Ideale vergaderervaring

De bus was perfect onderhouden met aanwezigheid van 2 vriendelijke chauffeurs waarvoor geen moeite teveel was. Wij hadden een bedrijfstweedaagse met veel bezoeken op het programma en presentaties onderweg. Die tijd werd optimaal ingevuld dankzij alle technische mogelijkheden in de bus, een goede audio en de gelegenheid rondetafelgesprekken te doen gezien de uniek opstelling van de bus. De vuurvlammen en klank- en lichtshow waar bij een tussenstop even op getrakteerd werden door de chauffeur, was een zeer aangename verrassing als welcome back om onze trip verder te zetten.

Het was TOP

Het was echt super! Buschauffeur top kerel. Tijdschema klopte volledig! Zeker voor herhaling!

Super leuke dag gehad gecompleteerd door onze busreis

Vanuit mijn café zijn we met deze bus naar Roze maandag in Tilburg geweest. Het was mede dankzij onze busreis een geweldige ervaring. Volgend jaar weer!!!! Ook een super chauffeur, hopelijk rijd ie ons volgend jaar weer, bedankt Edwin

Super en luxe service!

Last minute nog de Vip minibus voor 16 personen van en naar tomorrowland kunnen reserveren. Chauffeurs waren op tijd en stelde iedereen op het gemak met lekkere stoelen, drankjes en muziek. Bedankt voor de goede en luxe service en ons complimenten naar de leuke chauffeurs.

Disco op wielen

WOW! Dat was het 1e wat in iedereen opkwam toen de VIP Experience bus kwam aangereden inclusief, muziek, vlammenwerpers en CO2 rookjet! Wij hadden de bus gehuurd voor zowel de heen- en terug reis tbv 40-jarig feestje. Hierdoor was het vanaf het begin tot het eind 1 groot feest! Chauffeur Joost bedankt!

Geweldige bus! Dit was echt een onderdeel op zich, voor ons jaarlijks bedrijfsuitje! Volgend jaar reserveren wij hem weer! Carnisse Mondzorg

Keurige bus, ideaal voor vergaderingen

Doordat iedereen rond tegenover elkaar kan zitten, en er goede draadloze microfoons aanwezig zijn, en een computer aan boord met Office en PowerPoint konden wij perfect vergaderen onderweg en is onze reistijd niet verloren gegaan. Perfect geregeld en graag tot een volgende keer!

Super leuke afsluiting van ons bedrijfsuitje

We hebben de karaoke bus (VIP Reference) ingezet als verrassing voor onze collega's op de weg terug naar huis na ons bedrijfsuitje. Wat een geslaagde verrassing was dit! Iedereen was enthousiast. Een super mooie bus, netjes en schoon, en ook goede apparatuur voor karaoke. Iedereen deed gezellig mee. De buschauffeur reed ook erg netjes waardoor er zelfs op momenten gedanst kon worden in de bus. Wij zijn enthousiast en we zouden zeker graag nog een keer thuisgebracht willen worden door de karaoke bus. Bedankt voor deze geweldige ervaring!

Geweldige chauffeur. Uitstekend rijgedrag. Zeer vriendelijk.

Geweldig weekend met een prachtige bus. Voldoende gekoelde drank

Perfecte partybus! Aanrader !!!

Vrijgezellenfeest met de partybus The Experience naar Eindhoven geweest. Chauffeur zeer vriendelijk, prima service en communicatie voor en tijdens de rit. Genoeg drank in de bus, muziekinstallatie gewoon vet! Tis een discotheek op wielen. Je feetje begint al als je de bus instapt en de muziek aangaat. Wij hebben alweer een volgend uitje gepland staan waar wij zeker weer met deze partybus gaan!

Was in orde maar kan beter.

Bus rook niet zo fris, nogal duffe geur. Chauffeur kende Brussel echt niet goed goenoeg, maar was wel vriendelijk.

Een super mooie bus met een zeer aardige en professionele chauffeur.

Positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar

Fijne bus, aardige chauffeur. Keurig op tijd en goede communicatie vooraf

Pluspunten

Nette bus, punctueel, goed contact vooraf, goed betaalbaar.

Hier kunnen jullie niet iets aan veranderen, maar onze klanten vonden de bus aan de kleine kant voor 8 personen.

Pluspunten

Zeer professioneel, flexibel en discreet

Pluspunten

Dit is een super bus die perfect in orde is, alles ruimschoots voorzien op de bus, je hoeft hier zeker geen dorst te lijden. Het is de absolute attractie om een vrijgezellen perfect te maken!

Pluspunten

-ruim op tijd -nette bus -goede Hostess

-koffiezet apparaat was stuk, dit was de eerste dag bekent. goed opgelost door koffiekannen te regelen via hotel. Jammer dat de 3e dag het apparaat nog steeds kapot was en niet meteen een passende oplossing hadden en het probleem deels bij ons werd neergelegd. (had de maatschappij zelf van te voren moeten regelen)

Pluspunten

Top chauffeur, top installatie, was een prachtige namiddag/avond, volgend seizoen doen we zeker weer een verplaatsing met jullie bus.

Pluspunten

- Stiptheid. - Bus: Nette bus. Alle faciliteiten zijn aanwezig (bv. vuilzakken, bekertjes, ...). Proper toilet. Super geluidsinstallatie (ook buiten). Top dat we met Spotify konden werken. - Alles wat gevraagd was, was aanwezig (bv. extra bier). - Iedereen was dolenthousiast van de namiddag/avond. Iedereen heeft zich te pletter geamuseerd. Voor ons als supportersclub is het inhuren van jullie VIP-bus zeker voor herhaling vatbaar! BEDANKT !

Geen. Jullie zijn TOP.

Pluspunten

luxe bus met alles op en aan, mooie plek om gegarandeerd eengoed feest te kunnen geven.

Pluspunten

Topservice, communicatie, niet duur en aardige chauffeurs en mooi materiaal waar ze mee rijden.