Prijs-kwaliteit zeer goed!

De dakdragers zijn prijs-kwaliteit dik in orde, zoals we van Hapro gewend zijn. 1 puntje van verbetering: de rubbers zouden vaster op de klemmen moeten zitten, soms vallen deze eraf tijdens het monteren.

Beste Koen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hebben uw (product) feedback genoteerd en zullen dit aan de kwaliteitsafdeling van Hapro terugkoppelen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Tassen voor dakkoffer

Bestelling en levering verliepen vlot. De tassen passen perfect in de Hapro Traxer 8.6. Het is echt handig.

Beste Mourad, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest en wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Hapro tassenset. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Mooi en elegant product

Product werd snel geleverd en klaar om te monteren. Mooie en sportieve look op de wagen.

Beste Stijn, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een dakkoffer aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering, producten keurig in orde en bezorger was zeer vriendelijk en behulpzaam. Dat kom je tegenwoordig ook vaak genoeg anders tegen... Kortom: Perfect, een 10!

Beste Patricia, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Ook bijzonder prettig om te horen dat onze transporteur en chauffeur zo vriendelijk en behulpzaam zijn geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een dakkoffer aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Super service en snelle levering

Allereerst een uitgebruik, goed en duidelijk advies via email. Snelle levering na bestelling, goede communicatie over de levering en alles geleverd naar verwachting.

Beste Sraar, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een dakkoffer aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Service alsook het product Top!

Mooi product en perfecte service

Beste Katja, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

zeer goed en snel order afgeleverd

toen de doos uit de vrachtwagen kwam was het even slikken. een flinke doos dus. product is netjes verpakt en duidelijk genoeg om te installeren. daarnaast was de afspraak met de vervoerder duidelijk en exact. de Track&Trace code is zodanig duidelijk dat je kan zien waar de vervoerder is. mooi product en functioneel

Beste Carl, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een dakkoffer aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Makkelijk besteld, en levering wanneer het ons uitkomt

Duidelijke info, bestellen liep soepel, je kan aangeven dat je levering op dag naar keize wilt. Dan belt het bedrijf voor een leveringsafspraak en krijg je een tijdsblok per sms dagvoor levering. Heel prettig, en kon snel geleverd worden.

Beste Edwin, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een dakkoffer aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Rick is zeer service bewust in handelen en denken.

Het was voor mij als 85 jarige moeilijk om online te berstellen. Rick is een voorbeeld voor velen, omdat hij zich kan inleven in de klant. Een groot geduld en altijd vriendelijk.

Geachte heer Kemp, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Uitstekend bereikbaar, goede en snelle service

De betreffende verkoper heeft mij meermaals goed te woord gestaan en uitstekend advies gegeven. De levering verliep ontzettend snel en de dakkoffer is inmiddels bevestigd!

Geachte heer Westrik, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een dakkoffer aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Prima levering na goede informatie op de site

Haprodakkoffers geeft ontzettend veel en nuttige info op de website mbt de hapro dakkoffers. De lay-out en look And feel van de site is wat ouderwets, maar zo is de hoeveelheid info en de levering ook: ouderwets goed. Nu heb ik een mooie goede dakkoffer tegen een concurrerende prijs kunnen kopen en zal ik de komende jaren voorzien zijn, maar zou zeker weer kopen bij deze website.

Beste Maarten, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een dakkoffer aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Kapotte dakkoffertas

We hebben een mooie dakkoffer gekocht met de daarbij passende tassende. Echt super mooi en handig. Echter één van de tassen ging vrijwel gelijk stuk (fabricage foutje). Even contact gezocht met Haprodakkoffers.nl en zonder gedoe werd deze vervangen en daags erna kregen we de nieuwe tas al binnen. De oude even retourneren met een Antwoordnummer, ideaal! Goed geregeld en top service! Je maakt wel anders mee tegenwoordig. Ga zo door!

Beste Bas, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Fijn dat wij uw klacht snel en efficiënt hebben kunnen oplossen. Wij willen u eveneens bedanken voor uw medewerking in deze. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een dakkoffer aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Ik kocht een fietsenrek die helaas beschadigd aankwam. Na een keer bellen werd ik super goed geholpen. Vragen werden snel beantwoord en we hebben een onderdeel kunnen vervangen zodat we niet alles op en neer hoefden te sturen. Dank aan Rick voor de uitstekende service

Geachte heer Lensink, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Fijn dat wij uw klacht op deze wijze snel en efficiënt hebben kunnen oplossen. Hartelijk dank ook voor uw medewerking in deze. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een fietsendrager aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Ik woon in belgie en heb een fietsdrager besteld op een zondag en is al geleverd 2 dagen later. Alles goed verpakt en met een duidelijke handleiding.

Beste Jurgen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een fietsendrager aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Online Shops team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Superieur service en top bedrijf!

Ik was op zoek naar een dakkoffer en bijhorende onderdelen. Contact gehad met Rick en ik ben prima geïnformeerd door hem! Ook de retourzendingen zijn prima geregeld! Ik zou dit bedrijf aanraden. Zeker doen!

Beste Orhan, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn, wanneer u opnieuw besluit om een dakkoffer aan te schaffen. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Top service en snelle reactie

Mijn pakket was gehavend bezorg, maar ze hebben het netjes en vriendelijk opgelost.

Beste Jean-Paul, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Helaas kan er tijdens het transport altijd iets mis gaan. Gelukkig hebben we het gezamenlijk goed kunnen oplossen. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering ,geen problemen gehad

Positief

Vakkundige en vriendelijke service

Ik werd vriendelijk geholpen en voorzien van vakkundig advies.

Beste Laurens, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Mooi, snel en na contact erg goed geholpen

Mooi, snel en na contact erg goed geholpen

Beste Sander, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Snel geleverd uitstekende Service

Snel geleverd. Het product zoals beloofd van top kwaliteit. Uitstekende klantenservice

Beste Mark, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Zeer goed bedrijf

Wij hebben een dakkoffer/dakdragers besteld met bij behoren reistassen van hapro. Alles super snel geleverd op datum dat ons uit kwam. Zeker aan te bevelen .

Beste Angelo, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Super communicatie en snelle levering zoals beloofd.

Super communicatie en snelle levering zoals beloofd.

Beste Robert, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Hapro dakkoffer

Ik heb een hapro dakkoffer gekocht bij dit bedrijf. Bij binnenkomst vind ik de koffer extreem groot. Na contact met hapro dakkoffers toch besloten om eerst een paar keer te kijken of deze toch niet vinden. Omdat hij wel op ons formaat auto past. Inmiddels overtuigd dat we de goede hebben.

Beste Tycho, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Fijn dat wij u hebben kunnen adviseren over het formaat dakkoffer. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering voor een goede prijs

Snelle levering volgende dag, voor een goede prijs.

Beste Martijn, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Aangekochte Traxer 5.6 voldoet aan onze normen en veiligheidseisen!

Beste Willem, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Traxer 5.6. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Sint Brigidastraat 1 A19

6441 CR Brunssum