Zeer goede betaalbare mat

Was op zoek naar nieuwe yoga mat en blokken. Kassa had een betaalbare mat getest en deze kwam als beste uit de test. Ik heb deze gekocht Het zoek/selectie menu mag makkelijker, daar verlies je een halve ster op.

Supermooie uitvoering. Goede gebruiksaanwijzing. grote poster met oefeningen

Geweldige Yogamat

Dit is mijn eerste Yogamat van het merk "Manduka". Het voelt zeer aangenaam om mijn Yoga en Pilatus lessen op deze mat te beoefenen.

Zabutom besteld. Snel en goed verpakt geleverd en een goed kwalitatief product.

Snelle bezorgservice.

De kwaliteit van het meditatie bankje is prima. Het bijbehorende kussentje was erg stoffig omdat het niet verpakt was. Gelukkig was het verder wel in orde.

Punktuele service, prima kwaliteit

De door mij bestelde artikelen zijn van uitstekende kwaliteit en werden netjes verpakt en snel afgeleverd. Dit is een betrouwbare firma!

Goede, snelle service

Mijn bestelde product was de volgende dag al in huis en was kwalitatief van hoog niveau!

Supersnelle levering.

17 september besteld, 18 september in huis, top!

super snelle levering!

Eerste keer besteld en alles prima verlopen! S avonds laat besteld en volgende dag al in huis.

Blitzlevering!

Ik had dringend een meditatiekussen nodig en heb het tijdig ontvangen voor mijn meditatievakantie. Het telefonisch contact was aangenaam en efficientI

Adequate maar lange oplossing van mijn probleem

25 juni heb ik een yogabolster besteld (via beslist.nl). Bijna twee maanden heb ik geen informatie over mijn bestelling gekund krijgen. Maar op het eind heb ik mijn geld terug. Als ik goed begrijp, is er de problemen met bestellingen van beslis.nl. Ik ben tevreden dat mijn probleem wordt opgelost. Het is jammer dat ik moest meer dan 10 keer bellen naar zenarikelen.nl om mijn probleem op te lossen.

Dag Arina, Heel vervelend dat het zo is gelopen, zoals ik aan je uitgelegd hebt. Ik heb het volledige aankoopbedrag teruggestort. Ik hoop dat het zo in orde is. Groetjes, Kim - Zenartikelen.nl

vraag naar beoordeling is sneller dan de levering.

29 -07- 2020 bestelling gedaan en betaald. maandag 03-08-2020 nog niets ontvangen.

Produkt tot op heden niet ontvangen

Al 2x een mail gestuurd met melding dat ik tot op heden het bestelde meditatie kussen niet ontvangen heb. Maar krijg 0,0 reactie, terwijl ik wel betaald heb, waardeloos!!

Niet bereikbaar, retour niet mogelijk

Wij proberen al 2 weken contact te krijgen met Zenartikelen, er wordt totaal niet gereageerd op e-mail, en telefonisch wordt door een ander bedrijf afgehandeld die de melding door zal geven waarna je niets meer hoort. Wij hebben een verkeerd product ontvangen wat we retour willen sturen. Op de retouraanvraag wordt niet gereageerd. Inmiddels al 2 weken geleden, nog steeds niets gehoord. We zitten nu met een product wat we niet terug kunnen sturen. Geld kwijt? Dringend verzoek : Reageer a.u.b. op e-mail, telefoon of retourverzoeken!!

Oplichters?

Op 8 juli een meditatiekussen besteld dat volgens de website op voorraad is. Omdat ik na 22:00 uur mijn bestelling plaats verwacht ik het kussen 2 dagen later, op 10 juli, te mogen ontvangen. Mijn bestelling wordt, na betaling, in een automatisch verstuurde mail bevestigd. Op 13 juli nog niets ontvangen. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen. Men belooft mij uit te zoeken wat er mis is gegaan en me snel terug te bellen. Omdat ik op 15 juli nog geen reactie had gekregen heb ik gemaild. Hierop kreeg ik geen reactie. Op 17 juli weer gebeld, men gaat me weer terugbellen, zegt de telefoniste! Op 24 augustus mail met excuses en verklaring voor de situatie van Kim van Zenartikelen ontvangen. Kussen zal verstuurd worden. Op 26 augustus ontvangen.

