Dakkoffer besteld en ontvangen voor de laagste prijs

Product is goed. Bestellen ging redelijk makkelijk. Moest alleen nog ff zelf checken wanneer de box zou worden afgeleverd (omdat de mail van de transporteur niet aankwam). Levering was netjes op tijd

De koffer ziet er prima uit en lijkt zeer solide

Het transport was keurig verzorgd.

Beste heer Hoogland, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 8.6 Titanium dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

goede snelle levering

Contact van te voren was snel en makkelijk. Bestellen ook, daarna wordt er afgestemd wanneer het kan worden bezorgd. Levering en product is naar wens. Doos was alleen beschadigd door koerier, maar product gelukkig niet.

Beste heer Pieters, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. De verpakking dient als bescherming, maar deze moet natuurlijk ook in een goed staat aankomen. Graag ons altijd mailen wanneer er iets niet goed is, ook al is het de verpakking ter bescherming van de dakkoffer. Wij kunnen dat dan oppakken met onze transporteur. Kunt u ons nog foto's doen toekomen van de beschadigde doos? Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro de nieuwe Hapro Carver 6.5 Brilliant Black special Edition dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Super produkt en een snelle levering

Super produkt en de levering op een dag naar voorkeur is ook erg fijn.

Beste heer Schulp, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 5.6 antraciet dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering, mooi product

Precies wat ik nodig heb en een mooie site om het product te selecteren

Beste heer Evers, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met Hapro Traxer 6.6 antraciet dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snelle service levering skibox

Ondanks uitval bestelservice website toch snelle bestelling skibox gedaan. Transportbedrijf goede service bij levering.

Beste heer Bours, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met de nieuwe Hapro Carver 6.5 Brilliant Black special Edition dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snel en zonder schade geleverd

Goede service van Haprodakkoffers.nl en vervoerder

Beste heer de Winkel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met de nieuwe Hapro Carver 6.5 Brilliant Black special Edition dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snelle en correcte levering

Bestelling vlot geplaatst. Snelle levering. Kwaliteitsvol fietsenrek.

Beste heer Colen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 3 fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

prodotto ottimo, facile montaggio!

La Hapro ha risposto subito ad una mia Mail, ho acquistato questo prodotto in Olanda, per montarlo sulla mia nuova Citroen C3 Aircross , ed avere più spazio all'interno del bagagliaio, ho caricato nel box 4 trolley da cabina. La consegna del box tetto: Rider 4,4 e barre da tetto è stata fatta nel giorno stabilito, ed in perfette condizione. Ho viaggiato da Amsterdam a Milano benissimo, poco rumore! Consiglio questa azienda per la qualità, la sicurezza del prodotto, e la serietà nel soddisfare il cliente.

• Ci consiglieresti? Si

Beste heer Musso, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Helaas is ons Italiaans niet zo goed om u een antwoord in het Italiaans te sturen, maar gelukkig hebben wij wel uw complimenten in het Italiaans naar het Nederlands vertaald, dank voor uw mooie woorden. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Rider 4.4 dakkoffer en Hapro Roof bag tassenset. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Prima kwaliteit dakkoffer rails

Prima aanlevering van de rails, enige minpunt is de iets wat zwaar lopende kunststof strips die je zelf op maat moet maken. De handleiding is prima en duidelijk, de bevestiging idem. Wat erg fijn is, is dat je de bevestiging sleutel (inbus) altijd bij je hebt, zit namelijk verwerkt in een sleutelkapje, erg handig.

Beste heer Beers, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. De kunststof afdichtstrip voor aan de onderkant van de dakdrager moet op maat gemaakt worden omdat niet elke auto even breed is. Deze moet er goed stevig, daardoor iets stroever in geplaatst worden zodat deze er niet kan uitvallen tijdens gebruik. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Cronos dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Had even gebeld of de koffer die wij op het oog hadden, op voorraad was. Toen gelijk besteld via de site, wat erg makkelijk ging. Volgende dag de koffer al in huis. Top service.

Beste mevrouw van Boxtel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 8.6 dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Prima website

De zoekmachine van de website heeft me goed geholpen om de juiste drager voor m’n auto te vinden. Na bestelling werd de drager snel geleverd. De drager is van een goede kwaliteit. Als ik een dakkoffer nodig heb weet ik waar ik moet zijn.

Beste heer van der Meij, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Cronos dakdragers. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering, even afwachten hoe retourproces loopt

Snelle levering en duidelijk communicatie over tijdstip van levering. Helaas moet ik de dragers retourneren, dus even afwachten of het retourproces qua kosten en gemak goed is. De dakkoffer is verder goed, die hoeft dus ook niet terug.

