Super geholpen

- alle tijd voor goed advies - bij probleem goede oplossing - snelle service - bezorging prima

Vriendelijke hulp en snelle service!

Ik ben goed geholpen met een advies vraag en daarom zeer tevreden over dit bedrijf.

Beste Daan, Wij willen je nogmaals bedanken voor je aankoop en het in ons gestelde vertrouwen. Wij zijn je graag van dienst geweest. Daarnaast willen wij je bedanken voor de complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor je klaar! Namens, Het HIT Online Shops team

Vrijdagmiddag besteld, Maandag geleverd. Mijn klacht over de bezorger van het externe bedrijf werd serieus opgepakt

Beste Maarten, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Wij zijn u graag van dienst geweest. Vervelend dat het niet helemaal zo liep met de transporteur zoals verwacht. Wij nemen uw feedback zeer serieus en proberen onze service altijd te verbeteren. Wij willen u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Mooie dakkoffer voor een goede prijs

Duidelijke communicatie van hitdakkoffers.nl, geen verrassingen. Levering is goed geregeld.

Beste Fabrice, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Snelle goed en klantvriendelijk

Goede en snelle levering. Staan open voor feedback ( bug in de leverdatum als je in het weekend besteld) Ik zou hier zo weer bestellen ondanks dat ze geen thuiswinkel waarborg hebben. Gr jordi

Beste Jordy, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Snelle bezorging.

Beste Tiny, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Prima informatie en afhandeling

Zowel het bestelproces, de aftersales als de bezorging waren helemaal goed.

Beste Henk, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Klantvriendelijk en professioneel

Ging niet zoals gepland maar heel professioneel en klantvriendelijk opgelost!

Beste Martijn, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Goed service en snel geregeld!

We waren de sleutels van onze dakkoffer kwijt. Bij Hitdakkofers nieuwe bijbesteld adhv het slotnummer. Sleutels pasten aanvankelijk niet. Er werden kosteloos nieuwe opgestuurd. Deze leken eerst ook niet te passen, maar.... na wat wrikken bleek het slot toch open te gaan. Het lag dus niet aan de sleutels, maar aan het slot. Hartelijk dank voor de goede en snelle service! We kunnen de koffer weer gebruiken.

Beste Dennis, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Wij zijn blij dat wij de juiste sleutels hebben kunnen leveren Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Wij wensen u een fijne vakantie en een veilige reis! Uw HIT Online Shops team

Slechte service

Veel onduidelijk op de site omtrent levertijden. Je word misleid met verzendkosten terwijl ze er gewoon een postzegel op plakken en als je er wat van zegt zeggen ze nee dat zijn handelingskosten, En als je ze belt en net iets te veel vraag word er gewoon doodleuk gezegd hier heb ik geen zin in. Een pakket uit China bestellen is sneller dan bij dit bedrijf.

Beste Karim, Hartelijk dank voor uw review. Wij betreuren het dat u onze service slecht beoordeeld heeft. Wij begrijpen dat u uw zending eerder had verwacht. Wij hebben u echter uitgelegd dat bestellingen van service onderdelen extern door de service afdeling van de fabrikant voor ons worden verwerkt en dat de levertijd dientengevolge langer is (3-5 werkdagen) dan u van ons gewend bent. Dit staat overigens ook op de site aangegeven. Het door u betaalde tarief á €5,95 is het verzendtarief inclusief de handelingskosten welke aan onze firma worden doorbelast. Wij betreuren het dat u deze informatie als misleidend hebt ervaren. Wij zullen de informatie op de site nogmaals onder de loep nemen en waar nodig aanpassen zodat hier in ieder geval geen misverstanden over kunnen ontstaan. Desalniettemin wensen wij u veel plezier en gebruiksgemak van de bestelde montageset voor de Hapro Roady dakkoffer. Met vriendelijke groet, Uw HIT Online Shops Team

Dit bedrijf werkt nog vanuit medemenselijkheid! Zij dachten mee toen er een probleem was met een oud slot van een dakkoffer van een Oekraïnse vluchteling. 'Waar een wil is is een weg' dat hebben zij echt waar gemaakt. Fijn om zo samen tot een oplossing te komen die zonder hun inzet niet gelukt was. Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden!

Beste Monique, Hartelijk dank voor uw positieve review. Daar zijn wij u heel dankbaar voor. Uiteraard zijn wij altijd bereid om mee te denken. Wij zijn blij dat wij u en uw gastgezin op deze wijze hebben kunnen helpen. In deze tijden is het belangrijk om op elkaar te letten, nietwaar? Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Uw HIT Online Shops Team

Voortreffelijk service van goed product fietsdrager

Mijn ervaringen zijn zeer positief. Ik had wat problemen met het plaatsen van de fietsdrager op de kogel en dacht dat ik de stelschroef daar bij was geforceerd. Na overleg met Rick, naar het service centrum van Harpo gegaan. Ook daar goed geholpen er bleek niets stuk te zijn en zij hebben de fietsdrager verder gemonteerd. Al met al bijzonder tevreden waarvoor mijn hartelijke dank. Henk. Olthof-.

