Geweldige producten!

Ik bestek al jaren vitamine B,C,D en en probiotica Yolac. Dit bevalt mij erg goed!! Mijn man en ik hebben misschien door deze producten allebei geen Corona gehad!!

wijze van bestellen niet erg modern

jullie website is gedateerd 1. via de telefoon lukte het niet om een zak (ipv pot) te bestellen 2. via de website lukt dat wel, maar je ziet niet wat de besteltijd is als de bestelling geplaatst is hoor je ook niet wanneer het bezorgd gaat worden. 3. geen bevestiging of besteltijd ontvangen 4. er zelf maar achteraan gebeld en track en trace code ontvangen helaas is de bestelling er nog steeds niet 5. bij de bestelling werden nog oude bedrijfsaanduidingen opgepakt, dat zag ik pas toen de bestelling geplaatst was. Hierover mail gestuurd. daar is niets mee gedaan.

Hoogwaardig. Voor herhaling vatbaar Wel: prijzen voor professionals om en nabij tot iets hoger dan de gewone markt

Website verbeteren

Als ik K2D3 intyp wordt dit niet begrepen?!?! Moet vitamine etc intypen!! Is niet klantvriendelijk vind ik.

Geen reactie op foute levering

Verkeerd aantal capsules gekregen, dat kan gebeuren. Maar 2 dagen na klacht per mail nog geen reactie ontvangen. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Slecht

Graag zou ik een bevestiging zien van mijn bestelling. Zeker omdat ik al betaald heb ! Ik vind het vreemd , dat na contact met een medewerker , zelfs dan nog geen bevestiging binnenkomt . Vaag !

Goed supplement

Goed supplement

Nog niet ontvangen

Zie dat het wel op tijd verstuurd is maar nog niet ontvangen.

Prima,

Alleen mijn werk mailadres wordt om onduidelijke reden gebruikt

Correct en snel afgehandeld

Geen overbodige informatie, helder

Prettig gesprek gehad met de helpdesk

Ik wilde diverse producten bestellen van Plantina. Vitamins c en trimare. Ik kreeg een scherm waarin een aanbieding voor een drie maandelijkse levering. Ik wil zelf mijn bestelling plaatsen. Vervolgens liep het systeem vast en heb Ik de bestelling afgesloten. Ik had ook magnesium besteld en die heb Ik betaald en heb de site verlaten. Ik kreeg een bevestiging via mail, maar met een waarschuwing van de provider dat het een spam bericht kon zijn. Om dit te controleren heb Ik Plantina gebeld. Ik heb via de telefoon mijn bestelling kunnen plaatsen en Ik ga er van uit dat de levering morgen zal plaatsvinden. Met dit bericht wil Ik aan geven dat niet elke klant een contract wil aangaan om een automatische bestelling aan te gaan

In mijn optiek de beste merk voor supplementen

Heel fijn merk gebruik het al jaren. Er zit in wat er in hoort te zitten. Na de bestelling vlot mijn supplementen in huis. Ja het is prijzig maar het is wel kwaliteit.

Makkelijk bestellen en razendsnel in huis!

Ben al jaren klant en al jaren zeer tevreden.

al enige jaren gebruik ik de Plantina multivitaminen in een potverpakking via de drogist maar deze keer direct via de post in de brievenbus, wel zo handig

Slecht

Was altijd goed, maar nu krijg ik zonder mededeling een van de door mij bestelde artikelen niet, terwijl niet aangegeven werd dat het betreffende artikel niet in voorraad is.

Snelle service.

Snelle levering. Heel erg fijn dat het een brievenpakketje is. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.

Bestelling niet aangekomen … (€119,-)

Geen bericht van bezorger

Onoverzichtelijke website

Wat is het toch met al die bedrijven die om de drie seconden de mening van hun klanten vragen?https://www.volkskrant.nl/wetenschap/wat-is-het-toch-met-al-die-bedrijven-die-om-de-drie-seconden-de-mening-van-hun-klanten-vragen~bc902926/

Een vriendelijke en geduldige hulp gehad bij mijn bestelling op internet. Omdat ik er niet uitkwam per telefoon aanwijzingen gehad waardoor het me nu goed gelukt is.

Ben nog nooit teleurgesteld in de afhandeling van mijn bestellingen. Geen op-of aanmerkingen, ga zo door

"gewoon goed (G&G)"

G&G

Hoge kwaliteit en snelle levering

Producten van Plantina hebben alle een hoge kwaliteit. Daarnaast was de levering van mijn bestelling supersnel. Zeer tevreden.

zeker na herstel van corona

Lichaam heeft extra voedingsstoffen nodig na corona infectie

De kwaliteit van de producten is altijd constant

Ik gebruik de producten en de constante kwaliteit wekt zoveel vertrouwen. Wanneer ik m’n vitamine spiegel laat checken, ben ik tevreden.

Positief en realistisch

Reeds meer dan 30 jaar bestel ik orthomoleculaire vitaminen bij Plantina. Zowel inzake doeltreffendheid, uitwerking en ondersteuning als aanvullende voedingssupplementen ben ik uiterst tevreden. Inzake prijs en verzending en levering verloopt alles naar wens. Voor mij zijn de vitaminen van Plantina-Nutramin onmisbaar. Eric Creve. 26.07.2022

Hogeweg 228

3815 LZ Amersfoort