Geweldig feest gehad!

We hebben een geweldig feest kunnen maken in de bus, alles was goed geregeld! We hebben ook buiten goed kunnen feesten door de buiten muziekinstallatie.

Goud

Was heel gezellig, zeker n aanrader

Heel fijne ervaring!

Perfect op tijd , vriendelijke chauffeur .

Bus zelf is mooi en leuk, maar de medewerkers communiceren niet goed!

Alles was goed en oke, maar 1 ding niet en dat is wel de belangrijkste vind ik. Er was niet gecommuniceerd met de buschauffeur. Hij wist niks over mijn communicatie met de administratiemedewerkers. Hij wist bijvoorbeeld niet waar we heen moesten gaan, hij kende de adressen niet. Hij wist niet dat we zouden stilstaan hele dag.

Wat bijzonder vervelend dat u onze communicatie niet positief ervaren heeft, temeer omdat wij altijd voor de 10 gaan doet een 6 en negatieve aanbeveling ons pijn. De chauffeur heeft exact de route geprint van ons meegekregen welke u ten laatste aan ons gemaild heeft. Onze medewerkers op kantoor hebben het tot zover dan iig correct gecommuniceerd. Voor uw rit zijn er 40 e-mails over en weer gegaan. Dat is een bovengemiddeld aantal e-mails voor 1 rit van een paar uur. Ik weet niet of er daardoor nog ergens ruis ingeslopen is maar met 40 mails is de kans daarop natuurlijk wel vergroot. Wij doen er natuurlijk alles aan om dit te beperken tot een eenmalig incident.

Erg leuke beleving!

Het was allemaal goed georganiseerd! We hadden een super gave partybus! We hebben de tijd van ons leven gehad daarin, het was ontzettend leuk. Ook een erg aardige chauffeur! Over het algemeen was het dus een geweldige ervaring en we zouden het zeker aanraden!

Uitmuntende uitvaart

Een bus van ABC Specials heeft voor ons gereden, voor de uitvaart van van (o)ma. Het met elkaar kunnen zijn voorafgaand aan en na afloop van de dienst, met een presentatie van de foto’s, hebben wij als heel warm en waardevol ervaren. In deze sfeer konden we mooie herinneringen ophalen en het samenzijn bracht ons rust. Op de terugweg konden we de eerste indrukken van de plechtigheid fijn met elkaar delen. Chauffeur Joost bedankt voor de buitengewone service en rit!

Slechte communicatie

Ontbijt niet vlg. Opgave geen koffie of thee.. Goede chauffeurs jammer van de wissel. Kwaliteit niet in overeenstemming met de prijs.

Te gekke bus!!

Voor ons personeelsuitje The Experience bus gehuurd. Wat een te gekke bus!! Het was 1 groot feest! Super aardige buschauffeurs! Een echte aanrader!!

van begin tot einde top geregeld!

voldeed aan alle verwachtingen

afspraken perfect nagekomen

gastvrije nette chauffeur / chauffeuse kwalitatief mooie schone auto

Als VIP perfect begeleid door ABC in Nederland

tour door Nederland met bestuurders die tijdens de reis met elkaar in gesprek konden gaan. de samenkomst begon al bij het instappen en eindigden bij het uitstappen. de begeleiding en service was perfect!

Het was een fijne ervaring en plezierige rit.

De ervaring was er goed. Wij zijn fijn van bestemming naar bestemming gebracht! Door een erg vriendelijke chauffeur!

geweldige services !!

geweldige services en alles top geregeld!

Een geweldige dag, mede dankzij uw bedrijf

De bus kwam precies op tijd en er werd goed meegedacht en geholpen. Kinderen op verhogers en autostoeltjes door u erbij geleverd. Mijn rolstoel stond al klaar voor ik de bus al uit was. Het rijden was goed en de route kon soms moeiteloos aangepast worden. 1 super-mini-klein- puntje: want ik dácht dat ik de VIP bus zou krijgen met tafeltjes tussen de stoelen, maar deze bus was zéker net zo mooi en de stoelen zaten prima. Ik heb samen met man, kinderen en kleinkinderen een fantastische "herinneringstoer" gehad en kijk er met veel plezier op terug.

Zeer goed en professioneel

Wegens misverstand van mij zeide waren bustickets geannuleerd maar via mail alles netjes opgelost en voucher gekregen van opstand bedrag Top geregeld

Alles was goed voor elkaar. Zeker aan te bevelen.

Geweldige ervaring!

Vriendelijke chauffeur, mooie nette bus, volgens schema vertrokken, flexibel en natuurlijk een geweldige ervaring in de bus. Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding.

Helemaal geweldig!!

We hadden een hele aardige chauffeur die goed met ons mee dacht! Topvent! We waren met 30 man die allemaal laaiend enthousiast waren! Wat een feest is het in en buiten deze bus! Echt een aanrader! En deze gaan we zeker vaker boeken!!

Top geweest , alles perfect geregeld .

Was super , alles goed geregeld .

Vriendelijk; voorzichtig, beleefd. Leuke ervaring

Vriendelijk; voorzichtig, beleefd. Leuke ervaring

Geweldig! wat een verwennerij

Een gezellige, goede chauffeur, rijdt foutloos. Aan boord lekkere hapjes en drankjes. Het maakte de hele trip tot een feestje.

Heerlijke koffie en super service ervaren

Bijzonder goed geregeld weer. Videobellen onderweg met de collega's in de US. Laptop draadloos koppelen, hier weten ze waar de zakenreiziger behoefte aan heeft. Goed geregeld weer Lilian!

Introductie corona proof (hopelijk) kunnen doen in grote VIP-Bus

10 personen in de 35 persoons bus op 1,5 meter. Grote bus voor 10 man maar wel alles aan boord. Toilet, PC met PPT en goed gevulde koelkasten. Zo werd t toch ook nog n beetje n feestje.

In een woord geweldig !!

Wat een goede service hebben wij vrijdag gehad bij jullie ! Zelfs voor een videoshoot zijn jullie in. En wat hebben jullie fijn meegedacht en geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar !

Ambiance

Wij besloten voor ons bedrijfsuitje een partybus in te huren. Prima onthaal, professioneel materiaal en begeleiding. Een aanrader

Oordeelsestraat 7 5111PA Baarle-nassau

Over vipbus.nl

ABC-Specials voor de organisatie en levering van speciale vervoersarrangementen, VIP-vervoer, vergaderen en presentaties onderweg, roadshows. Naast luxe VIP-Bussen hebben wij enkele partybussen in ons assortiment waardoor we voor voor alle vormen van speciaal vervoer de juiste vervoermiddelen kunnen inzetten. ABC-Specials t.h.o.n. https://www.limousine.nl/ https://www.partybus.nl/ https://www.limousine-huren.be/ https://www.vipbus-huren.be/ https://www.partybus-huren.be/ https://www.abcspecials.nl/