goede en snelle levering. kwalitatief goed product

Goed geholpen en snelle levering. Hoogwaardige fietsendrager

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Medendorp, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 3 Blue fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Alles perfect van bestelling tot levering

Zeer scherpe prijzen voor de gekochte producten. Administratieve afhandeling zonder problemen Alsook perfecte aflevering en op voorziene tijdstip

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Roels, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Cronos Aero 3 dakdrager en Hapro Roof Bag tassenset. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Perfect geregeld!

Op tijd,en netjes bezorgd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Tusveld, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 6.6 dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Scherpe prijs voor kwaliteit en snel geleverd

Scherpe prijs voor kwaliteit en snel geleverd volgens afspraak. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Wyns, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 5.6 dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Goed advies. Snelle reacties.

We hebben een goed advies gekregen over de voor onze auto geschikte dakkoffers. Reacties op mailtjes van onze kant kwamen snel. Levering was ook snel. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Keizers, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 8.6 dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Zeer goede service

Ben heel goed geholpen met het kiezen van de juiste dakkoffer en dakdragers

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Schoots, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 4.6 dakkoffer en Hapro Mont Blanc dakdragers. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Prettig telefonisch contact, snelle levering, product echter slecht gespoten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Mannaerts, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro dakkoffer. Onze producten worden niet gespoten, maar het kunststof wordt als plaatmateriaal aangeleverd. Graag willen wij u vragen foto's te sturen zoals reeds ook al aan u gemaild is. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Afspraken volledig nagekomen. Aardige bezorger. Top geregeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Rutten, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 8.6 dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Ruime productkeuze, goed contact en snelle levering

Reeds eerder naar tevredenheid een dakkoffer besteld. Nu nieuwe dakdragers en een fietsendrager besteld. Ik had daar nog een vraag over en kreeg per e-mail snel een reactie. Geen verzendkosten en je kunt ook nog eens zelf aangeven op welke dag je het bezorgd wilt hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Kloek, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het wederom door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 3, Blue 7 polige fietsdrager en Hapro Crono Aero 3 aluminium dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Zeer snelle en correcte levering. Topproduct dat aan alle eisen voldoet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Vissers, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 3, Blue 7 polige fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Goede en snelle levering

Goede levering, goed verpakt en volgens afspraak.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer van van den Heuvel Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 6.6 dakkoffer en Hapro Cronos Aero 1 aluminium dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering en scherpe prijs

Snelle levering en een scherpe prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer van Heeswijk Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Cronos Aero 1 aluminium dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

De bestelde dak dragers netjes geleverd gekregen Ben tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Jong Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Cronos 3.0 aluminium dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Aanrader

Alles zeer goed geregeld. Bestelling geleverd op dag naar keuze. Zeer vriendelijk verkoper en behulpzaam bij kiezen van geschikte dakkoffer. Zeker aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Romasi, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Carver 6.6 Brilliant Black specials ediotion dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Goede levering conform afspraak

Het product voldoet aan mijn verwachtingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Janssen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Cronos 3.0 aluminium dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Netjes en snel

Goed verpakt en een snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Feijen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 6.6 dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering en goede service

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden per mail

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Bassant, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Cronos Aero 1 aluminium dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering, prima product van Harpo, bijgevoegde installatie instructies van matige kwaliteit,

Wat je mag verwachten van een webshop. Wel jammer dat de bezorger het pakket in de tuin neer heeft gezet. Ik ben blij dat het er nog stond toen ik thuis kwam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer van Maurik Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Helaas was er niemand thuis in de aangegeven tijd en de bezorger wilde u niet teleurstellen. Ook is de voicemail nog gelijk ingesproken dat het pakket in de tuin gezet was. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 2 Blue Premium E-bike fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

zeer goed

Heb gisteren voor het eerst met een dakkoffer rond gereden voor een test, die viel reuze mee, auto oogde mooi, verbruik was slechts een fractie hoger, bleef goed zitten, maakte geen lawaai. Zeer goede ervaring. Wat mij een beetje zorgen maakte was het materiaal waaruit de koffer is gemaakt, zo dun maar zo stevig ik kan er alleen maar tevreden over zijn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Bijnens, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 8.6 dakkoffer en Hapro Cronos Aero 1 dakdrager. Over het materiaal hoeft u zich geen zorgen te maken, dit is een ABS/ASA kunststof en de dikte is optimaal gemaakt voor gebruik en veiligheid. Onze dakkoffers hebben naast het TÜV keurmerk ook de ISO 11145 certificering. Dit wil zeggen dat onze dakkoffers aan de aller strengste kwaliteit en veiligheids eisen voldoen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Een oerdegelijke fietsendrager voor een redelijke prijs

Ik heb de drager gekocht op aanraden van een buurman. Hij had een technisch probleem en ging langs bij de fabriek. Naar eigen zeggen werd hij ontvangen als een vorst. Juist in dat soort situaties kom je er achter wat een fabrikant waard is. Top dus.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Wenink, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Onze klanten zijn het allerbelangrijkste voor ons en verdienen onze optimale service. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 2 Blue Premium E-bike fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Zelfs in Belgie: vandaag besteld, morgen geleverd! Prima service!

Bestelling gedaan en volgende dag werden dakkoffer en drager bezorg. Alles keurig compleet. Gebruiksaanwijzingen zijn af en toe wat cryptisch en soms moet je goed kijken en lezen. Maar verder mooie materialen en ziet er goed en stevig uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Bevelander Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij proberen de handleidingen zo duidelijk en makkelijk mogelijk te maken. Daarnaast staan op onze site ook montagevideo's om u te helpen bij de installatie. Natuurlijk kunt u ook altijd telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Die kunnen u alles uitleggen mocht er iets niet duidelijk zijn. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 6.6 dakkoffer en Hapro Cronos Aero 3 dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Prima fietsendrager.

Prima fietsendrager voldoet aan de verwachting.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Hoekstra, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 2 Blue Premium E-bike fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Nette service en tijdige levering

Goede duidelijke website, levering op tijd en volgens afspraak.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Snijders, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Rider 5.4 dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

overzichtelijke, correcte en snelle levering

Het product voldeed volledig aan de verwachtingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Baele, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Cronos Aero 3 Aluminium dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Goede en vlugge wijze om te bestellen.

Zeer korte levertermijn en zoals belooft.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Kestens, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 2, Blue Premium E-bike fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Over Haprodakkoffers.nl

Filter op Taal