsdagmiddag aan onze vervoerder DPD meegegeven. We zien dat de zending vandaag (woensdag) op het depot van DPD is aangekomen en morgen (donderdag) in uitlevering is gepland. Zoals aangegeven in de orderbevestiging bedraagt de levertijd 1-4 werkdagen. Bestellingen van vrijdag na 15.00 uur worden vanaf de maandag erop verwerkt. Je ontvangt een SMS met het tijdstip van aflevering. Voor deze bestelling dient getekend te worden voor ontvangst. Veel plezier van je bestelling en graag tot de volgende keer!

Probleem keurig opgelost 👍🏻

Artikelen in goede orde ontvangen, inclusief een excuus douceurtje, Chapeau 👌🏻

Beste heer Brands, Vriendelijk dank voor uw nieuwe bestelling van 2 juli jl. Wat vervelend dat uw bestelling tot op heden nog niet geleverd is. We hebben de status nagekeken en het bleek dat de bestelling niet goed in ons magazijn was aangekomen. Op basis van uw klacht hebben we uw bestelling opnieuw kunnen doorzetten en is uw bestelling vanochtend verwerkt en verzonden. Uw bestelling wordt vanaf morgen bij u afgeleverd. We benadrukken dat dit een incident is geweest. Om het ongemak van de lange levertijd iets te verzachten, hebben we een klein presentje aan uw bestelling toegevoegd.

Pluspunten

Kwaliteit en service

Pluspunten

Mooie website Goed overzicht

Wachttijd inkorten Snellere levering

Pluspunten

Goed aanbod

Betere communicatie over levering: op de website stond "1 tot 4 werkdagen", maar na een week was er nog niets gebeurd. Pas toen ik erachteraan ging werd de bestelling verstuurd.

Twaalf dagen geleden heb ik een bestelling geplaatst. Vanwege een storing en afwezigheid van de medewerker klantenservice is er het één en ander misgelopen betreffende mijn bestelling. Vandaag gelukkig alsnog een terugkoppeling ontvangen en ik hoop deze week alsnog mijn pakket te ontvangen.

Beste Richard, Vriendelijk dank voor je review. We hebben vandaag uitgebreid contact gehad. De reden dat je coupon niet werkte, bleek dat deze na een maand was verlopen. Inmiddels is je bestelling verzonden en hopen we dat je veel plezier zult hebben van de bestelde items. Graag tot de volgende keer.

Pluspunten

Goede collectie.

Heb op 24/4 iets besteld. Nog niets binnen. 4 dagen verstreken. Ook geen verzend bevestigd gehad. Inmiddels netjes afgewikkeld.

Beste Frans, Vriendelijk dank voor je review en het melden dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. We hebben vandaag direct contact opgenomen met het magazijn, met het verzoek je bestelling direct te verzenden. Dit is gelukt. We betreuren dat een storing in ons magazijn voor vertraging heeft gezorgd. We hebben een kleinigheidje toegevoegd aan je bestelling om je te bedanken voor je geduld! Graag tot de volgende keer.

Pluspunten

Prima service, wat ze beloven doen ze ook.

Ik zou het niet weten

Pluspunten

Ruime collectie

Prijzig

Pluspunten

Handige webshop, veel mooie producten, leuke prijzen en snelle levering.

?

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Bestellen gaat eenvoudig

Krijg een bevestiging/faktuur waarop aangegeven staat "verwachte leverdatum 1-4 dagen". We zijn nu 8 dagen verder en ik heb nog niets ontvangen.

Beste JH, Vriendelijk dank voor je review. Omdat je review anoniem is ingevuld kunnen we geen gegevens van je inzien. Derhalve kunnen we niet achterhalen waarom je bestelling langer dan 1-4 dagen op zich heeft laten wachten. Excuses voor de verwarring in de levertijd. We betreuren de ontstane situatie. Hopelijk graag tot de volgende keer.

Pluspunten

Overzichtelijk, snelle bezorging en ruime keuze.

Pluspunten

unknown as yet.

unknown

Pluspunten

Mooie website

Levering duurt lang