Pluspunten

Leuk meegespeeld door Raoul, kwam ons ophalen vanaf CS in Rembrandt kostuum. Bride to be schrok zich lam!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

leuke formule om je eigen dag "op maat" te kunnen samenstellen

slordige afhandeling; niet alle afspraken zijn voldoende nagekomen, nota klopte niet, onvoldoende persoonlijke aandacht

Pluspunten

Hou van Holland Quiz gedaan. Top! Raoul kreeg iedereen aan het rennen! En niet onbelangrijk: lekker gegeten in het Baantjer museum!

Pluspunten

Leukste stad van het land ontdekt !! Dankzij Aemstel producties. Goeie prijs/kwaliteit verhouding !!

Alles prima in orde.

Pluspunten

Petra's vrijgezellenfeestje hebben we door Van Aemstel Produkties laten organiseren. Het programma was een groot succes! Ik zou het iedereen aanraden.

Pluspunten

Prima organisatie en goede begeleiding. Wij hebben een hele leuke dag gehad!

Geen verdere tips of verbeterpunten.

Pluspunten

Leuk uitje gehad vandaag met een bezoek aan het grachtenpandje van Nico. Bijzonder!

Pluspunten

Ondanks het slechte weer heeft dit bureau voor een topdag gezorgd. A la minute werd het programma omgegooid en zaten we lekker droog met de Hou van Hollandquiz. Flitsende spelleider!

Pluspunten

Alles was geregeld zoals we gevraagd hadden. Leuk prijsje voor het uitje. Dinner Buffet : prima qualiteit eten. Personeel vriendelijk en klantgericht. Goede relaxte sfeer in het algemeen.

Pluspunten

goede ontvangst, gezellige locatie, mooi op tijd en lekker gebak! stadstour was helemaal top!

Pluspunten

Kleinschalig maar professioneel, we hebben een fantastische middag gehad!

Pluspunten

Goede en duidelijke (spel) uitleg! Koffie en gebak stonden klaar ondanks de verbeterpunten en of tips hebben we met zn allen een hele leuke dag gehad, ik hoop wel dat ik terugkoppeling krijg. En vooral over programma 1!!!!!!!!!!!!

* Ontvangst slecht geregeld. * Gastheer vaak kwijt (duidelijk (te) druk) * Programma 1 fietsen en bij mensen binnen kijken anders verlopen dan afgesproken!! Echt jammer en dat zonder communicatie vooraf! * buffet daar kan iedereen bij gaan staan,we hebben zelf dus mensen , die niet bij ons hoorde weg moeten sturen. * chaotisch

Pluspunten

goed ingespeeld op de groep goede prijs-kwaliteit verhouding leuke locatie, erg geschikt voor een team uitje

gegeven het tijdstip (start om 18 uur) was het best laat dat we gingen eten (spel duurde tot 20 uur). Het was vooraf niet helemaal duidelijk dat het zo ging lopen - we hebben er zelf ook niet naar gevraagd, maar meedenken hierin was fijn geweest

Pluspunten

we waren te laat voor de video film maar deze werd in de loop van de dag als nog aan ons vertoond, geweldig. al met al een geweldige dag.

geen

Pluspunten

Zeer zeer leuk in elkaar gezet met het geluk van een bijzondere gids die prachtige verhalen kon vertelen met een grote dosis humor

Tip probeer wat makkelijker telefonisch berijkbaar te zijn

Pluspunten

aardige man! leuke liedjes

de locatie was niet echt optimaal en wellicht is het een idee om in ieder geval een drankje weg te geven.

Pluspunten

leuke rondleiding van Ton

Pluspunten

leuke dag voor jong en oud, heldere communicatie met organisatie en zijn niet moeilijk in last-minute veranderingen.

Een tijdschema hangen aan de verschillende aktiviteiten.

Pluspunten

Sfeervolle, typich Amsterdamse kroeg in wereldberoemde Warmoesstraat. Enthousiaste en stimulerende Kwizzz-master! Mooie, nostalgische beelden van films en muziek uit de "oude" doos. Absolute aanrader!

Zicht op filmdoek was niet optimaal. Af en toe wat rommelige entourage maar dat verhoogde toch ook wel weer de sfeer.

Pluspunten

Goede uitleg. Leuke begeleiding Voor iedereen wel een categorie vragen die je weet

hang het diascherm op een overzichtelijkere plek wat meer tijd tussen de vragen om de antwoorden binnen het team te kunnen bespreken

Pluspunten

Enthousiaste host, dynamische omgeving, leuke vragen, gezellige entertainment er om heen, erg gezellig avondje uit

Tempo van vragen mag wat minder hoog, beeld wat lager, iets meer vragen van deze tijd, wat meer muziek vragen

Pluspunten

goede begeleiding, zowel via mail als op de dag zelf, prijs/kwaliteit goed. Eten was goed. Lunch vonden we super.

de lunch was super , alleen te veel op dat moment , zou wat meer tijd tussen koffie en lunch kunnen doen. En dan in de namiddag hebben we nog even koffie gedronken bij Spaander. Dit zou je nog bij dagprijs kunnen doen dan hoef je dat niet apart af te rekenen.

Pluspunten

Wordt rekening gehouden met wensen. Accordionist gaat goed mee met de groep.

Tip: Aangeven dat er contant betaald moet worden, zowel voor het programma met accordionist als voor consumpties in het cafe.

Pluspunten

Leuk toer de stad, leuke begeleiding

Verdeel toch de groep in kleine groepjes en maak er een competitie van waarbij de foto's daarna door iedereen samen op een screen bekeken kunnen worden.

Pluspunten

Voor een toekomstige groep kan er misschien aangegeven worden dat de instroductie+instructies minimaal een half uur duren, want we hadden slechts een kwartier hiervoor voorzien en vele deelnemers achteraf zeiden dat ze gerust heel de namiddag hadden kunnen spenderen aan het oplossen van de opdrachten, hetgeen ook werkelijk het geval was,twas zo leu

het introductiefilmpje was totaal niet verstaanbaar, de meerderheid van de deelnemers begreep de context niet omdat er teveel geruis op de band zat en het achtergrond lawaai van het cafe zelf was ook storend.