In 1 woord Geweldig!

Ik ben zo onder de indruk van deze webshop! Vanaf het moment dat ik de site bezocht, was ik onder de indruk van de gebruiksvriendelijkheid en de heldere navigatie. Het aanbod van producten is geweldig en ik had niet veel moeite hoeven te doen om mijn keuze te maken. Uiteindelijk heb ik een dakkoffer + tassen + dakdragers gekocht dat ik al lang wilde hebben en ik ben zo blij dat ik het eindelijk in mijn bezit heb. De prijzen zijn zeer goed en de verzending was snel en efficiënt. Ik was verrast door hoe snel mijn bestelling bij mij thuis werd afgeleverd en hoe goed het product verpakt was. Het product was precies zoals beschreven en het werkte perfect. Maar wat me het meest heeft verrast, is de klantenservice. Toen ik een vraag had, werd ik snel en professioneel geholpen. Mijn vraag werd snel beantwoord en ik voelde me echt geholpen. De medewerker van de klantenservice was zo vriendelijk en behulpzaam, ik had niet verwacht zo'n geweldige service te krijgen. Ik ben zo blij dat ik deze winkel gevonden heb en ik kijk uit naar mijn volgende aankoop. De webshop is zo gemakkelijk te gebruiken en het productaanbod is zo groot dat ik zeker weet dat ik altijd iets zal vinden dat ik wil hebben. Dank u voor de geweldige service en producten! Ik zal deze webshop zeker aanbevelen aan al mijn vrienden en familie!

Online een en ander uitgezocht en vervolgens overgegaan tot bestelling. Producten werden 1 dag later keurig op tijd geleverd.

Beste Erik, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Bijna zonde dat ik maar één auto heb voor een koffer.

Handige keuze hulp. In overleg, snel en met zorg geleverd. Degelijke koffer voor een goede prijs.

Beste Kurt, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Goed bedrijf, degelijke spullen & uitstekende nazorg

1e contact was per telefoon, en werd te woord gestaan door een vriendelijke medewerker. Deze legde alles met veel geduld en duidelijk uit, ruimte voor vragen stellen was er ook. Vervolgens online op de webshop verliep ook alles goed, overzichtelijk en snelle bestelmethode. De bestelling was gelijk de dag erna in huis, hetgene goed kunnen installeren met duidelijke beknopte gebruikershandleiding. Product is precies zoals op de webshop ter illustratie wordt weer gegeven, ook de tool om virtueel jou auto te bewerken in de producten is uniek, en professioneel. Ik ben een tevreden klant!!

Geachte heer Keijdener, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Top product - goede service

Duidelijke productkeuze en interessante aanbieding. De email-communicatie liep wat fout ivm de levering, maar met enkele telefoontjes wel in orde gebracht en snel geleverd.

Geachte heer De Groote, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Bestellen en leveren volgens afspraak! Top!

Bestellen en leveren volgens afspraak! Top!

Geachte heer Wammes, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Aanrader!

Goed en snel contact, houden zich aan de afspraken. Snelle en keurige levering thuis.

Beste heer/ mevrouw van Zomeren, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Perfecte opvolging en informatie naar klanten

Levering en ontvangen info mbt levering was top

Beste Wim, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snelle bestelling en levering. Goede trach and tracé service

Beste Jacco, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Nette website met al de benodigde informatie. Snelle levering (binnen 24 uur in ons geval). Zeker aan te bevelen.

Beste Emanuel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

goede voorlichting

Het contact per telefoon ging prima Wat betreft de levering gezien huidige energie crisis zou het wenselijker zijn deze twee producten in een keer te versturen In plaats van twee keer te moeten rijden ook nog beter voor het milieu met vriendelijke groeten Marinus.

Geachte heer Lopik, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij zijn het volstrekt met u eens dat een enkele order wenselijk is in het kader van de milieuvriendelijkheid. Normaliter worden alle combinatie orders gezamenlijk uitgeleverd. Het is voor ons dan ook onduidelijk waarom de transporteur uw bestelling in twee separate zendingen heeft aangeboden. Desondanks wensen wij u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Mooie dakkoffer, goede service!

