uitstekende servie en zeer snelle levering

Na een uitstekende reactie op een aantal vragen van mijn kant over de geschiktheid van verschillende matten voor mijn oefeningen, was de keuze bepaald en had ik de volgende dag de matten al in huis. Perfect geregeld!

Snelle service, mooie kwalitatieve produkten

Zeer correct en snel geholpen. Merci !

Ik had een vraag bij mijn bestelling. Die werd vlug beantwoord. Daarna is mijn bestelling vlug en correct afgehandeld

Snelle en professionele afhandeling van mijn bestelling. Manduka ekolite travel yogamat is heemels.

Vanuit al mijn twijfels over welk model een bericht gestuurd via Facebook Messenger. Ik kreeg direct antwoord en enorm uitgebreid! Direct besteld en vorige ochtend in huis. 1 woord: geweldig!

Zorgvuldig, vriendelijk en netjes!

Je wordt vanaf het bestelmoment tot ontvangst goed geïnformeerd. Wordt snel en netjes geleverd.

Positief

Snel en goed vooraf gemelde levering. Goed verpakt. Product voldoet aan verwachtingen! Wat mij betreft een prettige website. Ook duidelijke regeling betreffende evt. Retour.

Duidelijke informatie

De heldere informatie over het 'inwerken' van de Manduka pro yogamat gaf de doorslag voor de keuze van de mat en de winkel.

Zeer snelle levering!

Duidelijke website. Bestelling en levering verliepen zeer vlot.

goede levering, er waren wat beschadigingen van 2 artikels maar er werd snel een oplossing gevonden, snelle communicatie en betrokkenheid. Zeker een goede onlinewinkel.

Yoga mat op Zaterdag bestelt en binnen 2 werkdagen in huis (dinsdag middag geleverd). Super!

Zeer heldere website, straalt kennis & betrokkenheid uit

betrouwbaar, degelijke en snelle afhandeling al aangeraden aan een andere beoefenaar keep up the good work

Prima service en erg vriendelijk

Heb onlangs yoga mat bij jullie gekocht.

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering Correcte afhandeling Fijne betaalmethodes

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super snelle bediening en goed materiaal

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bestellen en snel leveren top

Nvt

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering!