Filters

7

Goed

Goede service levering goed op tijd

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service, snelle levering

Goed geleverd. Prima webshop.

  • Aanbevelen? Ja
10

smooth transaction

Via een goed ingerichte site, eenvoudig bestellen en betalen. De rest gaat van zelf.

  • Aanbevelen? Ja
1

Na 5 dagen nog geen artikel geleverd via DPD parcel service

Bevestiging van wow bestelling supersnel maar na 5 dagen nog geen levering door DPD kies aub snel voor ptt post of Dhl of ups aar geen dpd aub, ik bestel hierna niet meer ondanks de service van wow en prachtige website en enorme keuze erg jammer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Zaman, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Uw bestelling van zondag 26 april lag op vrijdag 1 mei klaar voor afhaling bij de gekozen DPD Parcelshop. Mogelijk heeft Koningsdag voor 1 à 2 dagen vertraging gezorgd. Aan dergelijke vertraging kunnen we helaas niets doen. Via de trackinglink hebben we gezien dat u uw bestelling inmiddels heeft afgehaald. Graag maken we u erop attent dat we standaard met PostNL (in een ver verleden PTT Post) versturen, echter heeft u bij uw bestelling aangegeven dat u uw bestelling bij een DPD Parcelshop wenste af te halen. In dat geval is levering uitsluitend met DPD mogelijk. Veel plezier van uw bestelling en graag tot de volgende keer!

2

ben opgelicht door wow underwear

ben jaren vaste klant geweest van WOW underwear en dik tevreden heb vorig jaar op 17 augustus besteld en betaald en ook door de bank bevestigd maar tot op heden 1 mei 2020 niets ontvangen . heb herhaaldelijk gebeld en gemaild , ingesproken en zelfs een brief geschreven met copie betaald opdracht .....maar nooit 1 vorm van reaktie gehad en als ik dan de vele reviews lees is het tijd dat dit bedrijf wordt aangepakt want dat er daar iets niet klopt mag duidelijk zijn advies niets bestellen zijn meerdere sites waar het prima kopen en leveren is

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Van Barlingen, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Uit uw bestelling van 17 augustus waren de Jack & Jones T-shirts helaas niet meer leverbaar. Hierover hebben we u op 18 augustus een email verstuurd, waarbij we een alternatief hebben aangedragen. Hierop hebben wij helaas geen reactie per email ontvangen, waardoor uw bestelling 'on hold' is blijven staan. Ook de brief hebben wij helaas niet ontvangen. Voor u als gewaardeerde klant lossen we dit uiteraard op. We hebben het totaalbedrag vandaag terug gestort. De terugbetaling geschiedt binnen 2-5 werkdagen door onze betaalpartner ICEPAY. Het spijt ons dat de gehele afhandeling zo lang heeft geduurd.

9

Besteld artikel en levering ok

Ok

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goede en snelle levering, artikel klopt met de omschrijving op de site

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlotte levering

Goed product en vlotte levering.

  • Aanbevelen? Ja
4

Haast met oordeel, laat met de rest

Meer dan een week na mijn bestelling: • geen pakket • verzoek om een beoordeling te geven • (mail gestuurd dat produkt niet is ontvangen) - nog geen reactie • via chat. O geen reactie, nog maar een mail, geen reactie • aanmaning om vooral de beoordeling te schrijven. Nou, dit dus: geen pakket, geen klantenservice, wel herhaaldelijk vragen om sterren

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Meijer, Vriendelijk dank voor uw beoordeling en het dele van uw klacht. Uw bestelling van vrijdag 21 februari is verzonden op maandag 24 februari. Het pakket was echter pas op dinsdag 3 maart af te halen bij de DPD Parcelshop. Het lijkt er op dat er flinke vertraging is ontstaan in de uitlevering via DPD. Anderzijds zou het ook kunnen dat de DPD Parcelshop tijdelijk gesloten was. We hebben contact opgenomen met DPD om uw klacht aldaar kenbaar te maken.