Mijn vraag aan de klantenservice werd heel snel opgepakt. Na bestelling werd de dakkoffer de volgende dag al geleverd. Goede service!

Geachte mevrouw Leppers, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

snel geleverd

Koffer werd snel geleverd, helaas zag ik na aankoop pas de "configurator" op de site, achteraf hadden we liever 1 maat kleiner gehad maar retouren word niet simpel gemaakt (hier kunnen ze nog in verbeteren). verder natuurlijk top kwaliteit koffers die niet onder doen voor het topmerk Thule.

Geachte heer Aandewiel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro dakkoffer. Wij nemen uw feedback ter harte en zullen onze retouren procedure nogmaals goed onder de loep nemen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Niet twijfelen , kopen !

Producten komen overeen met de omschrijving. Kwaliteit zeer goed. Zeer snelle levering.

Beste heer Withofs, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Roof mag tassenset. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Moeilijk retourneren

Recht op retourneren zonder uitleg heb je blijkbaar niet. Je moet aan de telefoon meerdere keren uitleggen, dat iets je niet bevalt.

Beste heer Ooijen, Bedankt voor uw feedback. Jammer dat u onze service als een last ervaart, dat is natuurlijk geenszins onze bedoeling. Wij wilde alleen maar samen met u kijken of u het juiste product besteld had. U gaf aan dat de dakdrager niet zou passen. De dakdrager die u had besteld voor uw auto is uitermate geschikt en wij wilde u helpen hoe u deze diende te monteren. Uw beoordeling kunnen wij niet zo goed volgen aangezien u in uw mail uw excuses aanbod voor het ongemak dat het u niet lukte deze te monteren. In ieder geval is het bedrag gelijk na binnenkomst aan u gecrediteerd en hopen wij dat u wel een dakdrager heeft gevonden die u wel gemonteerd krijgt. Uiteraard wel jammer dat u onze kwalitatieve en gunstig geprijsde dakdrager niet heeft kunnen monteren. Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering en goede kwaliteit

De dakkoffer is zoals beschreven en van prima kwaliteit

Beste heer de Vries, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 6.6 dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Ik bestelde een fietsdrager voor op trekhaak.mooi,stevig,top kwaliteit.

Beste heer Qartrier, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering en duidelijke website

Snelle keuze kunnen maken op basis van mijn wensen

Beste heer Nagtzaam, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Een goede ervaring!

Het opzoeken, bestellen en leveren van de dakdragers ging zeer makkelijke en snel! Wij zijn zeer tevereden!

Beste heer Bolink, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Cronos dakdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Levering binnen een werkdag kwaliteit zoals bekend, ik had deze skibox laatste winter van een vriend geleend en was er buitengewoon tevreden over. Weinig windgeluid tijdens het rijden en easy to fit. Belading was er 4 paar skis, stokken en schoenen. Uitslag was hier de prijs van de aanbieder was de goedkoopste op internet! De service van de aflevering was perfect netjes verpakt en bij aflevering door de Transporteur gecontroleerd en gedocumenteerd incl. foto. Verassend hoe sommige bedrijven kwaliteit kunnen leveren

Beste heer Pescken, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 6.6 dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Alle verwachtingen zoals aangegeven zijn waargemaakt

Snel geleverd, snel gemonteerd en snel gedemonteerd

Beste heer van der Giessen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Atlas fietsdrager. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Goed product en goede service

De dakdragers zijn goed (zoals omschreven). De eerste levering kwam niet op gang. Na contact met de klantenservice is meteen een tweede set opgestuurd die de volgende dag wel werd geleverd.

Beste heer Langedijk, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro dakdragers. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snelle service.

Namen snel contact op over de levering.

Beste heer Bosgraaf, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Dakkoffer Hapro Traxer 6.6 BrilliantBlack. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snel en goed!

Gemakkelijke bestelling, eenvoudige betaling, snelle levering en uitstekende materialen!

Beste heer Boden, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Dakkoffer Hapro Traxer 8.6 BrilliantBlack. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

De dakkoffer is kort na de bestelling door een vriendelijke transporteur onbeschadigd geleverd. Meer kon ik niet wensen...

Beste heer Declerck, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Dakkoffer Hapro Zenith 6.6 BrilliantBlack, Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl