Dubieus bedrijf

Via een dubieuze link zou ik mijn bestelling een tweede keer moeten betalen, mooi niet! Alles was betaald maar een aantal weken nadien kreeg ik van hen een e-mail dat er iets misgelopen was met de betaling, en of ik via een dubieuze link nogmaals de betaling kon verrichten. Ik heb onmiddellijk mijn rekening nagekeken en alles was inderdaad betaald. Dus 2 maal nadenken voor u hier iets bestelt, ze houden zich bezig met frauduleuze praktijken.

Slechte tot geen communicatie

Na een bestelling geplaatst te hebben, na de bevestiging niks meer gehoord. Terwijl ik hier juist heb besteld omdat als ik voor twee uur zou bestellen mijn order dezelfde dag verwerkt zijn. Drie werkdagen later niks gehoord of gekregen. MAILTJE gestuurd maar kreeg een autoreply dat ze tot eind oktober niet te bereiken zijn. Vervolgens kreeg ik de vraag om een recensie te schrijven, dit terwijl de bestelde producten nog niet in mijn bezit zijn. Dit is hoogstwaarschijnlijk dan ook de laatste keer dat ik hier wat bestel.

Pas op voor fraude!

Besteld, betaald met PayPal, bericht dat de goederen naar verluidt zijn verzonden, geen goederen ontvangen. Geen track en trace verzendnummer ontvangen van de verkoper, zelfs niet op verzoek. Klacht bij PayPal, verkoper kon PayPal geen bewijs van verzending verstrekken, verkoper heeft de bestelling geannuleerd. Mij ​​werd verteld: alles klopt, de goederen zijn verzonden, wees geduldig en neem de klacht terug met PayPal, we zullen zeker een oplossing vinden. Daarom: alles nep, overduidelijke fraude!

Bestellung kommt nicht an und keine Reaktion auf Schreiben meinerseits

Die erste Bestellung klappte Problemlos und die Ware war sehr gut. Die zweite Bestellung ist bei mir nicht angekommen. Auf e-Mails , Rückrufservice, Einschreiben keine Reaktion und das Geld wurde auch erstattet.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Wel betaald, niets ontvangen en klantenservice is met vakantie!

Zie boven. Niets aan toe te voegen.

Vlotte bestelling en levering, ruim assortiment.

Helemaal top.

Mooie artikelen van prachtige kwaliteit. Een minpunt zit wel in de ontvangen mail, voor dit onderzoek, er zit een misser in voor Nederland m.b.t. de link, je moet doorscrollen en de Engelse tekst doorlezen, tot je de link vindt, erg jammer en een wellicht een punt van aandacht voor de ICT beheerders/ontwikkelaars. Anders had ik graag 5 sterren toegekend. . M.vr.gr. George G. Brands s.t.

wanbeheer?

lange leveringstijden, ( verzonden naar dpd ) en nog niet aangekomen.

Snelle levering en goede producten

Producten voldoen aan beschrijving, kwaliteit is goed, maat is goed. Snelle levering en gewoon in brievenbuspost

Simplement parfait

Les articles commandés répondent à mes espérances. Ils méritraient juste une description plus exhaustive. Colis livré dans la semaine sous enveloppe discrète.

Het schuiven doosjes en zakjes is weer goed gegaan

Zoals als de omschrijving al zegt. Het schuiven van doosjes en zakjes met de correcte inhoud, en dit in een envelop stoppen met het juiste adres erop is weer goedgedaan. Dit proces hebben ze aardig onder controle. Voor de rest geen contact gehad met het bedrijf. Je word voldoende op de hoogte gehouden van de status van je levering. De zwakste schakel is in dit geval de postbezorger. Omdat het met de gewone post gaat is er geen trace code ect... dat is wel jammer. En dan krijg en ook nog een email om dit soort reviews te schrijven. De hunkering naar positive reviews is bij geen enkele web winkel te stoppen. Denkend dat dit de meest belangrijke op de wereld is. Nee goede services en kwaliteit zijn bij nog altijd nummer 1. Reviews van andere zeggen niks over het gevoel wat ik bij een webwinkel heb.

Onbereikbaar en geen reactie/ produkt niet geleverd

Totaal onbereikaar. Telefoon wordt niet opgenomen en ingesproken berichten worden niet beantwoord, net als e-mails. En ondertussen wordt besteld produkt wel afgeschreven maar NIET GELEVERD.

Beste Maarten, Vriendelijk dank voor je beoordeling. We hebben je klacht serieus genomen en je klacht per email verder behandeld. We hopen je ondanks deze niet zo goede shopervaring toch in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Zeer goed!!

Super tevreden mooie goede site!

