Niet van toepassing

Omdat ik nog geen vitamines gekregen heb Kan ik nu nog geen riviews invullen. M.vr.gr.

Prima levering, fijn contact

Keurige communicatie omdat verpakking afweek

X

X

Ben tevreden hoe t gaat met de bestellingen levering van de producten ben tevreden hoe t gaat!

Ben zeer tevreden over de producten van Plantina

Goede vitamines en prima website

Mooie actie, goede prijzen, snel bestellen en snelle levering.

Viel niet tegen

Probeer de site toch iets gebruikersvriendelijker te maken, met name de productpresentatie. Er lopen te veel productlijnen door elkaar. Één top-down lijn is meer dan genoeg.

Tevreden over werking en kwaliteit

Reeds 25 jaar klant bij Plantina, wat betekent dat iemand de doeltreffendheid van orthomoleculaire voedingssuplementen kent. Kwaliteit, service en levering is doeltreffend. Voor verzendkosten betaald men iedere keer bij een nieuwe bestelling.

Sehr gut

sehr guter service

Correcte levering

Compleet

Goede producten, betaalbaar en snelle leveringen.

Super snelle levering, altijd compleet en goed

Duidelijk uitleg op de site over de producten.

Gelezen De Houdbare Vrouw van Pim Christiaans waarin Gert Schuitemaker orthomoleculaire specialist een voorbeeld gaf over een goede multi voor vrouwen. Besloten om dit merk eens te proberen. Op de site van Plantina staat goede duidelijke uitleg beschreven. Snelle levering. Mooie verpakkingen.

Fantastische producten!

Mijn man en ik slikken al jaren Plantina Vit producten onder andere vitamine B,C,D en Yolac 5. Daardoor zijn we zelden verkouden meer en we hebben daardoor geen Corona gehad.

Zeer snelle levering en het past door de brievenbus dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven. Goede kwaliteit multivitaminen.

Bestelling wordt precies zoals beloofd afgehandeld.

Accuraat en voorafgaand van de levering, goede communicatie.

Positieve ervaring, voorafgaande aan de verzendig is er overleg omtrent enkele produkten. Voelt goed en komt heel adequaat over.

Prima service!

Prima en snelle service, voldoende keuze!

Goede service en snelle bezorging

Ik bestel al jaren hier mijn supplementen en ben enorm tevreden. Alles wat ik nodig heb en een snelle levering.

Niet ontvangen

Mijn bestelling, welke normaal binnen twee dagen geleverd is, heb ik nu niet ontvangen. De link om de verzending te volgen doet het ook niet...... Dan maar een mail aan het adres van Plantina. Oh het is vrijdag avond dus geen reactie voor maandag!

Ben zo goed en vriendelijk geholpen, dus eigenlijk wel 6 sterren!

Ik kon met mijn laptop maar niet bij jullie bestellen, ben heel goed geholpen door een mevrouw, met heel veel geduld, uiteindelijk bleek het aan mijn laptop te liggen. Het was haar idee om een ander computer te gebruiken, wat bleek, op de PC van mijn man ging het wel. Ben haar echt heel dankbaar.

Kan niet beter

Snelle goede levering!

Goede ervaringen met Plantina, zowel in het verleden als in het heden.

Goede producten, duidelijke informatie, heldere communicatie via e-mail en bestellingen op tijd.

Geweldige producten!

Ik bestek al jaren vitamine B,C,D en en probiotica Yolac. Dit bevalt mij erg goed!! Mijn man en ik hebben misschien door deze producten allebei geen Corona gehad!!

wijze van bestellen niet erg modern

jullie website is gedateerd 1. via de telefoon lukte het niet om een zak (ipv pot) te bestellen 2. via de website lukt dat wel, maar je ziet niet wat de besteltijd is als de bestelling geplaatst is hoor je ook niet wanneer het bezorgd gaat worden. 3. geen bevestiging of besteltijd ontvangen 4. er zelf maar achteraan gebeld en track en trace code ontvangen helaas is de bestelling er nog steeds niet 5. bij de bestelling werden nog oude bedrijfsaanduidingen opgepakt, dat zag ik pas toen de bestelling geplaatst was. Hierover mail gestuurd. daar is niets mee gedaan.

Hogeweg 228 3815 LZ Amersfoort

033-4220046