Nogmaals onze excuses door verlate afhandeling van uw order. Gelukkig is alles goed gekomen nadat bleek waarom de order niet goed was doorgekomen. We wensen u veel zen momenten op het kussen. Groetjes, Kim - Zenartikelen.nl

Product snelle levering maar zeer slechte communicatie

Vandaag bestelling, morgen in de bus gaat helaas niet door voor deze website. Ik had hen een mailtje gedaan voor info over een product, geen reactie. Bestelling geplaatst maar kreeg geen bericht van inpakken of verzending. Op zich gelukkig maar want ik zag ineens een fout in het adres. Opnieuw 2 mailtjes hierover, opnieuw geen reactie. Dan telefonisch contact waar je ergens anders toekomt en we kregen de melding dat ze dit zouden doorgeven. Nog een mailtje verzonden met de vraag of dit bedrijf wel enigszins bestaat...opnieuw geen reactie. Nooit verzendbon gekregen maar maandag kwam het pakket wel naar behoren aan. Op zich dus prima pakket en al bij al snelle levering, zeker na een verkeerdelijk adres met aanpassing. Service is wat dit betreft wel top gedaan maar mensen alstublieft reageer op uw mails! Dit is ook klantenservice en uw runt een bedrijf. Daar hoort nu eenmaal communicatie bij. Nou weet ik hierdoor niet zo goed of ik de site moet aanraden of niet. Alsnog bedankt voor de aanpassing en levering van het pakket.

Product nooit ontvangen

Op 30 juni heb ik een bestelling bij zenartikelen geplaatst. Op hun website beloofd men: op werkdagen voor 22:00 uur besteld, morgen in huis. Dus hupsakee, ik bestel op een dinsdag rond 15.15 uur, maar de volgende dag niets ontvangen. 3 dagen later mail ik ze en bieden ze hun excuses aan en beloven ze het direct op de post te doen. Ik ontvang dan pas een track and trace nummer, maar inmiddels is het 9 juli 2020 en heb ik niets ontvangen. Track and trace van postnl geeft aan dat zij niets hebben ontvangen. Op mijn mails reageren zij niet meer. Ben erg verbaast, want ik heb als klant 119,95 euro betaald voor iets wat ik tot op heden niet heb ontvangen. Hoezo stuur je mij een track and trace, maar lever je het product niet? Noem je dat nou klanten service? Ik noem dit oplichting!! De klant te woord staan kennen jullie blijkbaar niet en het geld terug storten kennen jullie ook niet. Ik vraag me af of de reviews van hier wel echt zijn, want op basis hiervan besloot ik de feetup te bestellen. Jullie hebben mijn gegevens, maar contact opnemen via email of mijn 06 hebben jullie tot op heden niet gedaan. Ben blij dat ik de betaling via PayPal heb gedaan, want zij helpen mij en zo heb ik zelf het geld kunnen terug storneren. Werk aan jullie service en wees er voor de klant. Misschien een communicatie training nemen, dat zal jullie misschien helpen. Zwaar ontevreden.

Prima service en goede producten

Mijn bestelling is prima afgehandeld en zeer blij mee.

Hallo Raymon, Zoals aangegeven ging er helaas wat mis bij jouw bestelling en de communicatie, maar volgens mij hebben we het goed op kunnen lossen toch? Groetjes, Laura - Zenartikelen.nl

Snelle levering, hoge kwaliteit product

Goede kwaliteit, snelle vlotte levering

Goed kwaliteits vol producten. Vlotte levering.

Prima product.

Dat werkt prima.

Niet op verzonden op aangegeven dag

Op de site wordt vermeld dat artikelen voor 22:00 op dezelfde dag verzonden worden, maar is helaas niet zo. Dat het wat langer duurt is geen probleem, maar zet dat dan ook gewoon netjes op de site. Verder was alles in orde.

Alles OK, goede kwaliteit

Goede communcatie, snelle levering Materialen zijn van goede kwaliteit. Prijzen zijn zeer competititief.

heb vlug mijn zien gevonden

Heb mijn pakje vlug thuis gekregen en ben super blij En het is van goede kwaliteit echt blij

Snel & nette communicatie

De enige winkel die m’n unblok van Manduka nog had in de paarse kleur. Echt super blij mee. Verzending meteen de volgende dag al thuis, en je kan zien dat de product bij hun al in het order pick proces is met een foto. Echt leuk gedaan ook. Hier kom ik zeker weer!