Goede service levering goed op tijd

Goede service, snelle levering

Goed geleverd. Prima webshop.

smooth transaction

Via een goed ingerichte site, eenvoudig bestellen en betalen. De rest gaat van zelf.

Na 5 dagen nog geen artikel geleverd via DPD parcel service

Bevestiging van wow bestelling supersnel maar na 5 dagen nog geen levering door DPD kies aub snel voor ptt post of Dhl of ups aar geen dpd aub, ik bestel hierna niet meer ondanks de service van wow en prachtige website en enorme keuze erg jammer

Beste heer Zaman, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Uw bestelling van zondag 26 april lag op vrijdag 1 mei klaar voor afhaling bij de gekozen DPD Parcelshop. Mogelijk heeft Koningsdag voor 1 à 2 dagen vertraging gezorgd. Aan dergelijke vertraging kunnen we helaas niets doen. Via de trackinglink hebben we gezien dat u uw bestelling inmiddels heeft afgehaald. Graag maken we u erop attent dat we standaard met PostNL (in een ver verleden PTT Post) versturen, echter heeft u bij uw bestelling aangegeven dat u uw bestelling bij een DPD Parcelshop wenste af te halen. In dat geval is levering uitsluitend met DPD mogelijk. Veel plezier van uw bestelling en graag tot de volgende keer!

ben opgelicht door wow underwear

ben jaren vaste klant geweest van WOW underwear en dik tevreden heb vorig jaar op 17 augustus besteld en betaald en ook door de bank bevestigd maar tot op heden 1 mei 2020 niets ontvangen . heb herhaaldelijk gebeld en gemaild , ingesproken en zelfs een brief geschreven met copie betaald opdracht .....maar nooit 1 vorm van reaktie gehad en als ik dan de vele reviews lees is het tijd dat dit bedrijf wordt aangepakt want dat er daar iets niet klopt mag duidelijk zijn advies niets bestellen zijn meerdere sites waar het prima kopen en leveren is

Beste heer Van Barlingen, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Uit uw bestelling van 17 augustus waren de Jack & Jones T-shirts helaas niet meer leverbaar. Hierover hebben we u op 18 augustus een email verstuurd, waarbij we een alternatief hebben aangedragen. Hierop hebben wij helaas geen reactie per email ontvangen, waardoor uw bestelling 'on hold' is blijven staan. Ook de brief hebben wij helaas niet ontvangen. Voor u als gewaardeerde klant lossen we dit uiteraard op. We hebben het totaalbedrag vandaag terug gestort. De terugbetaling geschiedt binnen 2-5 werkdagen door onze betaalpartner ICEPAY. Het spijt ons dat de gehele afhandeling zo lang heeft geduurd.

Besteld artikel en levering ok

Ok

Goede en snelle levering, artikel klopt met de omschrijving op de site

Vlotte levering

Goed product en vlotte levering.

Haast met oordeel, laat met de rest

Meer dan een week na mijn bestelling: • geen pakket • verzoek om een beoordeling te geven • (mail gestuurd dat produkt niet is ontvangen) - nog geen reactie • via chat. O geen reactie, nog maar een mail, geen reactie • aanmaning om vooral de beoordeling te schrijven. Nou, dit dus: geen pakket, geen klantenservice, wel herhaaldelijk vragen om sterren

Beste heer Meijer, Vriendelijk dank voor uw beoordeling en het dele van uw klacht. Uw bestelling van vrijdag 21 februari is verzonden op maandag 24 februari. Het pakket was echter pas op dinsdag 3 maart af te halen bij de DPD Parcelshop. Het lijkt er op dat er flinke vertraging is ontstaan in de uitlevering via DPD. Anderzijds zou het ook kunnen dat de DPD Parcelshop tijdelijk gesloten was. We hebben contact opgenomen met DPD om uw klacht aldaar kenbaar te maken.

Wow

Snelle levering met goede service.

Waardeloos

18 januari bestelling gedaan en betaald. Op 19 januari mail ontvangen dat de bestelling verzonden was maar 11 dagen later nog steeds niets ontvangen. Mijn gegevens kloppen dus daar kan het niet aan liggen. Mail gestuurd en geen reactie ontvangen. Telefonisch contact opgenomen maar ik kreeg geen gehoor en er is niet terug gebeld. Er kan iets fout gaan met een order maar dat je vervolgens niet bereikbaar bent voor klanten is erg slecht.

Beste Jack, Vriendelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij hebben zojuist per email contact met u opgenomen inzake de aflevering van uw bestelling. We wachten uw reactie per email graag af.

Prima, snelle levering, gewoon oké

Snelle levering, goed product, gewoon prima, ik ga daar vaker een bestelling plaatsen.