Schandalig

Voor 13 personen personen de sex in the city speurtocht geboekt. 17,50 per persoon. Bij aankomst zelf voor iedereen een drankje moeten bestellen. Gingen buiten een groeps foto maken met maar 10 glitter cowboyhoeden dus 3 personen hadden geen hoedje. Je zal een video te zien krijgen over de roze buurt nou die hebben wij niet gehad. We kregen een tasje met een formuliertje met vragen en een plastic banaan en moesten na 2 uur weer terug zijn. We mochten nergens met ze alle naar binnen en moesten overal voor het pand een foto maken en vraag beantwoorden. Zo kan ik het ook. Vondt het echt niet kloppen kwa prijs. 230 euro betaald. Had er echt veel meer van verwacht!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

zeer goede begeleiding met passie voor Amsterdam!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Hallo Raoul, We hebben 05-06-2016, mede dankzij jou, een topdag gehad . Je bent een leuke, enthousiaste verteller, de reacties van de familie waren uitsluitend positief. Ook de lunch was uitstekend verzorgd, we hebben het ons goed laten smaken. Nogmaals bedankt!!!

Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Was voor onze gasten uit buitenland met kinderen. De dag was voor iedereen leuk, leerzaam en gezellig!