Was weer een Top dag

We boeken al jaren de Partybus voor een dagje weg. Wederom weer een geslaagde dag medemogelijk gemaakt door ABC Specials. Leuke chauffeurs , die zorgen zoals het hoort natuurlijk dat het ook een echt feestje wordt. De Party Bus is gewoon Top. ABC-Specials wederom bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid.

Met dit bedrijf is elke rit een feest!

Afgelopen zaterdag met een volle bus naar een festival geweest. Alles vooraf netjes besproken en gepland. Bus heeft keurig volgens afgesproken tijden gereden. De hele ervaring in de bus is super, aan werkelijk alles is gedacht! Kortom, een echte aanrader dus!

Onwijs leuke experience!

Voor ons bedrijfsuitje had ik de hele dag de ''The Reference VIP-Lounge'' bus gehuurd. De ochtend begon met rustig vervoer, maar door de ronde setting in de bus was dit al meteen gezellig. In de middag en avond gingen we voor de partybus en deze was al zo leuk dat karaoke zingen helemaal werd vergeten. Verder zijn ze bij ABC specials onwijs flexibel en meedenkend in hetgeen wat je wil. Je wordt goed geïnformeerd over interne besluiten zoals halverwege de dag een andere buschauffeur. In de avond was er ook prettig contact met de buschauffeur zelf over waar en hoe laat hij ons zou komen ophalen (dit was een uitdaging in centrum Amsterdam). Al met al een top dag, mede door de goede busreizen!

Alles wat top geregeld! Groetjes Edwin Ettienne

Chauffeur was op tijd gezellig en begripvol, alle apparatuur deed het top! En het was super gezellig! Top bedrijf!! Zeker een aanrader Groetjes Edwin Ettienne

Geweldige ervaring

Ondanks onze 3e rit met de bus blijft de ervaring geweldig. Chauffeur Fonny heeft ons netjes naar de diverse plekken gereden. alle afspraken zijn uitgevoerd zoals besproken. De bestickering (van onze logo's) op de bus was ook weer ontzettend mooi. TOP

Perfecte service.

We zijn zeer tevreden over beide taxiritten. De chauffeur was steeds op tijd en zeer gezellig in de omgang. Zelfs een krijsende baby kon zijn goede humeur niet bederven. Voor herhaling vatbaar.

Zeer klantgericht en klantvriendelijk bedrijf Aan de voorkant goed meegedacht om invulling te geven aan onze wensen. ABC-specials biedt maatwerk en de afspraken worden accuraat en tijdig gecommuniceerd. Professionele uitvoering en flexibele omgang met zaken die anders liepen dan gepland was. De vipbus van ABC-specials heeft onze feestdag helemaal compleet gemaakt

Mooie bus, fantastische chauffeur

Bus was mooi, jammer dat de vloeistof voor de rook op was en de box halverwege stoorde. Gelukkig was de chauffeur fantastisch en heeft hij overal absoluut het beste van proberen te maken!

Superrrrbus superrrchaufeurs

Alles top geregeld

Super!!

Zeer leuke ervaring!! Een echte aanrader voor een avond vol met feest!!

Professioneel, netjes en goed verzorgd, attent en stipt op tijd.

Alles van begin tot einde goed geregeld. Duidelijke communicatie bij het maken van afspraken. Stipt op tijd. Zeer comfortabele bus en vriendelijke chauffeurs.

Goede service en zeer vriendelijk

Vriendelijke chauffeurs en prima vervoer.

Professionele enthousiaste chauffeur.

Nette vip bus

Vervoer was mooi op tijd en verzorgde bus.

De regeling vooraf was in orde. Vervoer was netjes op tijd. Bus was mooi onderhouden en proper in voorkomen.

Waanzinnige ervaring!

Wat een professioneel en klantvriendelijk bedrijf! Altijd bereikbaar en snelle reacties per mail. Extreem flexibel en er wordt goed met de klant meegedacht. Onze zoon heeft zijn verjaardag met een groep vrienden in de Experience VIP Lounge gevierd en het overtrof echt alle verwachtingen. Ook complimenten voor de chauffeur die alles volledig onder controle had. Het kon niet beter!

Groot feest op wielen!

Hele leuke 2 uur duren busreis gehad als onderdeel van ons personeelsuitje. Een aanrader voor een speciale luxe ervaring vervoer met goede muziek / geluid, mooie aankleding / belichting en voldoende drank. Als een discotheek op wielen in een gezellige ronde zit! Goede & vriendelijke chauffeur.

Ik had voor het eerst de partybus meegemaakt en al de uitgenodigden ook, wij hadden enorm genoten. Het was een geweldige ervaring, het is zeker de moeite waard om het weer te doen.

Was super leuke dag

Wij hebben met zijn alle een super leuke dag gehad, ook de buschauffeur wist goed in te spelen op de sfeer van ons.

top ervaring gehad

de bus gaf een goede sfeer door de goede licht en geluidsinstallatie, zeer comfortabele rit gehad. Leuke stops onderweg gemaakt die de ervaring nog beter maakte en het was zeer goed geregeld. Onze chauffeur Edwin zorgde voor de juiste entertainment op de juiste momenten, maakte de rit helemaal af!! Al bij al top avond gehad :)

Super service!!!

Vriendelijke en gedienstelijke chauffeur, super service, mooi op tijd en flexibel!

Fantastische service. Partybus geregeld om ons terug te brengen na een festival in Rotterdam. Chauffeur was erg vriendelijk en de bus was erg netjes en ruim.

Geweldig feest gehad!

We hebben een geweldig feest kunnen maken in de bus, alles was goed geregeld! We hebben ook buiten goed kunnen feesten door de buiten muziekinstallatie.

Goud

Was heel gezellig, zeker n aanrader

Heel fijne ervaring!

Perfect op tijd , vriendelijke chauffeur .

Over vipbus.nl

ABC-Specials voor de organisatie en levering van speciale vervoersarrangementen, VIP-vervoer, vergaderen en presentaties onderweg, roadshows. Naast luxe VIP-Bussen hebben wij enkele partybussen in ons assortiment waardoor we voor voor alle vormen van speciaal vervoer de juiste vervoermiddelen kunnen inzetten. ABC-Specials t.h.o.n. https://www.limousine.nl/ https://www.partybus.nl/ https://www.limousine-huren.be/ https://www.vipbus-huren.be/ https://www.partybus-huren.be/ https://www.abcspecials.nl/