10

Wow

Snelle levering met goede service.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

18 januari bestelling gedaan en betaald. Op 19 januari mail ontvangen dat de bestelling verzonden was maar 11 dagen later nog steeds niets ontvangen. Mijn gegevens kloppen dus daar kan het niet aan liggen. Mail gestuurd en geen reactie ontvangen. Telefonisch contact opgenomen maar ik kreeg geen gehoor en er is niet terug gebeld. Er kan iets fout gaan met een order maar dat je vervolgens niet bereikbaar bent voor klanten is erg slecht.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jack, Vriendelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij hebben zojuist per email contact met u opgenomen inzake de aflevering van uw bestelling. We wachten uw reactie per email graag af.

10

Prima, snelle levering, gewoon oké

Snelle levering, goed product, gewoon prima, ik ga daar vaker een bestelling plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Weet niet

15.10 bestelling gedaan en betaald,nog gebeld maar pakken niet op ,tot op heden niks gehoord en ook niks ontvangen.reactie heb de17 10 €51,94 overgeschreven en is ook bij mij afgeschreven, en bij navraag heeft de bank dit ook aan mij bevestigt. En aangezien dat Wow underwear nergens op reageerd niet opmailtje of telefoon word hoogtijd om het bedrag terug te storten.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Frans, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. U heeft uw bestelling per email aan ons doorgegeven, waarna we uw bestelling bevestigd hebben en u verzocht hebben de betaling via bank aan ons te verrichten. De betaling is tot op heden echter uitgebleven, waardoor wij uw bestelling niet hebben verwerkt. We hebben uw de email met het betaalverzoek vandaag nogmaals verstuurd. Graag zien we de betaling tegemoet, waarna we uw bestelling met plezier klaar maken voor verzending. Hopelijk begrijpt u nu waarom uw bestelling nog niet geleverd is.

1

Oplichters

Zeer slecht zou niemand aanraadden om hier iets te bestellen heb op 19 november 2 dingen besteld tot op heden niks ontvangen bellen mailen niets helpt Hellemaal geen reactie Volgens mij zijn het oplichters ben van plan om stappen te onder neemen wel betaald geen spullen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Vriendelijk dank voor uw email. Uw bestelling werd op 19 november in goede orde ontvangen en is tot onze spijt met enige dagen vertraging pas op 27 november jl. aan u verzonden. Onze excuses voor deze kleine vertraging. We hebben u zojuist een email toegezonden om na te gaan of uw adres juist is en of u de twee bestelde artikelen inmiddels heeft ontvangen.

10

Besteld (goede fotos) en stipt geleverd

Precies zoals het moet.

  • Aanbevelen? Ja
1

slechte ervaring

24 09 2019 een bestelling geplaatst en betaald. Tot nu toe nog niets ontvangen. Meerdere malen gebeld ... er wordt niet opgenomen. Graag een reactie op de mail.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Boer, Vriendelijk dank voor het delen van uw ervaring. Helaas zijn wij de afgelopen weken wegens omstandigheden zeer beperkt bereikbaar geweest. Hierdoor hebben wij u niet adequaat kunnen helpen. Onze welgemeende excuses hiervoor. De reden dat uw bestelling nog niet is geleverd is dat u een pre-order artikel besteld heeft. Pre-order artikelen worden op bestelling geleverd. We hebben hetzelfde artikel echter in andere kleuren op voorraad. We hebben u hierover zojuist een email gestuurd. Als u een andere kleur wenst te ontvangen, dan is dit uiteraard mogelijk, en heeft u uw bestelling snel in huis.

10

Goede service

Duidelijke webshop, voorraad klopt. Bevestiging bestelling, gewone levering, binnen 2 dagen. Goede service dus

  • Aanbevelen? Ja
8

Verwachtingen waargemaakt. Goed!

Goede ervaring! Netjes verpakt, levering niet supersnel maar gewoon zoals gemeld tussen 1 en 4 werkdagen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer traag, levering duurt lang,

Bestelling geplaatst op een dinsdag begin van de middag, deze is de zondag pas verzonden. Tussentijds een mail gestuurd met vraag waar de bestelling blijft, hier echter geen reactie op ontvangen. Helaas blijkt de bestelling niet de juiste maat, retour formulier ingevuld en wederom blijft reactie uit.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jeroen, Vriendelijk dank voor het delen van je ervaring. Helaas zijn wij de afgelopen weken wegens omstandigheden zeer beperkt bereikbaar geweest. Hierdoor heeft onze reactie op je email en retouraanvraag langer dan gebruikelijk op zich laten wachten. We begrijpen dat je dit als zeer vervelend hebt moeten ervaren. We bevestigen dat we je retour goed hebben ontvangen en inmiddels de terugbetaling aan je hebben verricht. Onze welgemeende excuses voor de lange wachttijd.

