De beste multi die er is

De multi van Plantina slike ik al jaren omdat die zeer compleet is en met hoog gedosseerd B complex.

verhaalservice prima, sturen van een rekening wordt verzuimd

Vreemd dat ik een aankondiging krijg voor een te ontvangen rekening en dan wordt de rekening niet gestuurd... (bij herhaalservice)

Mijn man en ik gebruiken al jaren vitamine B, C en D, en ook Yolac. Erg goed, we zijn zelden verkouden.

Uitstekend en snel besteld en afgehandeld

X

goede service

verkoop al ruim 25 jaar plantina

Gewoon handig. Alles in 1 tablet

Gemakkelijk om te bestellen. Levering netjes optijd. Veilig verpakt.

brievenbus pakjes helemaal top!

Ik slik al meer dan 25 jaar o.a. de multi van Plantina. Prima spul, goede samenstelling! En dat er nu ook mogelijkheid is van brievenbuspakjes, is helemaal top!

fantastisch

Mijn gezoondheid is sterk verbeterd

Prima spul

Deze keer zonder problemen de producten kunnen bestellen. Voor het eerst dat het zonder problemen in 1x lukte. Blij mee. Nog geen vitaminen ontvangen en kon ook de tack and trace niet openen. Dat kan ook aan de bezorger liggen.

Heel goede snelle service

Heel goede snelle service. Besteld en dag erna al geleverd. Top

Service is prima

Vit. C gelukkig zonder capsules nog.

goede service en uitstekend product

Het is goed om in deze tijden van overbevissing van de zee, voor een product als algen te kiezen

Prima service.

Wij hebben niet zo veel nodig, maar de bestelling word gelijk doorgegeven en de andere dag afgeleverd.

Goed en meedenkend

Na de bestelling contact gehad en werd mij aanbevolen herhaalservice te gaan nemen, dat voordeliger is.

Heel tevreden met de vitamines van Plantina en snelle levering.

Staat in bovenstaande regel

Gewoon gemakkelijk te bestellen. Pakje komt zoals overeengekomen tijdig aan. Wij zijn 100 % tevreden

Werken beter dan die van 'n drogist

Herhaalservice Multi

Maken reclame met herhaalservice van producten in zakken welke goedkoper zijn dan producten in potten, echter zijn de Multi Senior al maanden niet beschikbaar.

Uitmuntende service

Uiterst vriendelijk personeel dat meedenkt en oplossingsgericht is.

Yolac en vitamine B ………..daarvan ga je goed naar de wc!!

Ik slik al jaren Yolac, vitamine B, vitamine C en vitamine D. Door deze vitamines samen met veel fruit en veel groente blijf ik gezond. Daardoor heb ik geen corona gehad!!! Plantina Vit is gewoon een fantastisch bedrijf om gezond te blijven op deze aarde!!!

Geweldige vitamine

Sinds ik planting gebruik is mijn leven een stuk leuker geworden.

Ik bestel al jaren hier mijn supplementen. Altijd goed en een snelle levering.

Zeer snelle levering & nestjes verpakt

Goede producten

Ik vind de manier waarop ik moet bestellen via internet lastig. Ik wordt bijna gedwongen om een contract af te sluiten voor regelmatige bestelling. Ik wil dat in eigen hand houden. Ook veranderd zo nu en dan de benaming, bijv multi in vegan multi of multi voor 50+ zonder verdere uitleg. Op de bestellijst staat alleen een artikelnummer als daar de omschrijving van het product bijstaat, zou ik bij een nieuwe bestelling direct de omschrijving kunnen invullen zonder dat ik weer opnieuw moet gaan zoeken. Met vriendelijke groet