prima sloffen

heb al een paar versleten daarom nieuwe

Valt tegen

Ik vind de kwaliteit erg tegen vallen, Het bont is wel heel erg dun, ze vallen groot, heb gewoon mijn maat besteld, maar zijn na 2 dagen al veel te ruim. Volgende keer maar weer een goedkope variant, deze zijn niet het geld waard.

de originele en dus enige juiste teenslippers

de originele en dus enige juiste teenslippers

Prettige ervaring

Wegens mijn grote maat eerst even contact opgenomen. En afgesproken om langs te gaan. Maar wegens het op dat moment niet kunnen opbrengen die afstand af te leggen weer contact opgenomen en toch maar een bestelling laten opsturen. Product ontvangen op de dag wat er verteld was en producten zijn zoals omschreven

Alles goed geregeld

Snelle verzending, ideale deurstopper!

Werkt echt heel goed bij ons onder verschillende soorten deuren. Ook onder de dikke voordeur. Ideaal met deze hitte om 's nachts ramen en deuren tegen elkaar open te kunnen zetten, zonder dat ze klapperen of dichtslaan. En de stoppers zijn klein genoeg om daarna makkelijk op te bergen.

Prima sloffen.

Heb er even op moeten wachten omdat de kleur zwart niet voorradig was , maat donkerblauw is ook prima.

Goede kwaliteit

Snelle levering en mooie slofjes

Fijne aloffen

De binnenkant van onze sloffen was na 4 jaar vergaan maar van buiten waren ze nog prima. Ik heb dus weer dezelfde sloffen nieuw gekocht omdat we er echt blij mee zijn!!!

Ze zitten heerlijk

Ik draag al jaren Spaanse sloffen. dag in dag uit. Mijn oude begonnen na jarenlang dragen slijtplekken op de hak, aan de binnenkant, te vertonen. Nu heb ik die met een echt wollen voering gekozen. Deze zijn net iets hoger dan mijn vorige en zitten nog lekkerder! Helemaal blij!

Goede kwaliteit

Past goed

Je wordt super geholpen Kan altijd contact opnemen als er iets is misgegaan

Snelle en correcte levering.

Snelle levering en ruime keuze

snelle reactie

Nette verpakking

Snelle levering Hele fijne slippers

Op tijd bezorgd en mooie sloffen

Supersnelle service, binnen 1 dag had ik de bestelling in huis

Te klein voor maat 45

Dit is de eerste keer dat ik meemaak dat maat 45 iets te klein is. Met oprekken gaat het lukken.

Product voldoet aan de omschrijving van de pantoffel

Tevreden!

Snelle levering, prima sloffen

Snelle levering, prima sloffen

Mooie en heerlijke sloffen van puur natuurlijk materiaal!

Lekker warme sloffen van natuurlijk materiaal. Ik had bij 1 paar een iets donkerder kleur verwacht. Retourwijze: gemakkelijk! En de volgende dag gelijk de juiste kleur binnen!

hele goede communicatie

De sloffen zijn heerlijk, er ging iets mis tijdens bezorgen, op verkeerd nummer. Maar dit werd gelijk goed opgepakt, en uiteindelijk kreeg ik ze gewoon van de overburen.

Uitstekende kwaliteit: goede prijs

Super sloffen.

Ik heb deze al sinds ik kan lopen. Zitten als gegoten. Lekker warm en door het stevige (en zachte) materiaal zonder zweetvoeten.

dobbe 5 8032JV Zwolle