Wat was het weer een Feest. Michel je was goud waard wat heb jij ons vermaakt. Zelfs nog gezongen voor ons Top. Op naar de volgende Rit

Verwachtingen ingelost

Qua spektakel- en amusementswaarde kan deze bus moeilijk overtroffen worden. De vlammen, lichtspektakel, muziekinstallatie, etc zijn schitterend. De communicatie vooraf liep ook heel vlot, enkel toen we op de bus zelf zaten, waren er enkele zaken niet zoals we gehoopt hadden. Geen plastic champagneglazen zoals beloofd, geen duidelijke uitleg vooraf waar we wat konden vinden en dure flessen die uitgestald werden zonder dat we dit gevraagd hadden. Een klein minpuntje, maar zeker en vast een fantastische rit!

Dank voor de beoordeling en enthousiaste reactie, jammer van de minpuntjes, hierover nog wel onze reactie. In onze bussen gebruiken wij nooit Champagne flutes omdat deze te hoog en te smal zijn en daardoor direct omvallen als daar mee gereden wordt. Helaas wat minder mooi maar in de bus zal de Champagne gedronken dienen te worden uit een wat bredere en lagere kunststof beker, deze zijn ruimschoots voldoende in de bus aanwezig, onze excuses als dit vooraf niet duidelijk aan u is gecommuniceerd. Er waren enkel de door u bestelde flessen aanwezig in de bus, 36 Prosecco , 2 Gin en 2 Bacardi.

Bizar en geweldig

Wij hebben afgelopen zaterdag de vip bus gehuurd, gasten opgehaald en vanaf begin van de rit gelijk de stemming er in. Een zeer leuk bus chauffeur, en heel mee werkend de gasten waren totaal verbaast toen we met een hoop lawaai en vuur aan kwamen, dit heeft indruk gemaakt zeker een aanrader. Voldoende drank aan boord en limonade muziek top, kan je zelf regelen met Spotify. Wij waren zeer tevreden Tanks ABC

TOP SERVICE, ALLES WAT JE VERWACHT EN MEER!

Zeer prettige samenwerking, service is uitmuntend en de flexibele werkwijze was voor ons project zeer prettig. Het was een feest om met ABC specials te mogen werken voor de speelfilm: DE CLUB VAN LELIJKE KINDEREN

Telkens een unieke ervaring voor mijn klanten om zo te kunnen reizen!

Als organisator van daguitstappen voor klanten van mijn opdrachtgevers, weet de unieke, luxueuze manier van reizen van zowel de Reference als de Experience telkens een geslaagd event te garanderen... Tevreden klanten, tevreden opdrachtgevers, tevreden organisator!

Was weer super, zeker met 2 bussen!

Blijft altijd een enorme verassing en een groot feest...

Ruim op tijd, vriendelijk, goed voorbereid, mooie techniek!

Zeer vriendelijke chauffeur die mee denkt en op tijd was op alle zes de locaties compleet met een schone mooie bus!

Een fantastische ervaring die niemand zal vergeten.

We hebben een fantastische reis gehad die niemand zal vergeten. Hier is een video van onze reis. Het was een groot teambuilding event https://www.linkedin.com/posts/josse-brys-982946a_hima-familyspirit-agidens-activity-6584067177886822400-XP0Q Peter Schmitt vond dit het beste kado voor zijn pensioen. We willen ook Martin onze chauffeur bedanken voor de professionele ondersteuning. Bedankt Martin je was geweldig.

Ideale vergaderervaring

De bus was perfect onderhouden met aanwezigheid van 2 vriendelijke chauffeurs waarvoor geen moeite teveel was. Wij hadden een bedrijfstweedaagse met veel bezoeken op het programma en presentaties onderweg. Die tijd werd optimaal ingevuld dankzij alle technische mogelijkheden in de bus, een goede audio en de gelegenheid rondetafelgesprekken te doen gezien de uniek opstelling van de bus. De vuurvlammen en klank- en lichtshow waar bij een tussenstop even op getrakteerd werden door de chauffeur, was een zeer aangename verrassing als welcome back om onze trip verder te zetten.

Het was TOP

Het was echt super! Buschauffeur top kerel. Tijdschema klopte volledig! Zeker voor herhaling!

Super leuke dag gehad gecompleteerd door onze busreis

Vanuit mijn café zijn we met deze bus naar Roze maandag in Tilburg geweest. Het was mede dankzij onze busreis een geweldige ervaring. Volgend jaar weer!!!! Ook een super chauffeur, hopelijk rijd ie ons volgend jaar weer, bedankt Edwin

Super en luxe service!

