Het was een fijne ervaring en plezierige rit.

De ervaring was er goed. Wij zijn fijn van bestemming naar bestemming gebracht! Door een erg vriendelijke chauffeur!

geweldige services !!

geweldige services en alles top geregeld!

Een geweldige dag, mede dankzij uw bedrijf

De bus kwam precies op tijd en er werd goed meegedacht en geholpen. Kinderen op verhogers en autostoeltjes door u erbij geleverd. Mijn rolstoel stond al klaar voor ik de bus al uit was. Het rijden was goed en de route kon soms moeiteloos aangepast worden. 1 super-mini-klein- puntje: want ik dácht dat ik de VIP bus zou krijgen met tafeltjes tussen de stoelen, maar deze bus was zéker net zo mooi en de stoelen zaten prima. Ik heb samen met man, kinderen en kleinkinderen een fantastische "herinneringstoer" gehad en kijk er met veel plezier op terug.

Zeer goed en professioneel

Wegens misverstand van mij zeide waren bustickets geannuleerd maar via mail alles netjes opgelost en voucher gekregen van opstand bedrag Top geregeld

Alles was goed voor elkaar. Zeker aan te bevelen.

Geweldige ervaring!

Vriendelijke chauffeur, mooie nette bus, volgens schema vertrokken, flexibel en natuurlijk een geweldige ervaring in de bus. Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding.

Helemaal geweldig!!

We hadden een hele aardige chauffeur die goed met ons mee dacht! Topvent! We waren met 30 man die allemaal laaiend enthousiast waren! Wat een feest is het in en buiten deze bus! Echt een aanrader! En deze gaan we zeker vaker boeken!!

Top geweest , alles perfect geregeld .

Was super , alles goed geregeld .

Vriendelijk; voorzichtig, beleefd. Leuke ervaring

Vriendelijk; voorzichtig, beleefd. Leuke ervaring

Geweldig! wat een verwennerij

Een gezellige, goede chauffeur, rijdt foutloos. Aan boord lekkere hapjes en drankjes. Het maakte de hele trip tot een feestje.

Heerlijke koffie en super service ervaren

Bijzonder goed geregeld weer. Videobellen onderweg met de collega's in de US. Laptop draadloos koppelen, hier weten ze waar de zakenreiziger behoefte aan heeft. Goed geregeld weer Lilian!

Introductie corona proof (hopelijk) kunnen doen in grote VIP-Bus

10 personen in de 35 persoons bus op 1,5 meter. Grote bus voor 10 man maar wel alles aan boord. Toilet, PC met PPT en goed gevulde koelkasten. Zo werd t toch ook nog n beetje n feestje.

In een woord geweldig !!

Wat een goede service hebben wij vrijdag gehad bij jullie ! Zelfs voor een videoshoot zijn jullie in. En wat hebben jullie fijn meegedacht en geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar !

Ambiance

Wij besloten voor ons bedrijfsuitje een partybus in te huren. Prima onthaal, professioneel materiaal en begeleiding. Een aanrader

Werkelijk fantastisch

Mooie Vip bus, prettige chauffeur, keurig op tijd, in 1 woord fantastisch

Gewoon weer geweldig

Alles weer goed geregeld en super chauffeur. Die met trots en plezier zijn werk doet. Gewoon weer top en een gezellig feestje geweest. Er worden zeker nog meer ritjes met de bus gemaakt van jullie door ons!

Gezellig

Met groep 8 een afscheids rit gedaan. Kids hebben zelf de muziek gedaan, was erg leuk. Jammer dat de bus er al was. De vorige keer moesten wij op de bus wachten en kwam hij met muziek aanrijden, nu stond hij er al dat was jammer

Prima! Niets op aan te merken

Het is niet goedkoop maar het was echt goed! Mooie VIP-bus besteld, koffie en drinken aanwezig. Chauffeurs beleefd en op tijd. Kortom prima.

TOP!

Super ervaring in deze bus gehad! Het was een feestje om mee vervoerd te worden. Cees onze buschauffeur was een schat!

In één woord "GEWELDIG"

Een geweldige ervaring, een hele leuke dag gehad. (Jammer van dat paaltje Edwin 🤣)

Top ervaring..!!

Was voor de tweede keer, maar wederom een top dag!! De bus is hartstikke mooi en alles wat je maar kan bedenken zit erop of aan. De chauffeur(s) zijn super vriendelijk en niks is te gek. We hadden een dag gepland zolang, dat de chauffeur net is zijn rij uren zou blijven, maar we vonden het ergens nog gezellig ook dat was geen probleem. Dan komt een andere chauffeur gewoon met auto naar de bus en ruilen ze om. (Uiteraard tegen betaling) maar wel super geregeld. Kortom top bedrijf!!!

De onthulling van The Reference was in juli 2005 en al 15 jaar huur ik deze bus voor het bezoeken van voetbalwedstrijden met Willem II. Voor The Reference reed ik met de "Let us entertain you" bus (dubbeldekker), dus al heel lang een vaste klant en nooit geen problemen gehad met ABC. Voor iedereen een aanrader.

Geweldig !

Super leuke ervaring, en goed georganiseerd. Bus was op mooi op tijd en de catering was zoals omschreven. zeker voor herhaling vatbaar.

top!

super ervaring

Ideale bus voor vergaderen onderweg

Iedereen rond tegenover elkaar, wist niet dat dat bestond maar gaan we vaker doen!

Over vipbus.nl

ABC-Specials voor de organisatie en levering van speciale vervoersarrangementen, VIP-vervoer, vergaderen en presentaties onderweg, roadshows. Naast luxe VIP-Bussen hebben wij enkele partybussen in ons assortiment waardoor we voor voor alle vormen van speciaal vervoer de juiste vervoermiddelen kunnen inzetten. ABC-Specials t.h.o.n. https://www.limousine.nl https://www.partybus.nl https://www.limousine-huren.be https://www.vipbus-huren.be https://www.partybus-huren.be https://www.abcspecials.nl