Top ervaring..!!

Was voor de tweede keer, maar wederom een top dag!! De bus is hartstikke mooi en alles wat je maar kan bedenken zit erop of aan. De chauffeur(s) zijn super vriendelijk en niks is te gek. We hadden een dag gepland zolang, dat de chauffeur net is zijn rij uren zou blijven, maar we vonden het ergens nog gezellig ook dat was geen probleem. Dan komt een andere chauffeur gewoon met auto naar de bus en ruilen ze om. (Uiteraard tegen betaling) maar wel super geregeld. Kortom top bedrijf!!!

De onthulling van The Reference was in juli 2005 en al 15 jaar huur ik deze bus voor het bezoeken van voetbalwedstrijden met Willem II. Voor The Reference reed ik met de "Let us entertain you" bus (dubbeldekker), dus al heel lang een vaste klant en nooit geen problemen gehad met ABC. Voor iedereen een aanrader.

Geweldig !

Super leuke ervaring, en goed georganiseerd. Bus was op mooi op tijd en de catering was zoals omschreven. zeker voor herhaling vatbaar.

top!

super ervaring

Ideale bus voor vergaderen onderweg

Iedereen rond tegenover elkaar, wist niet dat dat bestond maar gaan we vaker doen!

Mooie luxe bussen, en prettig in de samenwerking!

Ik zou de busmaatschappij aanbevelen alleen review liever anoniem delen ipv gegevens delen.

Geweldig..!!!

Met grote groep heen en terug gebracht van een festival, super leuke chauffeur en alles super geregeld..!!!! We hebben besloten om elk jaar een uitstap te maken met deze bus..!!

Super geregeld!

Flexibel en meedenkend! Ervaring in de bus is fantastisch. Mede door deze bus een geweldig vriendenweekend gehad.

Top ervaring

Vele mogelijkheden om er een onvergetelijk feest van te maken. Vriendelijke chauffeur voor wie niets te veel was en stipt op tijd aankwam.

Weer ééntje om niet te vergeten !

Al de 4e keer dat wij (Buffalo Clan d'Augustijntjes vzw) op pad gingen met "The Reference" naar een uitwedstrijd van onze geliefde club KAA Gent. Deze keer incl. DJ Booth met onze eigen female dj Nomy at the desks. Wederom ambiance van begin tot einde. Een pluim voor de vriendelijke chauffeur die ons veilig terplekke en weer thuis bracht.

Feest-tast-tisch!

Super leuke ervaring, een echte knaller van een binnenkomer!! Alles goed geregeld en reis verliep voorspoedig, contact met binnendienst was ook goed!

Afscheid genomen van een terminale maat van ons in deze party-bus. Het was een geweldig mooie ervaring en een prachtig afscheid. Aardige chauffeur en een goede service al om van het bedrijf.

Uitmuntend

Super gave bus. Goede muziek installatie. Zeer vriendelijke chauffeur. In de bus was het een feestje om nooit te vergeten.

Top geregeld en soepel wat betreft spontane veranderingen.

Van mijn directie begreep ik dat alles keurig in orde was!

Gezellig!

Alles was zeer goed en leuk, alleen voor het bedrag wat ik voor de rit heb moetten betalen had het bier en wijn gerust koud mogen zijn! Dat was een groot Min punt.

Hallo Ramon, Wat spijtig te vernemen dat er iets mis wat met de gekoelde dranken. In deze bus zijn 2 grote koelkasten met in totaal 450 blikjes bier en fris koud en 16 flesjes wijn koud. Bij jullie rit werd er meer als gemiddeld wijn en Rose gedronken, toen de 16 flesjes op waren hebben jullie dit de chauffeur gemeld. Deze is toen gestopt en heeft 48 extra flesjes wijn en Rose uit het bagageruim naar binnen gehaald, deze waren inderdaad niet koud. Als jullie nog s n rit boeken weten wij nu dan dat de dames vooral veel wijn drinken, we kunnen dan vooraf een groter aantal koud zetten (help ons er aan denken) Dat ook het bier niet koud geweest zou zijn vinden wij onwaarschijnlijk maar als het in een van de twee koelingen minder koud geweest is hadden jullie het de chauffeur eigenlijk beter even kunnen melden, dan hadden jullie koud bier uit de andere koelkast kunnen nemen. Nu wij dit pas achteraf vernemen kunnen we dat helaas niet ongedaan maken. Koude dranken zijn een voornaam aandachtspunt voor ons en voordat deze in de bussen gezet worden, worden deze ook voorgekoeld bij ons.

Vriendelijke chauffeur, schone bus, tafeltjes, toilet

Alles was aanwezig zoals vooraf ook aangegeven, op tijd, prima rit gehad, PowerPoint ook gewoon aanwezig in de bus op alle screens dus hoefde zelf geen laptop mee te nemen. USB'tje erin en het werkte. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt maar bij vipbus.nl is dit goed geregeld dus.

Zeer positieve ervaring met deze bus.

