Buschauffeur erg vriendelijk, dacht mee. Apparatuur makkelijk te bedienen. Ondanks route vooraf aangegeven toch de weg moeten wijzen. 1 lunchpakket bestond uit alleen een salade.

Topbus met super chaufeurz

Zeker een aanrader abc specials wij hadden met 50 man parybus gehuurd hele vriendelijk chaufeurs en de bus is om door een ringetje te halen heel tevreden en een topdag gehad

excellent service!

perfect op tijd & heel proper wagen.

Punctueel en netjes

Prachtige schone auto met punctuele en vriendelijke chauffeur!

Was super OK , Mede veel te danken aan de chauffeur

Was in één woord super !

De faciliteiten in de bus zijn prima; de buschauffeur (Pim) was top! Het regelen en vastleggen van de bus met onze wensen is zeer soepel verlopen. Voor herhaling vatbaar!

Geweldige ervaring

Het reserveren bij ABCspecials/vipbus.nl ging vlot en op onze vragen/wensen werd snel geantwoord. Wij hadden een Vip-bus gehuurd voor 9 personen en precies op tijd stond chauffeur Erik voor de deur met een luxe 13 pers. vip-bus. Veilig en comfortabel heeft hij ons naar onze bestemming gebracht en een korte stop voor een lunch was geen probleem. De volgende morgen werden we ook weer netjes op tijd opgehaald door chauffeuze Karin die ons rustig in 1 keer naar huis heeft gebracht. Het huren van een bus bij VIPbus.nl neemt weg dat je vermoeid aan komt op je bestemming als je zelf (een lange afstand) moet rijden. Wij bevelen dan ook VIPbus.nl zeker aan vanwege de prima service, luxe en het gemak!!

geweldig

wat een service en wat een vriendelijke man. complimenten

Gewelidig

Hoe is het mogelijk om van een busreis een feestje te maken? Dat kan ABC specials! Wow meerdere malen samengewerkt en van a tot z loopt het zeer goed! Super leuke chauffeur, die altijd flexibel is, meedenkt en zeer gastvrij is. WOW wat een feestje is dit!

professioneel &servicegericht

snelle reactie op ons verzoek. adequaat reageren op onze vragen van te voren. op tijd aanwezig, luxe vervoer zoals ze ons hadden voorgesteld. Op tijd en goede klantgerichtheid. perfect en staat genoteerd als leverancier voor dit speciaal vervoer.

Nette en goede uitvoering

De gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Beide chauffeurs waren netjes en zeer behulpzaam. Fijn om zaken te kunnen doen met mensen die afspraken keurig nakomen.

Geweldig kampioensfeest gehad!

Echt een enorm leuke ervaring gehad met de partybus het was een feest om nooit te vergeten

Werkelijk geweldig!

Bedrijfsfeestje was perfect! Zo werd zelfs de heen en terug weg een feestje.

Seth

Super toffe ervaring en vette bus.

Helemaal super georganiseerd

Alles was goed. Drinken aanwezig en top chauffeur,.

Heerlijke relaxte reis naar Keulen met de familie

Niks fijner dan zelf niet te hoeven rijden als je met je hele familie op stap gaat, keurig op tijd en van deur tot deur prima verzorgd. Prijs / kwaliteit verhouding ook helemaal prima! Dank voor de service, wij komen zeker terug!

Geweldig bus beleving, super organisatie en de beste chauffeur Ibrahim!

Perfect geregeld! Echte experience!

Fijne samenwerking met top bus

Fijne chauffeur, goede samenwerking en het product (The Experience) blijft top om in te zetten. Op de heenreis voor meeting en terugreis ontspannen met filmpje en muziek.

Super geregeld

Alles volgens afspraak perfect.

Wij hebben een goede heen en terug rit gehad in de VIP-bus. De bus kwam op tijd en zag er van binnen mooi uit. En wat we ook fijn vonden, is dat er drinken aanwezig was in de bus. Prima rit!!

Prettige reis, Leuke chauffeur

De reis is voorspoedig gelopen. Correcte en nette chauffeur. Geen bijzonderheden of moeilijkheden. Volgende keer boeken we weer een bus:). Bedrijfsuitje met 16 personen.

De keus voor Vipbus.nl/ABC-specials heeft ons event naar een hoger niveau getild!

Voor het eerst een event georganiseerd met een bus. Gelukkig hebben wij de juiste keus gemaakt door te kiezen voor Vipbus.nl/ABC-Specials. Het contact met de administratie verliep soepel en voorspoedig en de chauffeur zorgde met zijn stiptheid, professionaliteit, goede humeur en instelling voor een TOP dag! Hartelijk dank hiervoor, zeker een aanrader.

Prima geregeld

Bus was ruim op tijd op afgesproken locatie, aardige en competente chauffeur. Kortom, alles prima geregeld!

Ik boek ze weer!

Fijn dat er snel gereageerd wordt op mails. Flexibel in het aanbrengen van wijziging, als dat past in voorgaande routes. Super toffe VIP Bus met een goede online verbinding, ook de Belgische grens over. Erg fijn om direct telefonisch met chauffeurs te kunnen schakelen en locatie te delen via whatsapp. alom .. een prettige goede ervaring

Wat een geweldige ervaring!

Wanneer de bus voor de deur staat gooit de chauffeur gelijk de sfeer erin, de hele straat liep uit om te kijken wat er aan de hand was. Deze dag was voor mij onvergetelijk! Tijdens de rit zijn we nog 2 keer gestopt op een prachtige locatie die de chauffeur had uitgekozen.

Over vipbus.nl

ABC-Specials voor de organisatie en levering van speciale vervoersarrangementen, VIP-vervoer, vergaderen en presentaties onderweg, roadshows. Naast luxe VIP-Bussen hebben wij enkele partybussen in ons assortiment waardoor we voor voor alle vormen van speciaal vervoer de juiste vervoermiddelen kunnen inzetten. ABC-Specials t.h.o.n. https://www.limousine.nl/ https://www.partybus.nl/ https://www.limousine-huren.be/ https://www.vipbus-huren.be/ https://www.partybus-huren.be/ https://www.abcspecials.nl/