Pluspunten

Top chauffeur, top installatie, was een prachtige namiddag/avond, volgend seizoen doen we zeker weer een verplaatsing met jullie bus.

Pluspunten

- Stiptheid. - Bus: Nette bus. Alle faciliteiten zijn aanwezig (bv. vuilzakken, bekertjes, ...). Proper toilet. Super geluidsinstallatie (ook buiten). Top dat we met Spotify konden werken. - Alles wat gevraagd was, was aanwezig (bv. extra bier). - Iedereen was dolenthousiast van de namiddag/avond. Iedereen heeft zich te pletter geamuseerd. Voor ons als supportersclub is het inhuren van jullie VIP-bus zeker voor herhaling vatbaar! BEDANKT !

Geen. Jullie zijn TOP.

Pluspunten

luxe bus met alles op en aan, mooie plek om gegarandeerd eengoed feest te kunnen geven.

Pluspunten

Topservice, communicatie, niet duur en aardige chauffeurs en mooi materiaal waar ze mee rijden.

Pluspunten

Stipt Snelle reactie Vriendelijk Correct

Pluspunten

Top idee! Super gezellig.

Pluspunten

Tof ingerichte bus, geluid was heel goed.

Pluspunten

Alles was in orde

Geen cola van pepsi

Pluspunten

Zeer mooie bus, goede geluidsinstallatie

Pluspunten

We hebben de bus ingehuurd voor ons bedrijfsuitje. De bus ziet er keurig verzorgd uit en was ook netjes op tijd. De mogelijkheid om zelf de muziek te kiezen is erg leuk. Het is gewoon echt even wat anders t.o.v. een normale bus echt een aanrader !

Pluspunten

SUPERERVARING

Pluspunten

10+

Pluspunten

Gezellige sfeer in de bus, enorm aardige chauffeur die over begrip voor heeft en weet hoe een avond kan lopen. Beide keren optijd aanwezig. Zeker de moeite waard, volgend jaar weet ik mijn bus weer te regelen.. Top bedrijf!

Geen verbeterpunten

Pluspunten

De busreis was een heus feest, van begin tot eind.

Pluspunten

Top service! Heldere communicatie en afspraken via email en duidelijkheid over kosten vooraf. De VIP bus was echt helemaal top! Zeer vriendelijke chauffeur, koude drankjes en stipt op tijd op bestemming, helemaal top!

Niets

Pluspunten

Diverse steden aangedaan met een roadshow voor ons bedrijf. Mooie belettering, punctueel en representatief. Wat hadden we nog meer kunnen wensen?

Op deze voet doorgaan, een heel fijn bedrijf en team om mee samen te werken. De offerte dame Lilian heeft ons goed op weg geholpen.

Pluspunten

Een heel fijn bedrijf om mee samen te werken. Bij ophalen kon de chauffeur niet voor de deur komen, maar door indrukwekkende stuurmanskunsten van de chauffeur werd het bruidspaar verrast met een spetterende entrance

none

Over vipbus.nl

ABC-Specials voor de organisatie en levering van speciale vervoersarrangementen, VIP-vervoer, vergaderen en presentaties onderweg, roadshows. Naast luxe VIP-Bussen hebben wij enkele partybussen in ons assortiment waardoor we voor voor alle vormen van speciaal vervoer de juiste vervoermiddelen kunnen inzetten.