Snelle levering van uitstekende producten

In 2016 had ik een Armani horloge besteld. Ik was heel erg tevreden met de authenticiteit en service. 5 jaar later nog een bestelling gedaan en nog steeds ben ik tevreden!

Perfecte service

Ondanks late levering goed op de hoogte gehouden hierover. Verder was het product wat we konden verwachten.

Mooi klokje gevonden besteld. Zoals bij alles zorgt corona voor vertraging bij leveranciers. Werd door Naizz keurig op de hoogte gehouden en levering liep verder snel genoeg. Netjes ontvangen en geleverd als afgesproken. Ook netjes en snel antwoord op mijn mail. Service zoals het hoort, en dat vindt ik fijn zaken doen!!!

Heel goed! Super mooie Horloge's

Super service en klantvriendelijkheid en snelle verzending en mailcontact! Echt geweldig!

Fijne klantenservice en snel geleverd

Normaal zou ik niet zo snel een horloge online kopen. Maar ivm de lockdown toch de stap gezet. Super blij met mijn horloge. Het op maat stellen was ook geen probleem om zelf te doen. Voorlopig ben ik weer voorzien ;-) maar raad iedereen naizz aan.

Zeer tevreden over de levering, product en sservice

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Uitstekend !!

Vandaag mijn 2de horloge opgehaald bedankt Rob voor de vriendelijke ontvangst !!

Ik heb een horloge Michael kors

Ik ben erg blij. Heel mooi horloge. 2 dagen was in mijn huis. 29 december gekocht en vandaag thuis 31 december in Belgiƫ. Ik heb met de meneer gebeld. Zeer vriendelijk. Dank u wel. Zeer goed Naizz horloges

Goede service , erg tevreden

Prachtig horloge besteld en goede service gekregen. Snelle verzending en toen ik hulp nodig had met mijn horloge band verstellen, werd er binnen een hele korte tijd gereageerd. Top website!

Top service!!

Mooie duidelijke website met mooie producten van goed betaalbare kwaliteiten! Heb vrijdag avond besteld en kon vandaag zaterdag middag ophalen bedankt Rob !!!

Netjes en correct uitstekende service

Alles netjes ingepakt en als extra toevoeging een gereedschapje voor jawel het korter maken van een horlogeband.

Super meedenkend en snelle levering.

Contact gehad over een horloge dat ik besteld had. Deze was niet meer op voorraad. Meteen een passende oplossing gevonden. Zeer prettig geholpen.

Een goede service en snelle levering

Je voelt je als een klant in de winkel.

De manier van het opstellen van de mail die ze sturen voelt heel persoonlijk. Je hebt gelijk al het idee dat alles goed komt met je bestelling en product. Wat dus ook uitkwam. Ben super blij met mijn horloge (en de prijs).

Goede service!

Top service!

Goede service goede prijs! zeker aan te raden

Zondag om 17:00 nog telefonisch bereikbaar. Maandag horloge retour, dinsdag bevestiging en woensdag geld teruggestort!! Dank Rob!

Na korte tijd bleek horlogeband te verkleuren. Horloge teruggestuurd en band is keurig vervangen. Prima service!

Altijd Top!

Altijd Top!

Ik ben tevreden over mijn bestelling en de levering van mijn horloge. Super vlot verlopen,......geleverd op verwacht tijdstip, waarvoor dank!

Snelle levering. Klantenservices ,erg vriendelijk.

Alles vlekkeloos verlopen

Prima webside. Scherp in prijs

Fantastisch!

Na bestelling snel ontvangen! Voor de 2e keer horloge gekocht. Netjes op maat gemaakt en voor een goede prijs. Zoek je een merk horloge kijk eerst hier. Scheelt echt geld!