Geachte heer Olthof, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Wij zijn blij dat wij uw probleem tijdig en accuraat hebben kunnen oplossen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Wij wensen u een fijne vakantie en een veilige reis! Uw HIT Online Shops team

Snel verzonden en prima service

Onderdeel gevonden en snel geleverd gekregen van oud model fietsendrager. Op vraag hoe montage precies moest (oude onderdeel was kwijtgeraakt) kwam razendsnel antwoord met foto's, waarna montage redelijk voor zich sprak.

Beste Remco, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Fijn dat u de fietsendrager nu weer kunt gebruiken. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Prachtig product en een uitstekende service!

Door en pechgevalletje aan onze zijde hebben ze ons snel een vervangend onderdeeel gestuurd. Dank voor de snelle service!

Beste Jeroen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Geweldige leveringsservice

Ik ben zeer tevreden over de service van HIT Online Shops. Ondanks dat wij onze dakkoffer niet bij deze shop gekocht hadden hebben zij ons goed geholpen en ons zelfs onder coulance een gratis vervangend onderdeel geleverd. Dit was een aangename verrassing. Het toont hun toewijding aan klanttevredenheid en ik zou zeker overwegen om in de toekomst weer bij hen te winkelen vanwege de geweldige leveringsservice. Wij kunnen weer veilig met de Hapro dakkoffer de volgende vakantie in. Bedankt Team HIT Online Shops!

Beste Alco, Graag gedaan. Wij zijn blij dat wij u hebben kunnen helpen om de dakkoffer weer te kunnen gebruiken. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Blij dat ik jullie heb gevonden.

Prachtige dakkoffers voor een zeer goede prijs. En GRATIS verzenden, gewoon helemaal top. Ohja en ook nog een de volgende dag in huis! We zijn inmiddels op vakantie met onze dakkoffer, helemaal tevreden.

Beste Ricardo, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Wij wensen u een fijne vakantie en een veilige reis! Uw HIT Online Shops team

Snelle levering, voldoet aan de verwachtingen dus zeer tevreden!

Beste Saidia, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Snelle levering en goede communicatie

Duidelijke website, snelle levering, uitstekende kwaliteit

Beste Jan, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Superservice

We zijn heel tevreden van de service. Ik werd opgebeld om een moment van afleveren af te spreken, handig!

Beste Stefanie, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Fantastische, snelle en klantgerichte service

Wij hebben een jaar geleden een dakkoffer besteld incl. tassenset. Dit jaar bleek dat de rist van één van de tassen gescheurd was. Na per mail contact te hebben opgenomen over dit euvel kreeg ik vrij snel respons. Hierin stond dat er een nieuwe tas werd opgestuurd. Na ontvangst bleek dit helaas de verkeerde tas. Dus maar even in de telefoon geklommen. Ze staken hand in eigen boezem en stuurde nog die dag de juiste tas op. Dat is pas wat ik noem service en meedenken met je klant!!!

Beste Sander, Wij willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u uiteraard in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Snelle vriendelijke service. Blij met mijn dakkoffer!

Mooie dakkoffer besteld voor een prima prijs. De volgende dag geleverd en prima service.

Beste Tessa, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een dakkoffer aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Duidelijke informatie en snelle levering

Goede en volledige informatie op de website. Snelle levering en een kwaliteit product.

Beste Robert, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een dakkoffer aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team

Ben telefonisch fijn te woord gestaan en kreeg duidelijk uitleg over, hoe te bestellen. Alles keurig afgeleverd via de transporteur. Volgen zijn spoorboekje, hier houd ik van.!

Beste Alex, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een dakkoffer aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Doeltreffend en klantvriendelijk

Vriendelijk klantcontact, eigen gemaakt adres fout snel gecorrigeerd. Transporteur bezorgt conform afspraak en bericht tijdig over aflevering. Product zoals omschreven op website en snel verzonden. Onze vakantie heeft een goede start gekregen Dank voor de snelle service en vriendelijkheid.

Geachte heer Brakel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe Hapro tassenset en wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Fijne vakantie! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Grote stevige dakkoffer

Haprodakkoffers.nl stond ons prettig te woord aan de telefoon en leverde snel de dakkoffer. Ook het contact met bezorgbedrijf verliep prettig. Enige nadeel was dat het behoorlijk vroeg op de dag geleverd werd (7:15 o.i.d.), maar verder een goede en prettige ervaring met HAprodakkoffers.nl! Ik zou ze zeker aanbevelen!

Beste Ramon, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij begrijpen uw opmerking ten aanzien van de vroeg levering. Dit is helaas het gevolg van het almaar drukker wordende verkeer. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een dakkoffer aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Sint Brigidastraat 1 6441 CR Brunssum

0475-219100