Correct,snel en betrouwbaar!

Het is het juiste product,snelle levering en betrouwbaar!

Zeer snelle en correcte levering

eenvoudig bestelproces, zeer duidelijk en geen verzendingskosten. Snel en correct geleverd. Mooi product. Heel erg tevreden!

super snelle levering en oh zo'n mooie producten!

ook enorme vriendelijke en snelle reacties bij vragen via mail!

Snelle levering en mooie producten

Snelle levering en mooie producten

Heldere website, snelle levering, prima prijzen

Ik kon gemakkelijk vinden welke producten geschikt zouden zijn voor mijn specifieke wensen, het bestelsysteem was gemakkelijk, de levering was snel en het product bevalt me prima, zeker voor deze aanbiedingsprijs!

deskundig en creatieve adviezen en zeer snelle levering

Ben super plezierig geholpen. Heb goede uitleg gekregen over de duurzaamheid en advies over kleursamenstelling. De levering van de producten was enorm snel en correct. Ben er super blij mee😃

Heb het idee dat mijn ekolite mat niet goed is; hij is te glad!

Heb de mat nu drie keer gebruikt en ben teleurgesteld in de grip. Ik woon ook op St. Maarten waar ik deze mat twee jaar gelden ook heb aangeschaft en deze is veel stroever. Hij is ook iets zwaarder, maar ik dacht dat de grip gelijk zou zijn. Hier in Nl ga ik lopend naar de yogaschool dus wilde ik niet zo’n zware mat.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat de mat niet aan uw verwachting voldoet. Helaas hebben wij geen reactie mogen ontvangen op onze mail waarin wij samen met u op zoek gaan naar een passende oplossing.

Super service!

Bij een probleem dat ik ondervond met mijn yogamat ben ik ontzettend goed geholpen.

Prima product

Snelle levering.

Een fijne mat en snelle levering!

Zie hierboven.

Snelle levering, fijne communicatie, netjes afgeleverd!

Snelle levering, fijne communicatie, netjes afgeleverd!

uitstekende servie en zeer snelle levering

Na een uitstekende reactie op een aantal vragen van mijn kant over de geschiktheid van verschillende matten voor mijn oefeningen, was de keuze bepaald en had ik de volgende dag de matten al in huis. Perfect geregeld!

Snelle service, mooie kwalitatieve produkten

Zeer correct en snel geholpen. Merci !

Ik had een vraag bij mijn bestelling. Die werd vlug beantwoord. Daarna is mijn bestelling vlug en correct afgehandeld

Snelle en professionele afhandeling van mijn bestelling. Manduka ekolite travel yogamat is heemels.

Vanuit al mijn twijfels over welk model een bericht gestuurd via Facebook Messenger. Ik kreeg direct antwoord en enorm uitgebreid! Direct besteld en vorige ochtend in huis. 1 woord: geweldig!

Zorgvuldig, vriendelijk en netjes!

Je wordt vanaf het bestelmoment tot ontvangst goed geïnformeerd. Wordt snel en netjes geleverd.

Positief

Snel en goed vooraf gemelde levering. Goed verpakt. Product voldoet aan verwachtingen! Wat mij betreft een prettige website. Ook duidelijke regeling betreffende evt. Retour.

Duidelijke informatie

De heldere informatie over het 'inwerken' van de Manduka pro yogamat gaf de doorslag voor de keuze van de mat en de winkel.

Zeer snelle levering!

Duidelijke website. Bestelling en levering verliepen zeer vlot.

goede levering, er waren wat beschadigingen van 2 artikels maar er werd snel een oplossing gevonden, snelle communicatie en betrokkenheid. Zeker een goede onlinewinkel.

Yoga mat op Zaterdag bestelt en binnen 2 werkdagen in huis (dinsdag middag geleverd). Super!

Zeer heldere website, straalt kennis & betrokkenheid uit

betrouwbaar, degelijke en snelle afhandeling al aangeraden aan een andere beoefenaar keep up the good work

Prima service en erg vriendelijk

Heb onlangs yoga mat bij jullie gekocht.

Pluspunten