Het vervoer met de Reference Partybus voor onze EK voetbal halve finale reis naar Dortmund met deze bus was de beste keuze die we konden maken. En complimenten aan chauffeur Steven! Wat een feest!

Netjes en correct

Voor mijn bruiloft samen met familie in een ruime vip bus. Alles was top geregeld. Netjes op tijd, nette bus, zeer geslaagde aanvulling op de mooiste dag van mijn leven.

puur geluk

Voor mijn 25ste verjaardag wilde ik iets bijzonders . Iets vol sfeer gezelligheid en exclusiviteit. Met de VIP bus is dit werkelijkheid geworden. Een bus vol eind twintigers begin dertigers van Hilvarenbeek naar bergen op zoom. Daar eenheerlijke zonsondergang met hapjes en drankjes en met een omweggetje weer terug. Het feest was in de bus. Door de smallere ruimte tenopzichte van een feest zaal of tuin ontstaat er dubbel zo veel sfeer! Er was een toilet aan boord waardoor we niet continu hoefde te stoppen voor een plas pauze en we hadden een GEWELDIGE chauffeur die snapte wat we leuk vonden qua belichting.

Wat een supermooie, leuke en sjieke bus. De bus komt aanrijden met een liedje naar keuze en de stemming zit er al direct in. De chauffeur is vrolijk en meedenkend. De stoelen zijn comfortabel, de muziekkeuze is ruim, het geluid is perfect en de drankjes zijn ruim aanwezig :). Extra complimenten voor de chauffeur !!!!!!

Top reis gehad

Een festival opwielen 9 uur rijden viel zo reuze mee was al een feest toen we vertrokken

De bus is een aanrader! Het ontbijt en de lunch was super en meer dan genoeg. Het is een ideale bus om te huren voor zakelijke presentaties wanneer je onderweg bent. De faciliteiten vielen absoluut niet tegen en de buschauffeur was erg vriendelijk! Voor herhaling vatbaar! Puntje ter verbetering: 1 scherm had last van kabelbreuk.

Alles goed geregeld

Heenreis op tijd ter plaatse aan startplaats en veilige rit. Terugreis vlot systeem van ophaling op Schiphol via een meldbalie.

Zijn met leuke muziek en fijne mogelijkheden gereist met de bus. Van alles voorzien!

Leuke bus

Gezellig en snel op schiphol

Indrukwekkende bus !

Wij hadden de Party Stars bus geboekt voor ons jaarlijks bedrijfsfeestje. Ik moet zeggen, iedereen was onder de indruk ! Vriendelijk en meedenkend personeel en/of eigenaars. De bus ziet er fantastisch uit ... Net een discotheek ... Echt professionele verlichting, draaitafel, lasers, geweldige boxen ... De bus stond zijdelings voor onze hal geparkeerd en we genoten in de hal mee van de muziek en verlichting (laser die via het raam naar buiten schijnt en boxen voor buiten, geplaatst in één van de kofferruimtes) ... Stoommachine aan boord die via 2 openingen stoom naar buiten blaast ... Kortom, echt alles erop en eraan. Echte aanrader.

Was super leuk!

Was heel gezellig en een herinnering om niet te vergeten!

Zieeeeeek

Super gave bus met lichten, harde muziek, en alles wat nodig is voor een uitbundig feestje!

Top ervaring en top chauffeur

Prima top tijd en top chauffeur gehad .

Super gezellig naar je bestemming

Voor ons vrijgezellenfeest moeten we van A naar B en met 12 persoonsbusje was dit zeer geslaagd. Met z’n alle bij elkaar, eigen playlist, drankjes. Geslaagder kon haast niet! Het feest begint al onderweg! Enig mini puntje wat misschien beter kan. Onze chauffeur deed wel zijn best om in een record tijd op bestemming te komen. Door de gezelligheid had het van ons rustig aan gemogen haha

Super geregeld!

De reis was super geregeld, beide buschauffeurs waren toppers!

Duidelijke communicatie, en de bus is een hele ervaring!! Ook de chauffeur Bryan was relaxed en dacht echt met ons mee. Een echte aanrader!!

Fantastische zakelijke dag gehad met de VIP bus naar België!

Complimenten voor de wijze van communiceren, het faciliteren van de VIP bus en de zeer plezierige contacten. In het bijzonder met jullie chauffeur Brian.

Top ervaring!

Helaas minder mensen dan gewenst. Contact verliep soepel, en chauffeur was ruim op tijd, was vriendelijk en dacht goed mee over de afzet plek. Bus zelf was super netjes, en een hele ervaring!

Alles was top geregeld! Nette mooie bus, aardige chauffeurs en goed aan de tijden gehouden.

Geweldige service!

Een andere maatschappij had last-minute onze bus gecanceld, maar gelukkig stond ABC-specials klaar om ons meteen én heel last-minute te helpen. Super tevreden over hun service!!

tot on de puntjes goed geregeld

Bus perfect op tijd aangekomen. de buschauffeur super vriendelijk en behulpzaam. tijdens het rijden goed rekening houden met de passagiers. ook de lunch die wij erbij hebben besteld was heel goed en lekker. bedankt voor de goede zorg.

Buschauffeur erg vriendelijk, dacht mee. Apparatuur makkelijk te bedienen. Ondanks route vooraf aangegeven toch de weg moeten wijzen. 1 lunchpakket bestond uit alleen een salade.

Topbus met super chaufeurz

Zeker een aanrader abc specials wij hadden met 50 man parybus gehuurd hele vriendelijk chaufeurs en de bus is om door een ringetje te halen heel tevreden en een topdag gehad

excellent service!

perfect op tijd & heel proper wagen.

Punctueel en netjes

Prachtige schone auto met punctuele en vriendelijke chauffeur!

Oordeelsestraat 7

5111PA Baarle-nassau

Over vipbus.nl

ABC-Specials voor de organisatie en levering van speciale vervoersarrangementen, VIP-vervoer, vergaderen en presentaties onderweg, roadshows. Naast luxe VIP-Bussen hebben wij enkele partybussen in ons assortiment waardoor we voor voor alle vormen van speciaal vervoer de juiste vervoermiddelen kunnen inzetten. ABC-Specials t.h.o.n. https://www.limousine.nl/ https://www.partybus.nl/ https://www.limousine-huren.be/ https://www.vipbus-huren.be/ https://www.partybus-huren.be/ https://www.abcspecials.nl/