Weet niet

15.10 bestelling gedaan en betaald,nog gebeld maar pakken niet op ,tot op heden niks gehoord en ook niks ontvangen.reactie heb de17 10 €51,94 overgeschreven en is ook bij mij afgeschreven, en bij navraag heeft de bank dit ook aan mij bevestigt. En aangezien dat Wow underwear nergens op reageerd niet opmailtje of telefoon word hoogtijd om het bedrag terug te storten.

Beste Frans, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. U heeft uw bestelling per email aan ons doorgegeven, waarna we uw bestelling bevestigd hebben en u verzocht hebben de betaling via bank aan ons te verrichten. De betaling is tot op heden echter uitgebleven, waardoor wij uw bestelling niet hebben verwerkt. We hebben uw de email met het betaalverzoek vandaag nogmaals verstuurd. Graag zien we de betaling tegemoet, waarna we uw bestelling met plezier klaar maken voor verzending. Hopelijk begrijpt u nu waarom uw bestelling nog niet geleverd is.

Oplichters

Zeer slecht zou niemand aanraadden om hier iets te bestellen heb op 19 november 2 dingen besteld tot op heden niks ontvangen bellen mailen niets helpt Hellemaal geen reactie Volgens mij zijn het oplichters ben van plan om stappen te onder neemen wel betaald geen spullen

Beste Jan, Vriendelijk dank voor uw email. Uw bestelling werd op 19 november in goede orde ontvangen en is tot onze spijt met enige dagen vertraging pas op 27 november jl. aan u verzonden. Onze excuses voor deze kleine vertraging. We hebben u zojuist een email toegezonden om na te gaan of uw adres juist is en of u de twee bestelde artikelen inmiddels heeft ontvangen.

Besteld (goede fotos) en stipt geleverd

Precies zoals het moet.

slechte ervaring

24 09 2019 een bestelling geplaatst en betaald. Tot nu toe nog niets ontvangen. Meerdere malen gebeld ... er wordt niet opgenomen. Graag een reactie op de mail.

Beste heer Boer, Vriendelijk dank voor het delen van uw ervaring. Helaas zijn wij de afgelopen weken wegens omstandigheden zeer beperkt bereikbaar geweest. Hierdoor hebben wij u niet adequaat kunnen helpen. Onze welgemeende excuses hiervoor. De reden dat uw bestelling nog niet is geleverd is dat u een pre-order artikel besteld heeft. Pre-order artikelen worden op bestelling geleverd. We hebben hetzelfde artikel echter in andere kleuren op voorraad. We hebben u hierover zojuist een email gestuurd. Als u een andere kleur wenst te ontvangen, dan is dit uiteraard mogelijk, en heeft u uw bestelling snel in huis.

Duidelijke webshop, voorraad klopt. Bevestiging bestelling, gewone levering, binnen 2 dagen. Goede service dus

Verwachtingen waargemaakt. Goed!

Goede ervaring! Netjes verpakt, levering niet supersnel maar gewoon zoals gemeld tussen 1 en 4 werkdagen.

Zeer traag, levering duurt lang,

Bestelling geplaatst op een dinsdag begin van de middag, deze is de zondag pas verzonden. Tussentijds een mail gestuurd met vraag waar de bestelling blijft, hier echter geen reactie op ontvangen. Helaas blijkt de bestelling niet de juiste maat, retour formulier ingevuld en wederom blijft reactie uit.

Beste Jeroen, Vriendelijk dank voor het delen van je ervaring. Helaas zijn wij de afgelopen weken wegens omstandigheden zeer beperkt bereikbaar geweest. Hierdoor heeft onze reactie op je email en retouraanvraag langer dan gebruikelijk op zich laten wachten. We begrijpen dat je dit als zeer vervelend hebt moeten ervaren. We bevestigen dat we je retour goed hebben ontvangen en inmiddels de terugbetaling aan je hebben verricht. Onze welgemeende excuses voor de lange wachttijd.

waardeloos bedrijf

Sturen geen bevestiging van bestelling, nemen telefoon niet op en reageren niet op email. Artikelen uiteindelijk wel ontvangen. Koop hier nooit meer.

Beste heer Van Leeuwen, Vriendelijk dank voor het delen van je ervaring. Helaas zijn wij de afgelopen weken wegens omstandigheden telefonisch zeer beperkt bereikbaar geweest. Hierdoor heeft ons niet of niet altijd kunnen bereiken. We begrijpen dat u dit als zeer vervelend hebt moeten ervaren. U heeft na uw bestelling echter wel een order- en verzendbevestiging per email ontvangen. We hebben alleen van uw mailserver bericht ontvangen dat onze emails niet afgeleverd konden worden: "host telfortmailin.kpnxchange.com[213.75.3.49] said: 550 5.0.0 Mail rejected. (in reply to end of DATA command)" We vinden het erg vervelend dat we u hierdoor niet goed hebben kunnen informeren. Onze excuses hiervoor.

Snelle order bevestiging

Snelle orderbevestiging maar levering mag wel wat snellee

Zeer slechte ervaring

Besteld maar na bijna twee weken nog niets ontvangen. Geen bevestiging van de bestelling ontvangen via mail. Telefoon wordt niet opgenomen en op mails wordt niet gereageerd.

