alles ok

door de feestdagen in belgie was de levering wel wat later

weet ik nog niet

heb besteld 6 dagen geleden nog niks ontvangen

Supersnelle levering,

Erg fijne ervaring! Goede acties op de webshop, duidelijke omschrijving, en supersnelle levering. Erg tevreden!

Snel en efficient afgehandeld

Na bestelling vond de levering al anderhalve dag later plaats

Vlotte en correcte levering

Positieve koopervaring

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

Slecht

Ik krijg op geen enkele manier gehoor van dit bedrijf.

Beste Sait, Vriendelijk dank voor je nieuwe bestelling bij WOW!. Je bestelling van vrijdagavond is dinsdagmiddag aan onze vervoerder DPD meegegeven. We zien dat de zending vandaag (woensdag) op het depot van DPD is aangekomen en morgen (donderdag) in uitlevering is gepland. Zoals aangegeven in de orderbevestiging bedraagt de levertijd 1-4 werkdagen. Bestellingen van vrijdag na 15.00 uur worden vanaf de maandag erop verwerkt. Je ontvangt een SMS met het tijdstip van aflevering. Voor deze bestelling dient getekend te worden voor ontvangst. Veel plezier van je bestelling en graag tot de volgende keer!

Probleem keurig opgelost 👍🏻

Artikelen in goede orde ontvangen, inclusief een excuus douceurtje, Chapeau 👌🏻

Beste heer Brands, Vriendelijk dank voor uw nieuwe bestelling van 2 juli jl. Wat vervelend dat uw bestelling tot op heden nog niet geleverd is. We hebben de status nagekeken en het bleek dat de bestelling niet goed in ons magazijn was aangekomen. Op basis van uw klacht hebben we uw bestelling opnieuw kunnen doorzetten en is uw bestelling vanochtend verwerkt en verzonden. Uw bestelling wordt vanaf morgen bij u afgeleverd. We benadrukken dat dit een incident is geweest. Om het ongemak van de lange levertijd iets te verzachten, hebben we een klein presentje aan uw bestelling toegevoegd.

Pluspunten

Kwaliteit en service

Pluspunten

Mooie website Goed overzicht

Wachttijd inkorten Snellere levering

Pluspunten

Goed aanbod

Betere communicatie over levering: op de website stond "1 tot 4 werkdagen", maar na een week was er nog niets gebeurd. Pas toen ik erachteraan ging werd de bestelling verstuurd.

Twaalf dagen geleden heb ik een bestelling geplaatst. Vanwege een storing en afwezigheid van de medewerker klantenservice is er het één en ander misgelopen betreffende mijn bestelling. Vandaag gelukkig alsnog een terugkoppeling ontvangen en ik hoop deze week alsnog mijn pakket te ontvangen.

Beste Richard, Vriendelijk dank voor je review. We hebben vandaag uitgebreid contact gehad. De reden dat je coupon niet werkte, bleek dat deze na een maand was verlopen. Inmiddels is je bestelling verzonden en hopen we dat je veel plezier zult hebben van de bestelde items. Graag tot de volgende keer.

Pluspunten

Goede collectie.

Heb op 24/4 iets besteld. Nog niets binnen. 4 dagen verstreken. Ook geen verzend bevestigd gehad. Inmiddels netjes afgewikkeld.

Beste Frans, Vriendelijk dank voor je review en het melden dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. We hebben vandaag direct contact opgenomen met het magazijn, met het verzoek je bestelling direct te verzenden. Dit is gelukt. We betreuren dat een storing in ons magazijn voor vertraging heeft gezorgd. We hebben een kleinigheidje toegevoegd aan je bestelling om je te bedanken voor je geduld! Graag tot de volgende keer.

Pluspunten

Prima service, wat ze beloven doen ze ook.

Ik zou het niet weten

Pluspunten

Ruime collectie

Prijzig

Pluspunten

Handige webshop, veel mooie producten, leuke prijzen en snelle levering.

?

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Bestellen gaat eenvoudig

Krijg een bevestiging/faktuur waarop aangegeven staat "verwachte leverdatum 1-4 dagen". We zijn nu 8 dagen verder en ik heb nog niets ontvangen.

Beste JH, Vriendelijk dank voor je review. Omdat je review anoniem is ingevuld kunnen we geen gegevens van je inzien. Derhalve kunnen we niet achterhalen waarom je bestelling langer dan 1-4 dagen op zich heeft laten wachten. Excuses voor de verwarring in de levertijd. We betreuren de ontstane situatie. Hopelijk graag tot de volgende keer.

Pluspunten

Overzichtelijk, snelle bezorging en ruime keuze.

Pluspunten

unknown as yet.

unknown

Pluspunten

Mooie website

Levering duurt lang

Pluspunten

Goede communicatie met Mark (ouwe rukker !) en correcte levering .

Pluspunten

Snelle levering en zeer flexibel.

Pluspunten

Snelle service. Denkt actief mee in het bestelproces.

Voorraden groter maken

Over WOW!underwear