Goede snelle service na bezoek duidelijke website

Netjes bezorg op tijd

Zit goed op de trekhaak

Echt een aanrader, zit zo op de auto Zeer ideaal voor e bike met middenmotor. Gewoon voldoende ruimte ertussenin.

uitstekend

Het door mij bestelde artikel werd in goede orde ontvangen, en heeft aan mijn verwachting voldaan.

Uitstekende ervaring, mooie fietsendrager.

Hier gisteren de Atlas Blue Premium besteld en vandaag ontvangen. Uitstekende service per mail en voor 299 een zeer goede fietsendrager, afgaand op mijn ervaringen door de jaren heen. Ziet er degelijk, mooi en praktisch uit.

Levering correct.

Monteren was niet zo gemakkelijk, Veel plaatjes, weinig e,

Beste heer Janssen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Om de montage nog makkelijker te maken hebben wij speciaal montage filmpjes gemaakt. Deze kunt u vinden op onze homepage of via onderstaande link: https://www.haprodakkoffers.nl/nl/hapro-fietsdrager-atlas-productfilm.html Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 2, 7 polige fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Uitstekend product en service

Zoals beloofd werd de fietsendrager de volgende dag geleverd. Bestelling en levering verliep dus vlot.

Beste heer Eraly, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Ja, ook in België leveren wij binnen één werkdag. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 3 Blue premium fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Perfecte levering en service...top!!

Ik kocht de Hapro Premium Blue....eenvoudig in elkaar te steken en van prima kwaliteit. Fietsen staan mooi uit elkaar. Voor mij evenwaardig aan de Thule maar dan beterkoop. Wordt geleverd met zowel 7 als 13polige stekker hoewel niet vermeld op de site. s Avonds besteld en de volgende middag geleverd.

Beste heer Dejaegher, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 2 Blue premium E-bike fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

goed ingepakt, snel geleverd, en zijn er heel erg tevreden over. makkelijk te bevestigen.

Beste mevrouw Bond, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 2 Blue premium E-bike fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Makkelijk en snel geleverd, mooie prijs

Had deze makkelijk besteld via de site, snelle levering, de andere dag en een prima prijs, mooie fiets drager, nu 1x gebruikt.

Beste heer Vermeulen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering, degelijke e-bike drager

Zeel snel geleverd. De montagehandleiding is niet zo duidelijk, maar een beetje logisch denken en dan lukt het wel. De plaatsing op de trekhaak is eenvoudig en met 1 klik staat hij vast. De fietsendrager lijkt heel robuust (hij is niet licht) en de fietsen kan je er heel vlot op plaatsen en staan stevig vast. Prijs/kwaliteit lijkt me dit een topper.

Beste heer van Geert, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij hebben speciaal van al onze producten montagevideo's gemaakt, deze kunt u vinden op onze site. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Een Hapro fietsdrager besteld en in prima staat ontvangen en snel geleverd! Fietsdrager inmiddels uitgeprobeerd en tot nu toe alleen maar tevreden!

Beste heer Broeder, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Het is echt een uitkomst om je eigen fietsen mee te kunnen nemen. Ik heb de fietsendragers vergeleken voordat ik er 1 heb gekocht. De fietsendrager van Hapro kwam als beste uit de ANWB test, en ik kan zeggen uit eigen ervaring dat dit een prima product is.

Beste heer van Boxtel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 2, 13 polig premium E-bike fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Goede service en snelle levering

Telefonisch contact gehad met hapro dakkoffers, vriendelijk te woord gestaan en gaven goed advies t.a.v. het kiezen van dakkoffer. Dakkoffer en dakdragers voldoen aan verwachting. Snelle levering wat erg fijn is.

Beste mevrouw Altena, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over onze producten en onze klantenservice. Wij weten alles van onze producten en vinden het belangrijk dat met u te delen. Dit zorgt ervoor dat u de juiste keuze kunt maken, die bij uw wensen en behoeften aansluit. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 5.6 dakkoffer en Hapro Aero dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

alles naar wens

Daags na de bestelling stond de (juiste) fietsdrager met DPD voor de deur. De bestelling, de afhandeling en het product waren zoals op de website beloofd. Ik heb de klantenservice niet nodig gehad dus ik kan niet beoordelen of deze goed is. Ik trof echter geen 'betaal achteraf' optie aan, dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn.

Beste heer Friebel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 2, 13 polig premium E-bike fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Mooie, degelijke drager

De fietsdrager oogt zeer degelijk, netjes afgewerkt. Goed product.

Beste heer van der Linde, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 2, 13 polig premium E-bike fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Goed en makelijk apparaat snel te instaleren dus zeer tevreden

Snelle levering goede instructie dus zeker een aanrader

Beste heer Koperdraat, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Gebruiksgemak

Bij haprodakkoffers.nl een degelijke fietsdrager gekocht. Met het monteren wel even gepuzzeld, en ook moet je de kracht op de kogel nog even op de juiste manier instellen, maar dan heb je wel een gebruiksvriendelijke fietsdrager die je makkelijk op de kogel bevestigt, en waar de fietsen stabiel op blijven staan tijdens het rijden.