Beste heer van den Dekker, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Jammer dat u de Hapro Cronos dakdragers die geschikt zijn voor uw auto moet retourneren en dat u reeds een andere had gekocht. Mochten er onduidelijkheden zijn voor het monteren dan kunt u onze klantenservice altijd telefonisch of per mail contacteren. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 6.6 dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Prima service!

Snel, duidelijk, eigen voorkeur voor levering. Goede service

Beste heer van der Lee, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 6.6 dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Alsof ik fysiek in een winkel kocht

Om de juiste keuze te kunnen maken contact gezocht met de afdeling verkoop. Heel goed voorgelicht en werd uitgenodigd om zoveel keer te bellen als ik maar wilde voor informatie. Niet de duurste werd aanbevolen maar de dakkoffer die het beste bij ons reispatroon en doel paste. Je kunt voor het zelfde bedrag wellicht elders terecht maar ZEKER niet tegen de zelfde kwaliteit van informatie.

Beste mevrouw van Wijk Romp Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat is een heel mooi compliment: alsof ik fysiek in een winkel kocht, dat is precies hetgeen wij nastreven. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Carver 6.5 special edition dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Een hele goede ervaring

Het hele proces wat goed. Vanaf het bestellen tot en met de levering.

Beste heer Slot, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Carver 6.5 special edition dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Ik ben helemaal tevreden met de service en bezorging

De Hapro Carver 6.5 heb ik ontvangen en ziet er precies, en eigenlijk mooier, uit dan op de website. De informatie op de website is keurig. Helemaal blij. Ook de bezorging was zeer goed. Erg fijn dat de chauffeur even belt dat hij er over klein half uurtje er is. Uitstekend.

Beste mevrouw Hoek, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Carver 6.5 special edition dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Mooie koffer voor een scherpe prijs. Gratis beschermhoes is mooi meegenomen. Ondanks de wat mindere recensies over de bezorging, liep dat bij mij zoals afgesproken. Alleen maar lof dus.

Beste heer Verheul, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Mogen wij u vragen waar u een recensies heeft gelezen met betrekking tot de bezorging? Vrijwel alle mensen zijn laaiend enthousiast over onze site, klantvriendelijkheid, klantgerichtheid, vakkennis, prijzen, maar ook zeer zeker over de bezorging. Zie de vele positieve reacties hieromtrent bij de recensies hieronder. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Zenith 6.6 dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Duidelijke site, gunstige prijs en snelle levering!

De site gaf duidelijk alle specificaties van dakkoffers, de prijzen waren vergeleken met andere aanbieders gunstig . Er werd al snel Contact met me opgenomen omtrent de levering die binnen een paar dagen keurig ip de afgesproken dag en tijd bezorgd werd. Chapeau!

Beste heer Te Braak, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 6.6 dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Gewoon goed, snel en duidelijk!

Duidelijke website en prima fietsendrager. Snelle en professionele levering. Zou zo weer iets bestellen.

Beste heer Bollema Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Produkt geleverd zoals afgesproken , en oogt zeer mooi

Beste heer Joos, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 5.6 dakkoffer en Hapro Cronos Aero dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Precies wat je er van verwacht.

Perfecte levering. Eenvoudig in elkaar te zetten.

Beste heer Romers Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro product. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Mooi product, erg goede service!

Zeer snelle levering van onze Hapro Cronos Aero 3 dakdragers. Helaas was er een klein defect in een van de klemmen, namelijk een kromme schroef (mogelijk door transport?) Na het sturen van een filmpje van de kromme schroef, kreeg ik direct de volgende dag een nieuwe klem toegestuurd. Wij zijn erg tevreden over deze dakdragers. Voelen stevig aan en horen nagenoeg geen geluid bij het rijden.

Beste heer Meijer, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak van de kromme schroef en natuurlijk graag gedaan met betrekking tot de service. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Cronos Aero 3 dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Bijzonder goede ervaring met de aankoop, bestellen, betalen en afleve-ring

Ook de aflevering via Uw transporteur met uitgesteld verzenden is zonder problemen verlopen. Gewoon een heel tevreden klant.

Beste heer van der Heeft, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij kunnen de volgende dag leveren, maar natuurlijk ook zoals door u gewenst op een later door u gewenste afleverdag. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Rider 4.4 dakkoffer en Hapro Cronos Aero 3 dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Keurige levering

Geleverd keurig volgens afspraak, en netjes geholpen door bezorg dienst. Super blij mee !! Mvrgr Fam. Boer

Beste heer Boer Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Zenith 6.6 Brilliant Black dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl