Pluspunten

Wij komen elk jaar met veel plezier terug bij Raoul. Dit maal de ik hou van holland quiz gedaan. Aanrader!

Graag ons team laten winnen de volgende keer!

Pluspunten

Echt een aanrader! Leuk ook als teambuildingsevent

Pluspunten

We hebben met 3 generaties de lachtour gedaan, wat was het leuk!

Pluspunten

Workshop 'Smartlappen zingen' was supergaaf. In tijden niet zo'n leuke middag gehad. Accordeonist en de zangleraar hebben met humor en overgave deze middag onvergetelijk gemaakt.

Pluspunten

het leukste uitje sinds jaren! Raoul bedankt en groetjes uit Utreg.

Pluspunten

zeer goede begeleiding met passie voor Amsterdam!

Pluspunten

Wat hebben we gelachen, Baantjerspeurtocht was humor

Pluspunten

Gister op 1 oktober 2016 de Jordaantoer gedaan. Mooi weer, leuke verhalen over de Jordaan, een humorvolle, fantasierijke begeleider, een normale, prima lunch, ouderwets smartlappen zingen en een explosief einde met een likeurtje kortom, het was een topdag, professioneel georganiseerd.

Het promofilmpje over de Jordaan c.q. de wallen was niet bijzonder maar ja, het was maar een kwartiertje.

Pluspunten

Hallo Raoul, We hebben 05-06-2016, mede dankzij jou, een topdag gehad . Je bent een leuke, enthousiaste verteller, de reacties van de familie waren uitsluitend positief. Ook de lunch was uitstekend verzorgd, we hebben het ons goed laten smaken. Nogmaals bedankt!!!

Pluspunten

Een heel gezeliige man, die Raoul. Topdag gehad en heel goed georganiseerd! Allemaal blije gezichten gezien!!

Ik zou het niet weten.

Pluspunten

Was voor onze gasten uit buitenland met kinderen. De dag was voor iedereen leuk, leerzaam en gezellig!

Pluspunten

Alles was goed geregeld

Pluspunten

Top geregeld allemaal, leukste bedrijfsfeest van het Jaar. Raoul Serree dank en tot volgend jaar!

Pluspunten

Op stap met de auteur van De Wallen in jaren 60, Raoul Serree. Geweldige verhalen, dank...!

Pluspunten

Smartlappen zingen met 8 dames, wat een lol hebben we gehad. Martin de accordeonist begeleide ons met de nodige humor, ons "zangtalent" staat vereeuwigd op de cd. Platina gaat ie niet worden maar voor ons: onbetaalbaar! Groetjes van biljartclub Touché Schiermonnikoog.

Pluspunten

Raoul heeft voor ons een Toptour verzorgd! De rosse buurt kent voor ons geen geheimen meer! Dank!

Pluspunten

Top uitje in Jordaan gehad, flexibele gids en goed gegeten!

Pluspunten

Heel goed begeleid en flexibel. Wij en onze kinderen hebben genoten van Amsterdam!

Pluspunten

wij 4 vriendinnen hadden dit geweldige uitje geregeld voor onze zieke vriendin. Raoul was zeer met ons en haar lot begaan,al vanaf ons eerste mail contact. De tour was echt geweldig en goed georganiseerd. Wij komen zeker nog een keer voor een andere tour. Raoul bedankt voor de onvergetelijke dag! Claudia, Marianne,Tamara,Lisa,Lara

Hebben wij voor deze tour niet gevonden.

Pluspunten

Top avond door jullie georganiseerd. Het 3 gangen diner en de kroegentocht door de reus van de Wamoesstraat waren GEWELDIG! Zeker voor herhaling vatbaar en wij kunnen dit iedereen aanraden. Bedankt!

Pluspunten

mooie locatie flexibel in programmering

Pluspunten

Raoul is een goeie gastheer! luistert naar wat de klant wenst.

Bij all-inclusive drank moet je er zelf wel achteraan zitten; want dat gaat erg langzaam. Raoul geeft dit ook aan, maar de bediening heeft daar lak aan. Dat is jammer!

Pluspunten

Goed geregeld allemaal, we hebben een prima uitje gehad. Vooral de kroegentocht met Jan!

Pluspunten

- ontvangst, inclusief film. - rondtour centrum en wallen. - speurtocht in competitie verband. - mogelijkheid om collega's in het "zonnetje" te zetten en verkleed als Baantjer moeten gaan rondlopen tijdens de speurtocht. - de locatie.

- de lunch á € 16,50 p.p. was ver beneden maats voor deze prijs, feitelijk schandalig! Terwijl de verwachting was om dit in het café in de Warmoesstraat te kunnen nuttigen, dit was dus niet het gaval. - consumpties in het café waren ook erg duur. Jammer dat dit niet via een all in prijs kan worden gerealiseerd. Bijvoorbeeld een happy hour van 1 uur inlassen, i.p.v. dat je verplicht bent om dit minimaal 2 uur af te nemen. - er was afwijking in het programma, zo hebben we ook niet het Baantjermuseum bezocht. - karaoke van 1 liedje zingen wat de verliesende groep moest voordragen was erg kort. Dit zou langer mogen omdat dit de sweer binnen de groepen alleen maar te goede komt.

Pluspunten

Leuke wandeling. Goeie humor. Muzikale gedeelte was leuk en gezellig. CD is erg leuk geworden!! We hebben een leuke dag gehad!!

Accordeonist kende niet alle nummers uit het "nieuwe" boekje zei hij tegen ons. Onze liedjeslijst verviel nu. We gingen ervan uit dat er een zangjuf zou zijn. Advies is om dit vooraf aan de mensen te communiceren. Het vlees was droog en ongekruid. We kregen van de groep veel negatieve reacties daarover. Verder zouden we mogen kiezen tussen vis, vlees of vegetarisch en nu hadden we die keus niet en kregen we allemaal hetzelfde (tartaar).