lekker warm

schitterend

Vlotte, correcte verzending

Prima afgehandeld, als afgesproken.

snelle service

snelle service maar kreeg helaas wel de verkeerde kleur geleverd. mijn mail hierover werd niet beantwoord

Mooie kwaliteit

Snelle levering van sloffen van goede kwaliteit.

Snelle service!

Erg tevreden, sloffen passen perfect. Goede en snelle service. Fijn dat er bij de levering ook aan het milieu gedacht werd, het pakketje kwam met de fietskoerier.

Fijne site. Lekker overzichtelijk.

De beste slof

Heerlijke slof, gaat lang mee.

Perfecte sloffen

Goede sloffen, bedankt!

betrouwbaar

Snelle levering en betrouwbaar!

Snel geleverd, opmerking over de maat ( neem 1 maat groter) kloote

Helemaal goed!

Ik had cognac kleurige slipper besteld en zwarte gekregen

Bestelde slippers in andere kleur ontvangen.

Wat staan de klomp slofjes leuk bij onze kleindochter!

De klomp slofjes passen prima bij onze kleindochter van 11 maanden. We zijn er heel blij mee.

zeer goed

Zeer goed en een vlotte levering .

Uitstekend!

Mijn schoenmaat is 44.5 Ik heb de maat 46 besteld en die zaten in het allereerste begin wat krap. Heb ze nu 4 dagen aan en beginnen iets ruimer te zitten. 1-2 maten groter bestellen lijkt mij dus verstandig. Voelt prettig en solide aan.

Beste sloffen, snel geleverd

Toop kwaliteit

Geweldige sloffen! Aanrader.

Ik heb altijd koude voeten en geen sloffen houden ze warm, maar deze wel: zitten als een zacht lammetje om je voeten heen. Goede prijs, kwaliteit verhouding - pure wol, geen kunststoffen. Er werd alleen gezegd dat er losse zooltjes in zouden zitten, maar dat was in mijn geval niet zo. De maat is wel een stuk groter dan normaal, maar dan kun je er ook nog dikke sokken bij aan doen als je wilt :-).

Gewoon goed

Niets aan te merken

Kwaliteit, gemak, snel geleverd

Kwaliteit, gemak, snel geleverd

Heel tevreden!

Vanaf het bestellen tot in huis van het artikel: heel tevreden!

Fijne sloffen

De sloffen werden snel geleverd. Ze zitten aan het begin wat strak, ik denk dat ze nog wat uitlopen.

Snelle prima afhandeling door Spaansesloffen, alleen de levering door DPD duurde wat langer dan aangegeven.

prachtig uitgevoerd

Ik heb haflinger herenpantoffels gekocht. Ik ben zeer tevreden over de pantoffel, mooi uitgevoerd. Wat de Spaansesloffen schreef over het product is geheel correct.

Snelle levering. Maat klopt en een heerlijk product.