Last minute nog de Vip minibus voor 16 personen van en naar tomorrowland kunnen reserveren. Chauffeurs waren op tijd en stelde iedereen op het gemak met lekkere stoelen, drankjes en muziek. Bedankt voor de goede en luxe service en ons complimenten naar de leuke chauffeurs.

Disco op wielen

WOW! Dat was het 1e wat in iedereen opkwam toen de VIP Experience bus kwam aangereden inclusief, muziek, vlammenwerpers en CO2 rookjet! Wij hadden de bus gehuurd voor zowel de heen- en terug reis tbv 40-jarig feestje. Hierdoor was het vanaf het begin tot het eind 1 groot feest! Chauffeur Joost bedankt!

Geweldige bus! Dit was echt een onderdeel op zich, voor ons jaarlijks bedrijfsuitje! Volgend jaar reserveren wij hem weer! Carnisse Mondzorg

Keurige bus, ideaal voor vergaderingen

Doordat iedereen rond tegenover elkaar kan zitten, en er goede draadloze microfoons aanwezig zijn, en een computer aan boord met Office en PowerPoint konden wij perfect vergaderen onderweg en is onze reistijd niet verloren gegaan. Perfect geregeld en graag tot een volgende keer!

Super leuke afsluiting van ons bedrijfsuitje

We hebben de karaoke bus (VIP Reference) ingezet als verrassing voor onze collega's op de weg terug naar huis na ons bedrijfsuitje. Wat een geslaagde verrassing was dit! Iedereen was enthousiast. Een super mooie bus, netjes en schoon, en ook goede apparatuur voor karaoke. Iedereen deed gezellig mee. De buschauffeur reed ook erg netjes waardoor er zelfs op momenten gedanst kon worden in de bus. Wij zijn enthousiast en we zouden zeker graag nog een keer thuisgebracht willen worden door de karaoke bus. Bedankt voor deze geweldige ervaring!

Geweldige chauffeur. Uitstekend rijgedrag. Zeer vriendelijk.

Geweldig weekend met een prachtige bus. Voldoende gekoelde drank

Perfecte partybus! Aanrader !!!

Vrijgezellenfeest met de partybus The Experience naar Eindhoven geweest. Chauffeur zeer vriendelijk, prima service en communicatie voor en tijdens de rit. Genoeg drank in de bus, muziekinstallatie gewoon vet! Tis een discotheek op wielen. Je feetje begint al als je de bus instapt en de muziek aangaat. Wij hebben alweer een volgend uitje gepland staan waar wij zeker weer met deze partybus gaan!

Was in orde maar kan beter.

Bus rook niet zo fris, nogal duffe geur. Chauffeur kende Brussel echt niet goed goenoeg, maar was wel vriendelijk.

Dank voor de review, bijzonder spijtig dat de klant de dag hiervoor veel dranken gemorst had op het tapijt. De bus was uiteraard perfect schoongemaakt maar er was tussen deze twee ritten geen tijd meer om de vloer te shamponeren wat wij normaliter wel doen als een voorgaande klant zoveel gemorst heeft. Voor Brussel doen we ons best maar blijft een van de lastigste steden om met zo'n 14 meter bus te rijden. Hoe vaker daar een rit besteld wordt, hoe beter wij de stad leren kennen, altijd weer een leuke uitdaging.

Een super mooie bus met een zeer aardige en professionele chauffeur.

Positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar

Fijne bus, aardige chauffeur. Keurig op tijd en goede communicatie vooraf

Pluspunten

Nette bus, punctueel, goed contact vooraf, goed betaalbaar.

Hier kunnen jullie niet iets aan veranderen, maar onze klanten vonden de bus aan de kleine kant voor 8 personen.

Pluspunten

Zeer professioneel, flexibel en discreet

Pluspunten

Dit is een super bus die perfect in orde is, alles ruimschoots voorzien op de bus, je hoeft hier zeker geen dorst te lijden. Het is de absolute attractie om een vrijgezellen perfect te maken!

Pluspunten

-ruim op tijd -nette bus -goede Hostess

-koffiezet apparaat was stuk, dit was de eerste dag bekent. goed opgelost door koffiekannen te regelen via hotel. Jammer dat de 3e dag het apparaat nog steeds kapot was en niet meteen een passende oplossing hadden en het probleem deels bij ons werd neergelegd. (had de maatschappij zelf van te voren moeten regelen)

Over vipbus.nl

ABC-Specials voor de organisatie en levering van speciale vervoersarrangementen, VIP-vervoer, vergaderen en presentaties onderweg, roadshows. Naast luxe VIP-Bussen hebben wij enkele partybussen in ons assortiment waardoor we voor voor alle vormen van speciaal vervoer de juiste vervoermiddelen kunnen inzetten.