Introductie corona proof (hopelijk) kunnen doen in grote VIP-Bus

10 personen in de 35 persoons bus op 1,5 meter. Grote bus voor 10 man maar wel alles aan boord. Toilet, PC met PPT en goed gevulde koelkasten. Zo werd t toch ook nog n beetje n feestje.

In een woord geweldig !!

Wat een goede service hebben wij vrijdag gehad bij jullie ! Zelfs voor een videoshoot zijn jullie in. En wat hebben jullie fijn meegedacht en geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar !

Ambiance

Wij besloten voor ons bedrijfsuitje een partybus in te huren. Prima onthaal, professioneel materiaal en begeleiding. Een aanrader

Werkelijk fantastisch

Mooie Vip bus, prettige chauffeur, keurig op tijd, in 1 woord fantastisch

Gewoon weer geweldig

Alles weer goed geregeld en super chauffeur. Die met trots en plezier zijn werk doet. Gewoon weer top en een gezellig feestje geweest. Er worden zeker nog meer ritjes met de bus gemaakt van jullie door ons!

Gezellig

Met groep 8 een afscheids rit gedaan. Kids hebben zelf de muziek gedaan, was erg leuk. Jammer dat de bus er al was. De vorige keer moesten wij op de bus wachten en kwam hij met muziek aanrijden, nu stond hij er al dat was jammer

Prima! Niets op aan te merken

Het is niet goedkoop maar het was echt goed! Mooie VIP-bus besteld, koffie en drinken aanwezig. Chauffeurs beleefd en op tijd. Kortom prima.

TOP!

Super ervaring in deze bus gehad! Het was een feestje om mee vervoerd te worden. Cees onze buschauffeur was een schat!

In één woord "GEWELDIG"

Een geweldige ervaring, een hele leuke dag gehad. (Jammer van dat paaltje Edwin 🤣)

Top ervaring..!!

Was voor de tweede keer, maar wederom een top dag!! De bus is hartstikke mooi en alles wat je maar kan bedenken zit erop of aan. De chauffeur(s) zijn super vriendelijk en niks is te gek. We hadden een dag gepland zolang, dat de chauffeur net is zijn rij uren zou blijven, maar we vonden het ergens nog gezellig ook dat was geen probleem. Dan komt een andere chauffeur gewoon met auto naar de bus en ruilen ze om. (Uiteraard tegen betaling) maar wel super geregeld. Kortom top bedrijf!!!

De onthulling van The Reference was in juli 2005 en al 15 jaar huur ik deze bus voor het bezoeken van voetbalwedstrijden met Willem II. Voor The Reference reed ik met de "Let us entertain you" bus (dubbeldekker), dus al heel lang een vaste klant en nooit geen problemen gehad met ABC. Voor iedereen een aanrader.

Geweldig !

Super leuke ervaring, en goed georganiseerd. Bus was op mooi op tijd en de catering was zoals omschreven. zeker voor herhaling vatbaar.

top!

super ervaring

Ideale bus voor vergaderen onderweg

Iedereen rond tegenover elkaar, wist niet dat dat bestond maar gaan we vaker doen!

Mooie luxe bussen, en prettig in de samenwerking!

Ik zou de busmaatschappij aanbevelen alleen review liever anoniem delen ipv gegevens delen.

Geweldig..!!!

Met grote groep heen en terug gebracht van een festival, super leuke chauffeur en alles super geregeld..!!!! We hebben besloten om elk jaar een uitstap te maken met deze bus..!!

Super geregeld!

Flexibel en meedenkend! Ervaring in de bus is fantastisch. Mede door deze bus een geweldig vriendenweekend gehad.

Top ervaring

Vele mogelijkheden om er een onvergetelijk feest van te maken. Vriendelijke chauffeur voor wie niets te veel was en stipt op tijd aankwam.

Weer ééntje om niet te vergeten !

Al de 4e keer dat wij (Buffalo Clan d'Augustijntjes vzw) op pad gingen met "The Reference" naar een uitwedstrijd van onze geliefde club KAA Gent. Deze keer incl. DJ Booth met onze eigen female dj Nomy at the desks. Wederom ambiance van begin tot einde. Een pluim voor de vriendelijke chauffeur die ons veilig terplekke en weer thuis bracht.

Feest-tast-tisch!

Super leuke ervaring, een echte knaller van een binnenkomer!! Alles goed geregeld en reis verliep voorspoedig, contact met binnendienst was ook goed!

Afscheid genomen van een terminale maat van ons in deze party-bus. Het was een geweldig mooie ervaring en een prachtig afscheid. Aardige chauffeur en een goede service al om van het bedrijf.

Uitmuntend

Super gave bus. Goede muziek installatie. Zeer vriendelijke chauffeur. In de bus was het een feestje om nooit te vergeten.

Top geregeld en soepel wat betreft spontane veranderingen.

Van mijn directie begreep ik dat alles keurig in orde was!

Gezellig!

Alles was zeer goed en leuk, alleen voor het bedrag wat ik voor de rit heb moetten betalen had het bier en wijn gerust koud mogen zijn! Dat was een groot Min punt.

Hallo Ramon, Wat spijtig te vernemen dat er iets mis wat met de gekoelde dranken. In deze bus zijn 2 grote koelkasten met in totaal 450 blikjes bier en fris koud en 16 flesjes wijn koud. Bij jullie rit werd er meer als gemiddeld wijn en Rose gedronken, toen de 16 flesjes op waren hebben jullie dit de chauffeur gemeld. Deze is toen gestopt en heeft 48 extra flesjes wijn en Rose uit het bagageruim naar binnen gehaald, deze waren inderdaad niet koud. Als jullie nog s n rit boeken weten wij nu dan dat de dames vooral veel wijn drinken, we kunnen dan vooraf een groter aantal koud zetten (help ons er aan denken) Dat ook het bier niet koud geweest zou zijn vinden wij onwaarschijnlijk maar als het in een van de twee koelingen minder koud geweest is hadden jullie het de chauffeur eigenlijk beter even kunnen melden, dan hadden jullie koud bier uit de andere koelkast kunnen nemen. Nu wij dit pas achteraf vernemen kunnen we dat helaas niet ongedaan maken. Koude dranken zijn een voornaam aandachtspunt voor ons en voordat deze in de bussen gezet worden, worden deze ook voorgekoeld bij ons.

Vriendelijke chauffeur, schone bus, tafeltjes, toilet

Alles was aanwezig zoals vooraf ook aangegeven, op tijd, prima rit gehad, PowerPoint ook gewoon aanwezig in de bus op alle screens dus hoefde zelf geen laptop mee te nemen. USB'tje erin en het werkte. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt maar bij vipbus.nl is dit goed geregeld dus.

Over vipbus.nl

ABC-Specials voor de organisatie en levering van speciale vervoersarrangementen, VIP-vervoer, vergaderen en presentaties onderweg, roadshows. Naast luxe VIP-Bussen hebben wij enkele partybussen in ons assortiment waardoor we voor voor alle vormen van speciaal vervoer de juiste vervoermiddelen kunnen inzetten. ABC-Specials t.h.o.n. https://www.limousine.nl https://www.partybus.nl https://www.limousine-huren.be https://www.vipbus-huren.be https://www.partybus-huren.be https://www.abcspecials.nl