Prima!! Snelle en keurig levering.

Heerlijk warme sloffen

Top sloffen

Goede verzending, goede service, goede prijzen en goede kwaliteit

Vlotjes

Mooie slofjes

Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

Ik draag ze al 47 jaar en soms geef ik ze weg om andere mensen een plezier te doen en moet ik nieuwe kopen, ze zijn bijna onverslijtbaar.

Fijn sloffen,goede service.

Goede ervaring en billijke prijs

Goede ervaring en billijke prijs

Lekker snel fijne spaanse sloffen in je brievenbus.

Uitstekende sloffen

Heerlijke sloffen, goede kwaliteit. Bij vragen, zeer snel reactie. Het mag van mij wel wat sneller verzonden worden. Verder echt een aanrader.

Probleemloze bestelling!

Bestelling eenvoudig geplaatst en product snel geleverd!

Alles perfect!

Alles is perfect gegaan: het bestellen en de levering, het product als beschreven. Hartelijk dank@

Snelle verzending en topkwaliteit!

Hele fijne sloffen

Waarom verzendkosten betalen?

Jammer dat jullie geld vragen om mijn pakket bij een PostNL servicepunt te laten leveren. Nog meer jammer: ik heb een week moeten wachten voordat jullie iets hebben verstuurd.

Spijtig van verzendkosten naar België.

Als ik dan toch verzending moet betalen had ik liever een betrouwbare partner. DPD is er met één feestdag toch in geslaagd om het pakje op één week af te leveren. Vrijdag besteld en volgende vrijdag geleverd.

Goede kwaliteit

Mijn opa is erg blij met zijn nieuwe sloffen!

Ook maat groter is te klein en te smal

Ik heb op advies van recenties een maat groeten gekocht. Deze zijn te krap bij de tenen en ze lopen beroerd; de zool is te smal voor mijn voeten. Het gaat niet lukken En als je ze terug wilt sturen kost het ook nog +-€6,- portokosten.

Spaanse sloffen moeten echt ingelopen worden. Heeft u dat ook gedaan? Ik hoop dat ze inmiddels goed zitten. Jammer dat u ons hiervoor zo'n slecht cijfer geeft.

Prima pasvorm en lekker warm

Snelle levering en mooi product

Goude service

Goede service doen wat ze beloven en ik ben heel blij met mijn nieuwe sloffen!!

Leuke sloffen, snelle levering

Precies wat ik verwachtte, goede communicatie en snelle levering

Snelle levering, super snel en vriendelijk antwoord als je mailt. Topervaring, en dan vindt mijn vriend zijn nieuwe sloffen ook nog als een droom zitten....

Mooie sloffen en snel geleverd

Goeie kwaliteit. Nog geen idee hoe ver ze gaan uitlopen maar ze zijn voor kinderen dus die groeien er mooi in mee dan. En door de wollen kwaliteit zijn ze niet zweterig. Goeie prijs kwaliteit verhouding. We zijn er blij mee.

Snel en goed!

Goede producten, kwaliteit, veel maten, snel en betrouwbaar.

dobbe 5 8032JV Zwolle