Snel contact en levering

Mijn e-mail werd snel en netjes beantwoord en vervolgens is na mijn bestelling het horloge snel geleverd

Super service !!

Het is een geweldig, zo goed als ze me geholpen hebben !!

Betrouwbaar

Ik was wat sceptisch vanwege de naam, maar door de positieve recensies, durfde ik het aan om ook een horloge te bestellen. Mede ook doordat je de optie hebt om achteraf te betalen. Horloge besteld, gelijk een bevestiging en daarna een track&trace ontvangen. Echt super en een zeer vlotte levering. Daarnaast is het product zoals op de afbeelding. Kortom: goed bedrijf, betrouwbaar en een vlotte verzending.

Fantastisch bedrijf

Ik heb vorig jaar een horloge gekocht bij Rob van Naizz-horloges. Helaas was het binnenwerk los gaan laten, na mailcontact mocht ik ondanks dat er geen garantie op zat, uit coulance het horloge laten repareren. Kortom, deze man biedt voor een goede prijs horloges aan en bood mij fijne service!

Super prijzen. Betrouwbaar en uihtstekende service !

Ik heb hier voor het eerst besteld. Mijn ervaring is uitstekend verlopen. Goede communicatie over uw bestelling. Had het snel in huis en waren echt de goedkoopste op internet. Dus wat wil je nog meer? Verkoper Rob heeft mij uitstekend bijgestaan in mijn bestelling. Rob dank je wel!

Snelle levering en prima service

Mijn contact met Naizz-horloges, heb ik als zeer prettig en dienstverlenend ervaren!

Alles bestens, gerne wieder

Alles war in Ordnung!!!

Ziet er nog mooier uit dan ik had verwacht!

Mooie kwaliteit, en een goede sluiting!

Snelle en goede service

Snelle verzending en netjes verpakt.

Snelle levering en goede service via de mail. Helemaal top!!

Top.

Scherpe prijs en snelle levering. En zelfs attribuut erbij om zelf schakels horlogeband in te korten.

Gewoon top!

Echt een aanrader! Belde ivm levertijd, werd opgestuurd en mooi optijd in huis!

Goeie service!

Prima winkel!

Een mooi Michael Kors horloge gekocht. Prima communicatie en snel verzonden. Horloge verkleiner bijgeleverd om zelf horloge in te korten. Ideaal!

Tantoe snel bezorgd perfecto

Snelle levering van uitstekende producten

In 2016 had ik een Armani horloge besteld. Ik was heel erg tevreden met de authenticiteit en service. 5 jaar later nog een bestelling gedaan en nog steeds ben ik tevreden!

Perfecte service

Ondanks late levering goed op de hoogte gehouden hierover. Verder was het product wat we konden verwachten.

Mooi klokje gevonden besteld. Zoals bij alles zorgt corona voor vertraging bij leveranciers. Werd door Naizz keurig op de hoogte gehouden en levering liep verder snel genoeg. Netjes ontvangen en geleverd als afgesproken. Ook netjes en snel antwoord op mijn mail. Service zoals het hoort, en dat vindt ik fijn zaken doen!!!

Heel goed! Super mooie Horloge's

Super service en klantvriendelijkheid en snelle verzending en mailcontact! Echt geweldig!

Fijne klantenservice en snel geleverd

Normaal zou ik niet zo snel een horloge online kopen. Maar ivm de lockdown toch de stap gezet. Super blij met mijn horloge. Het op maat stellen was ook geen probleem om zelf te doen. Voorlopig ben ik weer voorzien ;-) maar raad iedereen naizz aan.

Zeer tevreden over de levering, product en sservice

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Uitstekend !!

Vandaag mijn 2de horloge opgehaald bedankt Rob voor de vriendelijke ontvangst !!

Ik heb een horloge Michael kors

Ik ben erg blij. Heel mooi horloge. 2 dagen was in mijn huis. 29 december gekocht en vandaag thuis 31 december in Belgiƫ. Ik heb met de meneer gebeld. Zeer vriendelijk. Dank u wel. Zeer goed Naizz horloges

Goede service , erg tevreden

Prachtig horloge besteld en goede service gekregen. Snelle verzending en toen ik hulp nodig had met mijn horloge band verstellen, werd er binnen een hele korte tijd gereageerd. Top website!