Betrouwbaar en correct, verpakken en levering kan beter

Ik heb een mooie hapro dakkoffer besteld. Betaling en orderbevestiging ging zonder problemen. Levering ging via een eigen vervoerder, want bijzonder grote dozen natuurlijk. Ook de bezorging was op tijd en netjes. Wat beter kan is het afspreken van een levertijd. Via de gestuurde link lukte dit niet. Daarna een mailtje gestuurd en helaas belande het antwoord in mijn spam box. Er was echter wel snel en correct gehandeld en met 1 telefoontje van Rick is dit recht gezet. De bel-mij-terug functie op de website werd keurig opgevolgd. De topkoffer is geleverd met een paar lichte krassen aan de bovenkant, wat komt door de matige verpakking. Ik zou aanraden om wat bubbelfolie op het hoogste deel van de dakkoffer te plakken om dit te voorkomen.

Beste Ferry/ Geachte heer Maasbommel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Jammer dat onze mails in uw SPAM folder terecht zijn gekomen en goed dat u telefonisch contact met ons gezocht heeft. Wij zullen verder aandringen op een verbeterde verpakking bij de fabrikant. Wij zijn het met u eens dat de verpakking een verbeterpunt is. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Goede prijs kwaliteit verhouding

Kwaliteit van de box is goed, mooi systeem. Alleen kan men wel wat aan de verpakking verbeteren. Ook is de planning om te leveren goed geregeld

Beste Mike, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij zullen verder aandringen op een verbeterde verpakking bij de fabrikant. Wij zijn het met u eens dat de verpakking een verbeterpunt is. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Snel leveren en correct item

Alles ok

Beste Mark, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Mooie dakkoffer

Ik kon zelf aangeven wanneer ik de dakkoffer geleverd wilde hebben. De dakkoffer zelf is mooi en lekker groot en makkelijk te bevestigen.

Beste Daisy, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Perfecte levering

Gevraagd om mij vooraf telefonisch te contacteren, wat gebeurde. Levering afgesproken. De dag van de levering nog een mailtje met het leveringsinterval, met uiteindelijk een levering perfect binnen dit interval. Zo hoort het!

Beste Remco, Beste Andy, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Hapro 6.5 besteld. Hele mooie en goede dakkoffer in brilliant zwart. Prima bezorging door transportbedrijf. Top!

Beste Ronald, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Redelijk positief

Redelijk positief. Ik heb een dakkoffer en een bijpassende beschermhoes in 2x apart besteld. Bij de dakkoffer kreeg ik geen mail van TransMission over de levering. Ik wist dus niet wanneer die zou toekomen, maar die werd wel snel geleverd en ik was gelukkig (toevallig) thuis. Voor de hoes kreeg ik wel een mail van TransMission met link voor de verwachte levertermijn, maar die werd toch een dag te laat geleverd. De 2 produkten lijken op het eerste zicht in orde maar ik moet ze nog gebruiken.

Beste Rik, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat Tranmission uw zending gescheiden van elkaar geleverd heeft. Dit is in strijd met de afspraken welke wij met deze transporteur gemaakt hebben. Wij zullen dit bespreken om zodoende onze service naar een nog hoger niveau te tillen. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Prima product, snelle levering. Ziet er netjes en verzorgd uit.

De Aero 3 dakrails gehaald. Product is als omschreven en past prima op de auto (audi e-tron). panodak kan ook open. Ideaal.

Beste Remco, Beste Carlos, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

prima service en informatie

prompte aflevering en klopt helemaal Prima product

Geachte heer Jukema, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Snelle service!

Snel en gemakkelijk

Beste Jeffrey, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Duidelijke website, zorgvuldige bezorging

Goede website, duidelijke omschrijving en foto’s en de bezorging was uitstekend, goed af te spreken wanneer bezorging gewenst was. Heel fijn al met al! Oh ja. Die scherpe prijs was natuurlijk ook erg lekker!

Geachte heer van Eerde, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Top geregeld

Fijne website en snelle bezorging

Beste Remco, Beste Erwin, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Gewoon goed zoals je mag verwachten!

Goede klantenservice, die ten eerste bereikbaar is en tweede goed advies geeft over wat het beste product voor jou is. Dakkoffer en attributen zijn ook tijdig geleverd. Gebruik van de Hapro dakkoffer moeten we nog mee maken, maar service van de site is top!

Beste Remco, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Snel & correct geleverd

Ik had een vrij grote dakkoffer besteld (carver - 550l). Deze werd 2 dagen later geleverd in België door een externe transporteur. Hij heeft nog meegeholpen om de dakkoffer mee achterin in de garage te zetten met de glimlach!! Supertevreden!!

Geachte heer Neefs, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Keurig op tijd geleverd. Netjes op de hoogte gehouden van de levering. Prima service.

Geachte heer Jonge, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering en scherpe prijs.

Snelle levering die ik netjes kon volgen en scherpe prijs.

Geachte heer Dietvorst, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Zeer goed, netjes geleverd

Er was even onduidelijkheid over de aflevering maar de klantenservice van HIT reageert hee snel! Top

Geachte heer Bloem, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Netjes op datum geleverd zoals gevraagd. Er was ook een probleem met men persoonlijke email waardoor ik geen bevestigingsmail ontving. Na dit te melden ben ik erg snel telefonisch gecontacteerd om het probleem te verhelpen.

Beste Ilya, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Skibox is top goeie prijzen.

Transporteur laat te wensen heb nooit mail gekregen wanneer de box geleverd zou worden. Dus hiervoor thuis blijven kost je een dag. Hierbij ben ik door Roofboxshop heel goed geholpen.

Beste Pamela, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij nemen uw feedback ter harte en zullen samen met de transporteur bekijken wat er mis is gegaan bij uw order om zodoende in de toekomst een nog betere service te kunnen verlenen. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Hier bestel ik zeker nog eens!

Overzichtelijke website | makkelijk bestellen | snelle levering | producten uitstekend verpakt. Enige minpuntje was het gebruik van een alternatieve (voor mij onbekende) koerier, terwijl er duidelijk op mijn orderbevestiging vermeld stond dat "Post.nl" mijn bestelling zou leveren. Had de mails van deze koerier onmiddellijk verwijderd uit waakzaamheid voor phishing, maar bleek achteraf wel prima in orde en 'legit'.

Beste Koen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Betrouwbare zaak.

Van bestellen tot leveren, perfect. Vooral dat je de mogelijkheid heb om zelf de leveringsdag aan te geven. Koeriersdienst ook behulpzaam en vriendelijk.

Beste Sander, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Boven verwachting, super blij met mijn dakkoffer.

Snel geleverd, correcte chauffeur en verpakking zonder beschadigingen. Blij met mijn uiteindelijke keuze, nu hopen dat er genoeg sneeuw ligt en is mijn wintersport vakantie helemaal geslaagd.

Geachte heer van Kouterik, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Snel en correct

Alles prima in orde

Geachte heer Lambrecht, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Super! Duidelijke site snelle verzending.

Top dakkoffer! Snelle services.

Beste Robert, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering, kwaliteit

Geachte heer van Bemmel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.