De foto op uw website van het LCD-scherm achterin de bus kan wat misleidend zijn. Wij dachten op de foto een groot scherm te zien, maar nu we achteraf goed kijken, blijkt deze inderdaad toch klein te zijn. We hebben de tekst eronder blijkbaar niet goed gelezen. Dus het gebrek aan een groter scherm was best een ding voor ons, maar men heeft zich gered door te improviseren. In mijn initiële aanvraag heb ik qua dranken de nadruk gelegd op water (plat/bruis). Deze was inderdaad voldoende aanwezig, maar er lag niet genoeg water koud. Het laatste deel van de rit is als zeer gezellig ervaren toen de muziek werd aangezet en de chauffeur pro-actief aanbood om de verlichting en de rook aan te zetten.

Leuke partybus

Bus met veel mogelijkheden. Aangename chauffeur en zeer flexibel naar wachttijden van onze verschillende stops.

Prima geregeld en uitgevoerd door chauffeur Martin. Maarrrr......

Edwin, goed morgen Wij hebben als vereniging grote problemen met onze hoofd sponsor, Duik en Bergingsbedrijf W.Smit. Zij waren niet gecharmeerd ( over de rooie) van de bus wissel welke door ons was afgesproken en hadden er geen goed woord voor over. Zij dreigen nu met allerlei sancties voor volgende evenenten. Maar ik zal vandaag eerst nog even contact gaan opnemen of de boosheid al een beetje is weg getrokken. Misschien kunnen jullie nog iets doen ter gemoed coming, laten wij nog even contact met elkaar hebben en overleggen. Mijn telefoon nummer 06-10885418 Arjan van `t Hof.

Hallo Arjan, Toen jullie de bus bij ons reserveerde was reeds bekend dat wij geen beschikbaarheid meer hadden voor een Partybus voor de laatste verplaatsing deze dag. We hebben toen in goed onderling overleg besloten dat wij voor de laatste verplaatsing een normale touringcar zouden inzetten. Dat valt dan altijd wat tegen als jullie de rest van de dag met een super mooie VIP Partybus vervoerd zijn maar de andere optie was geen vervoer en daar hadden jullie niet voor gekozen. Om voor volgend jaar een zelfde teleurstelling te voorkomen hebben wij onze grote VIP-Partybus voor jullie in optie gezet voor de laatste Vrijdag van Oktober en maken we er als vanouds weer een onvergetelijk feest van!

Prachtige bus, van alle gemakken voorzien!

We hebben een fijne / goede reis gehad. Mede omdat de bus van alle gemakken is voorzien konden we onze reistijd optimaal benutten.

Wat was het weer een Feest. Michel je was goud waard wat heb jij ons vermaakt. Zelfs nog gezongen voor ons Top. Op naar de volgende Rit

Verwachtingen ingelost

Qua spektakel- en amusementswaarde kan deze bus moeilijk overtroffen worden. De vlammen, lichtspektakel, muziekinstallatie, etc zijn schitterend. De communicatie vooraf liep ook heel vlot, enkel toen we op de bus zelf zaten, waren er enkele zaken niet zoals we gehoopt hadden. Geen plastic champagneglazen zoals beloofd, geen duidelijke uitleg vooraf waar we wat konden vinden en dure flessen die uitgestald werden zonder dat we dit gevraagd hadden. Een klein minpuntje, maar zeker en vast een fantastische rit!

Dank voor de beoordeling en enthousiaste reactie, jammer van de minpuntjes, hierover nog wel onze reactie. In onze bussen gebruiken wij nooit Champagne flutes omdat deze te hoog en te smal zijn en daardoor direct omvallen als daar mee gereden wordt. Helaas wat minder mooi maar in de bus zal de Champagne gedronken dienen te worden uit een wat bredere en lagere kunststof beker, deze zijn ruimschoots voldoende in de bus aanwezig, onze excuses als dit vooraf niet duidelijk aan u is gecommuniceerd. Er waren enkel de door u bestelde flessen aanwezig in de bus, 36 Prosecco , 2 Gin en 2 Bacardi.

Bizar en geweldig

Wij hebben afgelopen zaterdag de vip bus gehuurd, gasten opgehaald en vanaf begin van de rit gelijk de stemming er in. Een zeer leuk bus chauffeur, en heel mee werkend de gasten waren totaal verbaast toen we met een hoop lawaai en vuur aan kwamen, dit heeft indruk gemaakt zeker een aanrader. Voldoende drank aan boord en limonade muziek top, kan je zelf regelen met Spotify. Wij waren zeer tevreden Tanks ABC

TOP SERVICE, ALLES WAT JE VERWACHT EN MEER!

Zeer prettige samenwerking, service is uitmuntend en de flexibele werkwijze was voor ons project zeer prettig. Het was een feest om met ABC specials te mogen werken voor de speelfilm: DE CLUB VAN LELIJKE KINDEREN

Telkens een unieke ervaring voor mijn klanten om zo te kunnen reizen!

Als organisator van daguitstappen voor klanten van mijn opdrachtgevers, weet de unieke, luxueuze manier van reizen van zowel de Reference als de Experience telkens een geslaagd event te garanderen... Tevreden klanten, tevreden opdrachtgevers, tevreden organisator!

Over vipbus.nl

ABC-Specials voor de organisatie en levering van speciale vervoersarrangementen, VIP-vervoer, vergaderen en presentaties onderweg, roadshows. Naast luxe VIP-Bussen hebben wij enkele partybussen in ons assortiment waardoor we voor voor alle vormen van speciaal vervoer de juiste vervoermiddelen kunnen inzetten.