Snelle, persoonlijke service

Met goede informatie en snelle levering. Top !

Super!!!!

Scherpe prijzen vriendelijke klantenservice en een snelle levering

Snel en goed geleverd . Geen bijzonderheden.

Gewoon goed!!

Snelle levering en een goede service.

Mega snel, goede adviezen en perfecte kwaliteit

De snelheid en volledigheid waarmee gereageerd wordt op vragen en bestellingen is gewoonweg geweldig! Alles klopt, vragen worden helder en volledig beantwoordt, er wordt goed en snel geleverd, goed verpakt. Dit is gewoon een goede en prettige samenwerking!

Betere ervaring heb ik nog nergens gehad.

Goeie materialen. Altijd supersnelle levering en degelijk verpakt. Duidelijke antwoorden via mail en zeer klantvriendelijk. Contact met deze mensen maakt me altijd blij...ze bestaan nog, mensen die het presteren om jaar in jaar uit vriendelijk en behulpzaam te zijn, ook wanneer het druk is. Top!

Snelle aflevering

Duidelijke informatie op de website. Snelle levering.

Heel erg tevreden van vriendelijke en snelle klantgerichte service

Heel erg in orde

Zeer vriendelijk en goed advies, super service

Eerlijk en goed advies, zeer goede service, snelle levering! En mooie prijs voor grote afname! Zeer tevreden!

Vlotte service

Prima mat, maar voor € 109,= zou een gratis soort draagbandje toch wel een kleine service zijn.

Goede service!

Duidelijke website, goede service, snel geleverd.

Goede website, snelle, correcte en timeset levering.

Goede uitleesbare website. Een snelle, correcte en timeset levering.

Pakket netjes ontvangen

Pakket keurig ontvangen, alleen later als de door mij opgegeven leveringsmoment

Correct,snel en betrouwbaar!

Het is het juiste product,snelle levering en betrouwbaar!

Zeer snelle en correcte levering

eenvoudig bestelproces, zeer duidelijk en geen verzendingskosten. Snel en correct geleverd. Mooi product. Heel erg tevreden!

super snelle levering en oh zo'n mooie producten!

ook enorme vriendelijke en snelle reacties bij vragen via mail!

Snelle levering en mooie producten

Snelle levering en mooie producten

Heldere website, snelle levering, prima prijzen

Ik kon gemakkelijk vinden welke producten geschikt zouden zijn voor mijn specifieke wensen, het bestelsysteem was gemakkelijk, de levering was snel en het product bevalt me prima, zeker voor deze aanbiedingsprijs!

deskundig en creatieve adviezen en zeer snelle levering

Ben super plezierig geholpen. Heb goede uitleg gekregen over de duurzaamheid en advies over kleursamenstelling. De levering van de producten was enorm snel en correct. Ben er super blij mee😃

Heb het idee dat mijn ekolite mat niet goed is; hij is te glad!

Heb de mat nu drie keer gebruikt en ben teleurgesteld in de grip. Ik woon ook op St. Maarten waar ik deze mat twee jaar gelden ook heb aangeschaft en deze is veel stroever. Hij is ook iets zwaarder, maar ik dacht dat de grip gelijk zou zijn. Hier in Nl ga ik lopend naar de yogaschool dus wilde ik niet zo’n zware mat.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat de mat niet aan uw verwachting voldoet. Helaas hebben wij geen reactie mogen ontvangen op onze mail waarin wij samen met u op zoek gaan naar een passende oplossing.

Super service!

Bij een probleem dat ik ondervond met mijn yogamat ben ik ontzettend goed geholpen.

Prima product

Snelle levering.

Een fijne mat en snelle levering!

Zie hierboven.

Snelle levering, fijne communicatie, netjes afgeleverd!

Snelle levering, fijne communicatie, netjes afgeleverd!