Top service!!

Mooie duidelijke website met mooie producten van goed betaalbare kwaliteiten! Heb vrijdag avond besteld en kon vandaag zaterdag middag ophalen bedankt Rob !!!

Netjes en correct uitstekende service

Alles netjes ingepakt en als extra toevoeging een gereedschapje voor jawel het korter maken van een horlogeband.

Super meedenkend en snelle levering.

Contact gehad over een horloge dat ik besteld had. Deze was niet meer op voorraad. Meteen een passende oplossing gevonden. Zeer prettig geholpen.

Een goede service en snelle levering

Je voelt je als een klant in de winkel.

De manier van het opstellen van de mail die ze sturen voelt heel persoonlijk. Je hebt gelijk al het idee dat alles goed komt met je bestelling en product. Wat dus ook uitkwam. Ben super blij met mijn horloge (en de prijs).

Goede service!

Top service!

Goede service goede prijs! zeker aan te raden

Zondag om 17:00 nog telefonisch bereikbaar. Maandag horloge retour, dinsdag bevestiging en woensdag geld teruggestort!! Dank Rob!

Na korte tijd bleek horlogeband te verkleuren. Horloge teruggestuurd en band is keurig vervangen. Prima service!

Altijd Top!

Altijd Top!

Ik ben tevreden over mijn bestelling en de levering van mijn horloge. Super vlot verlopen,......geleverd op verwacht tijdstip, waarvoor dank!

Snelle levering. Klantenservices ,erg vriendelijk.

Alles vlekkeloos verlopen

Prima webside. Scherp in prijs

Fantastisch!

Na bestelling snel ontvangen! Voor de 2e keer horloge gekocht. Netjes op maat gemaakt en voor een goede prijs. Zoek je een merk horloge kijk eerst hier. Scheelt echt geld!

Uitstekend geholpen.

Mijn horloge was een schakel van kapot toen ik het horloge net 2 dagen had, dit hebben ze zonder problemen gemaakt zonder extra kosten er voor te rekenen. Erg vriendelijk personeel.

Ik had op een andere site gezien dat dit nep was, toch heb ik er een besteld want hier was het meer dan 50% goedkoper dan bij andere winkels! Ik heb hem gisteren ontvangen en ben er super blij mee! Hij was wel te groot maar door de bijgeleverde verkleiner en enkele filmpjes over het gebruik ervan is dit top! Zeker een website om te onthouden!

Mooi geprijsde horloge gekocht van Boss (150 euro goedkoper dan bij juwelierswinkels). Op locatie kunnen ophalen. Ontzettend goede service. Persoonlijk en betrouwbaar.

Fantastisch vlot en betrouwbaar :-)

Voor de 2e keer een bestelling gedaan. Uit zoveel online aanbieders, is NAIZZ er 1 om te onthouden! ; -)

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer goede prijs en kwaliteit! Super trots

• Nazorg & Garantie

• Nazorg & Garantie