Beste heer Baer, Vriendelijk dank voor het delen van uw ervaring. Na uw online bestelling ontvangt u doorgaans binnen enkele minuten een orderbevestiging per email. We hebben echter vastgesteld dat uw mailserver emails van ons weigert: host mailin.kpnmail.nl[213.75.3.30] said: 550 5.0.0 Mail rejected. (in reply to end of DATA command) We hebben u daarom zojuist via een ander emailadres alsnog proberen te bereiken. Zou u [email protected] aan uw lijst met veilige emailadressen kunnen toevoegen? Hierdoor komt deze klacht mogelijk in de toekomst niet meer voor. Voor wat betreft uw bestelling, deze is via PostNL als brievenbuszending verzonden op 27 augustus. We hebben u vandaag een email gestuurd om na te gaan over het gebruikte verzendadres juist is.

alles ok

door de feestdagen in belgie was de levering wel wat later

weet ik nog niet

heb besteld 6 dagen geleden nog niks ontvangen

Beste Jan, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. We hebben u zojuist een email gestuurd om na te gaan of het gebruikte verzendadres juist is. We houden contact! :)

oplichters

Ondergoed besteld en betaald. Is zogezegd opgestuurd 28/7 volgens de mail van WOW! Nooit iets ontvangen. E-mails gestuurd maar zelfs daarop geen antwoord gekregen. Ik voel me opgelicht. Mijn euro's ben ik wel kwijt natuurlijk. Mijn e-mail : [email protected]

Beste heer Molkens, Vriendelijk dank voor uw reactie. Uw bestelling is op maandag 29 juli verzonden. In de email die we van u enkele dagen later ontvingen, gaf u aan dat de postdiensten wel eens een pakket van u kwijt zijn geraakt. Helaas was uw bestelling toen al verzonden. Hadden we dit vooraf geweten dan hadden we wellicht de vervoerder voor u kunnen aanpassen. Op 8 augustus heeft u ons geïnformeerd dat uw bestelling alsnog bij u in België geleverd is. U heeft in het verleden reeds meermaals bij ons besteld. Dit is de eerste keer dat uw bestelling met vertraging geleverd is. Dit vinden we uiteraard vervelend, maar vertraging bij de post ligt helaas buiten onze macht. We hopen daarom op uw begrip en heten u ook in de toekomst weer van harte welkom in onze webshop!

Supersnelle levering,

Erg fijne ervaring! Goede acties op de webshop, duidelijke omschrijving, en supersnelle levering. Erg tevreden!

Snel en efficient afgehandeld

Na bestelling vond de levering al anderhalve dag later plaats

Vlotte en correcte levering

Positieve koopervaring

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

Slecht

Ik krijg op geen enkele manier gehoor van dit bedrijf.

Beste Sait, Vriendelijk dank voor je nieuwe bestelling bij WOW!. Je bestelling van vrijdagavond is dinsdagmiddag aan onze vervoerder DPD meegegeven. We zien dat de zending vandaag (woensdag) op het depot van DPD is aangekomen en morgen (donderdag) in uitlevering is gepland. Zoals aangegeven in de orderbevestiging bedraagt de levertijd 1-4 werkdagen. Bestellingen van vrijdag na 15.00 uur worden vanaf de maandag erop verwerkt. Je ontvangt een SMS met het tijdstip van aflevering. Voor deze bestelling dient getekend te worden voor ontvangst. Veel plezier van je bestelling en graag tot de volgende keer!

Probleem keurig opgelost 👍🏻

Artikelen in goede orde ontvangen, inclusief een excuus douceurtje, Chapeau 👌🏻

Beste heer Brands, Vriendelijk dank voor uw nieuwe bestelling van 2 juli jl. Wat vervelend dat uw bestelling tot op heden nog niet geleverd is. We hebben de status nagekeken en het bleek dat de bestelling niet goed in ons magazijn was aangekomen. Op basis van uw klacht hebben we uw bestelling opnieuw kunnen doorzetten en is uw bestelling vanochtend verwerkt en verzonden. Uw bestelling wordt vanaf morgen bij u afgeleverd. We benadrukken dat dit een incident is geweest. Om het ongemak van de lange levertijd iets te verzachten, hebben we een klein presentje aan uw bestelling toegevoegd.

Pluspunten

Kwaliteit en service

Pluspunten

Mooie website Goed overzicht

Wachttijd inkorten Snellere levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed aanbod

Betere communicatie over levering: op de website stond "1 tot 4 werkdagen", maar na een week was er nog niets gebeurd. Pas toen ik erachteraan ging werd de bestelling verstuurd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Twaalf dagen geleden heb ik een bestelling geplaatst. Vanwege een storing en afwezigheid van de medewerker klantenservice is er het één en ander misgelopen betreffende mijn bestelling. Vandaag gelukkig alsnog een terugkoppeling ontvangen en ik hoop deze week alsnog mijn pakket te ontvangen.

Beste Richard, Vriendelijk dank voor je review. We hebben vandaag uitgebreid contact gehad. De reden dat je coupon niet werkte, bleek dat deze na een maand was verlopen. Inmiddels is je bestelling verzonden en hopen we dat je veel plezier zult hebben van de bestelde items. Graag tot de volgende keer.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede collectie.

Heb op 24/4 iets besteld. Nog niets binnen. 4 dagen verstreken. Ook geen verzend bevestigd gehad. Inmiddels netjes afgewikkeld.

Beste Frans, Vriendelijk dank voor je review en het melden dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. We hebben vandaag direct contact opgenomen met het magazijn, met het verzoek je bestelling direct te verzenden. Dit is gelukt. We betreuren dat een storing in ons magazijn voor vertraging heeft gezorgd. We hebben een kleinigheidje toegevoegd aan je bestelling om je te bedanken voor je geduld! Graag tot de volgende keer.

Pluspunten

Prima service, wat ze beloven doen ze ook.

Ik zou het niet weten