Beste heer Kempers, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Voor de montage hebben wij extra een montagevideo gemaakt, deze kunt u vinden op onze homepage, onder het kopje productvideo's. Daarnaast kunt u ook altijd onze klantenservice contacteren voor hulp. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Mooi product

Het is een mooi product als het eenmaal is gemonteerd. Het voldoet goed. Echter, de montagehandleiding is gebrekkig zodat het veel moeite kost alles te monteren. Jammer. Een en ander kan en moet veel duidelijker.

Beste heer de Jong, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Aangezien een montagehandleiding meestal alleen maar afbeeldingen bevat in verband met meerdere talen hebben wij extra een montage video gemaakt, deze kunt u vinden op onze homepage. Hier wordt duidelijk, rustig en in stappen uitgelegd hoe de fietsdrager gemonteerd dient te worden. Natuurlijk ook altijd mogelijk om onze klantenservice te bellen wanneer u hulp nodig heeft bij de montage. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 2, 13 polig premium E-bike fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Porte-vélo sur attache , 2 vélos . Simple et facile à mettre .

J'ai commandé un porte-vélo sur attache, 2 vélos électriques . J'ai monté le porte-vélos facilement . Le plus dur est le réglage pour le fixer sur l'attache, faut le mettre au minimum et le serrer pour un bon maintien sur l'attache. Une fois le réglage fait , c'est facile à le fixer. Pour maintenir les vélos , c'est facile grâce aux sangles et attache à molette .

cher Monsieur Gresse, Nous vous remercions encore pour votre achat et la confiance que vous nous accordez. Nous tenons également à vous remercier pour vos compliments et votre évaluation positive. Nous vous souhaitons beaucoup de plaisir et de facilité d'utilisation avec votre porte-vélo électrique haut de gamme Hapro Atlas 2, 13 pôles. Si vous avez des questions, vous pouvez toujours nous contacter par téléphone ou par e-mail. Notre équipe est toujours là pour vous! Votre équipe HIT Roofboxshop www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Top geregeld

Op zoek gegaan naar een nieuwe fietsendrager en uitgekomen op de: Hapro Atlas 2 fietsendrager, Blue Premium E-bike 13-polig Nagenoeg overal dezelfde prijzen op internet. Informatie via deze webshop was top. Overtuigend genoeg om te bestellen. Keurig geleverd.

Beste heer Vijfhuizen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij hebben de beste prijs garantie! Bij ons dus altijd de beste prijs, artikel op voorraad, snel geleverd en de beste service, ook na uw aankoop! Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 2, 13 polig premium E-bike fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Goed geregeld

Makkelijk te bestellen, goede levering, product is goed.

Beste mevrouw Knake Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 3, 7 polige fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Aankoop snel geleverd

Fietsendrager besteld en volgende dag bericht van DPD dat ze deze de dag erop leveren. Mooi snel ook in deze corona tijd. Tussentijd nog een mail gestuurd naar jullie omdat mij iets niet duidelijk was. Hier werd snel op gereageerd met een duidelijke uitleg. Erg vriendelijk allemaal.

Beste heer Westra, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Goed, maar kom beloftes na

Ik heb dakdragers gekocht, welke prima zijn. Ben hier tevreden over. De levering duurde twee dagen langer dan aangegeven op de site. Opzich niet erg. Maar als je hierover belt en er wordt afgesproken dat dit wordt uitgezocht en dat je terug gebeld wordt, moet dit ook gebeuren.

Beste heer Bannink, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw beoordeling. Ook voor ons net als voor zoveel bedrijven en mede burgers is de corona crisis een zeer ongewone tijd. Wanneer u alleen een dakdrager besteld wordt deze door onze reguliere transporteur meegegeven aan DPD. Momenteel zijn de pakketdiensten overvraagd door de enorme online verkopen. Daardoor lopen levertijden iets op, natuurlijk vervelend maar begrijpelijk. In ons systeem zie ik dat een van onze collega's een uur in de wacht heeft gehangen bij DPD en dat DPD aangaf u een mail te sturen met de verwachte levering en tijd. Wij gaan ervan uit dat als hun dat aangeven u ook die terugkoppeling krijgt, wij waren er dus ook van overtuigd dat wij de afspraken met u waren nagekomen. Onze excuses voor het ongemak als dat niet zo is geweest. Zoals u kunt lezen in de reviews is het sterke van ons bedrijf dat wij onze afspraken altijd nakomen. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Aero 3 dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Blijft u gezond, het allerbeste en denk aan de medemens! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Mooie degelijke fietsdrager!

Heb op de duidelijke website de Hapro atlas 2 blue besteld. Op tijd geleverd, even bezig geweest wat zaken te monteren, maar ging snel met het installatie filmpje op Youtube. Prima degelijke compacte fietsdrager voor dit geld!

Beste heer Jong, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas 2, 13 polig premium E-bike fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Uitstekende service!

Handige website om de juiste keuze te maken van producten. Zeker de de configurator geeft een zeer goed beeld. De producten werden snel en persoonlijk aan huis geleverd door een vriendelijke koerier. De producten zelf voldoen aan alle verwachtingen.

Beste heer Debroux, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 8.6 dakkoffer en Hapro Aero 1 dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl