Goede dienstverlening en mooie sloffen

Omdat ik in de drukke tijd had besteld, was ik eerst bang dat de sloffen te laat binnen zouden komen. Ik stuurde hierover een mailtje, kreeg gelijk en een goed antwoord. . Mijn kleindochter is zeer blij met haar eenhoorn sloffen

Fijne sloffen snel geleverd

Fijne Spaanse sloffen van echte wol en suede, snel geleverd. Zoals de website eerlijk vermeldt, slijten die wat sneller dan sloffen van kunststof, echter je hebt nooit last van zweetvoeten en huidproblemen als gevolg daarvan. Voor mij is iets eerder vervangen dan een betere optie. Zodoende voor de 2e keer besteld bij Spaanse sloffen.

Goede en snelle levering Goed op de hoogte gehouden van niet op voorraad zijn en jammer genoeg niet van wanneer evt wel Snel weer bericht wanneer weer op voorraad was Hierdoor ook snel kunnen bestellen Groet Frits

Fijn

Heerlijke sloffen , mooie kleur rood.

Eerlijk bedrijf

Al meerdere jaren sloffen besteld voor het hele gezin (8 pers.) Ze zijn mooi, sterk en warm.

Super mooie slippers

Echt mooie sloffen ,mooie kwaliteit . Man is er heel blij mee.

Heerlijke sloffen

Heerlijke sloffen Ik heb ze niet een maat groter gekocht. Gelukkig maar want ze passen perfect.

Wat ik besteld heb is zo als het omschreven is.

Koop al jaren de Spaanse sloffen tot volle tevredenheid

Je ziet veel van dit soort sloffen op internet maar de kwaliteit die ik gewend ben, daar houd ik me aan. De service is prima en de levering komt zeer snel.

De sloffen zijn prima. Heerlijk warm en duurzaam. De verzending duurde nogal lang.

Mooie rode sloffen

Besteld, vlot geleverd en sloffen zitten lekker. Ik heb maat 42,5. Maat 42 besteld. Zitten prima zonder sokken en als ze uitgelopen zijn, dan zijn ze zeker groot genoeg om er ook sokken in te dragen .

Top sloffen, snelle levering!

Probleem opgelost

Probleem opgelost

Snel geleverd en de sloffen kwamen overeen met de afbeeldingen op de website.

Mooie goed zittende Blenzo pantoffels.Snel bezorgd.

Goed zittende mooie Blenzo pantoffels.Snelle bezorging.

Top bedrijf

Verzoek gedaan een mail te sturen als ze het product weer hadden, en hebben ze dan ,ook al was het maanden geleden. Een bedrijf die zich aan het woord houden , gewoon top

Snelle levering en prijs kwaliteit verhouding goed.

beter in de winkel kopen i.v.m.de maten

ik heb schoenmaat 49 half dus bestelde sloffen maat 50 dus dacht dit wel voldoende was , maar de maat 50 is in spanje kleiner dus al u besteld 1 maat groter nemen.volgens de leverancier loppen ze nog uit , maar bij mij werkt dat na enkele weken dagelijs dragen niet.

Snelle levering & probleemloos ruilen

Fijne sloffen!

Goed, snel, goede prijs

Snelle en betrouwbare site en verzending.

Prachtige sloffen

Prachtige sloffen beetje prijzig maar goede kwaliteit en supersnel verzonden!

Prima sloffen en snel geleverd

Prima nieuwe Bernardino sloffen. Nog wel geruild voor een maat groter. (Ik wist niet meer welke maat ik vorige keer had besteld.) retour en ruil procedure ging ook prima. Met schoenmaat 42,5 moest ik voor de sloffen 44 aanhouden.

snelle zending

snelle zending product zoals besteld

lekker warm en zacht

Leuke sloffen die een mooie uitstraling hebben en goed en vooral warm zitten.

Goede pasvorm en voordelig

Bij de hardgroeiende voten van mijn zoon is de voordelige prijs nu even het belangrijkste. Fijn dat er dan een voordelig alternatief voro de echt wollen sloffen is. De pasvorm is goed en zo kan hij de komende maanden op de koudere dagen weer vooruit.