3

waardeloos bedrijf

Sturen geen bevestiging van bestelling, nemen telefoon niet op en reageren niet op email. Artikelen uiteindelijk wel ontvangen. Koop hier nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Van Leeuwen, Vriendelijk dank voor het delen van je ervaring. Helaas zijn wij de afgelopen weken wegens omstandigheden telefonisch zeer beperkt bereikbaar geweest. Hierdoor heeft ons niet of niet altijd kunnen bereiken. We begrijpen dat u dit als zeer vervelend hebt moeten ervaren. U heeft na uw bestelling echter wel een order- en verzendbevestiging per email ontvangen. We hebben alleen van uw mailserver bericht ontvangen dat onze emails niet afgeleverd konden worden: "host telfortmailin.kpnxchange.com[213.75.3.49] said: 550 5.0.0 Mail rejected. (in reply to end of DATA command)" We vinden het erg vervelend dat we u hierdoor niet goed hebben kunnen informeren. Onze excuses hiervoor.

8

Snelle order bevestiging

Snelle orderbevestiging maar levering mag wel wat snellee

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slechte ervaring

Besteld maar na bijna twee weken nog niets ontvangen. Geen bevestiging van de bestelling ontvangen via mail. Telefoon wordt niet opgenomen en op mails wordt niet gereageerd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Baer, Vriendelijk dank voor het delen van uw ervaring. Na uw online bestelling ontvangt u doorgaans binnen enkele minuten een orderbevestiging per email. We hebben echter vastgesteld dat uw mailserver emails van ons weigert: host mailin.kpnmail.nl[213.75.3.30] said: 550 5.0.0 Mail rejected. (in reply to end of DATA command) We hebben u daarom zojuist via een ander emailadres alsnog proberen te bereiken. Zou u info@wowunderwear.nl aan uw lijst met veilige emailadressen kunnen toevoegen? Hierdoor komt deze klacht mogelijk in de toekomst niet meer voor. Voor wat betreft uw bestelling, deze is via PostNL als brievenbuszending verzonden op 27 augustus. We hebben u vandaag een email gestuurd om na te gaan over het gebruikte verzendadres juist is.

7

alles ok

door de feestdagen in belgie was de levering wel wat later

  • Aanbevelen? Ja
5

weet ik nog niet

heb besteld 6 dagen geleden nog niks ontvangen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. We hebben u zojuist een email gestuurd om na te gaan of het gebruikte verzendadres juist is. We houden contact! :)

1

oplichters

Ondergoed besteld en betaald. Is zogezegd opgestuurd 28/7 volgens de mail van WOW! Nooit iets ontvangen. E-mails gestuurd maar zelfs daarop geen antwoord gekregen. Ik voel me opgelicht. Mijn euro's ben ik wel kwijt natuurlijk. Mijn e-mail : d.molkens@telenet.be

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Molkens, Vriendelijk dank voor uw reactie. Uw bestelling is op maandag 29 juli verzonden. In de email die we van u enkele dagen later ontvingen, gaf u aan dat de postdiensten wel eens een pakket van u kwijt zijn geraakt. Helaas was uw bestelling toen al verzonden. Hadden we dit vooraf geweten dan hadden we wellicht de vervoerder voor u kunnen aanpassen. Op 8 augustus heeft u ons geïnformeerd dat uw bestelling alsnog bij u in België geleverd is. U heeft in het verleden reeds meermaals bij ons besteld. Dit is de eerste keer dat uw bestelling met vertraging geleverd is. Dit vinden we uiteraard vervelend, maar vertraging bij de post ligt helaas buiten onze macht. We hopen daarom op uw begrip en heten u ook in de toekomst weer van harte welkom in onze webshop!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd