Goed product, levering duurt wat langer

Ik heb prima sloffen (wol van binnen) besteld en net als de vorige keer duurt de levering redelijk lang. Inclusief weekend moest ik er ruim 6 dagen op wachten. Maar al met al wel de moeite waard om op te wachten.

Voor het eerst in mijn leven warme voeten, zelfs in Uggs had ik vaak koude voeten. Ik ben heel blij dat ik deze heb ontdekt. Enige nadeel is dat ze echt een stuk on-charmanter zijn als op de foto.

Mooi en ruim

Mooie sloffen, lekker warm en zitten goed ook al zijn ze wat ruim. Heb een maat groter genomen maar de volgende keer neem ik gewoon mijn eigen maat want ze lopen aardig uit.

Goed product snel geleverd

Bestelde sloffen volgens afspraak geleverd

uitstekende service

Pakket niet geleverd door dpd, zij hebben er toch voor gezorgd dat het alsnog thuis werd afgeleverd. Geweldige service. Hartelijk dank. Niet alleen goede produkten, ook behulpzaam in het oplossen van problemen.

Mooi, lekker warm

Heerlijke pantoffels, goede pasvorm, heerlijk warm. Aanrader

super sloffen

goede kwaliteit en levering

Geweldige klantenservice met snelle levering

Goede kwaliteit sloffen tot en met maat 50! Vandaag besteld is morgen in huis. Helaas was het stiksels op 1 slof los gelaten maar binnen 5 minuten bij de klantenservice opgelost. Nieuwe sloffen opgestuurd gekregen en retour label toegevoegd voor de kapotte slof. Geweldige klantenservice ga zo door

Lekker warm

Lekker warm

Best slippers!

Absolute favourite

Twee linkse sloffen geleverd gekregen.

Mijn zoon heeft ze zelf uitgepakt en gelijk aan gedaan kort ook mee buiten gelopen. Eenmaal ‘s avonds zegt hij de rechtse zit er gek. Zie ik dat het twee linkse zijn. Door het buitenkomen ben ik er vanuit gegaan dat ik ze niet meer kan terugsturen. Ook heeft mijn zoon bruut de roaming stuk getrokken. Jammer dat er niet beter gekeken wordt met het inpakken hiervan. Echt goedkoop zijn ze niet. Kwaliteit is verder uitstekend.

Bedankt voor uw beoordeling. Spaanse sloffen hebben geen links en rechts. Na het gebruik van de sloffen loopt uw zoon links en rechts in de sloffen. De ervaring is dat dit bij veel van onze klanten binnen enkele weken is gebeurd en de pantoffels daarna perfect zitten. Mocht het daadwerkelijk een probleem blijven lossen wij het natuurlijk ook op en ruilen wij ze gewoon om voor een ander paar.

Geen súper snelle levering, maar helemaal prima.

snel geleverd

Goed!

Top website Simple duidelijk compleet

zeer late reactie op vragen

het eerste antwoord was niet erg hulpvol en helaas na 2 dagen nog steeds geen antwoord. vervelend dat je moet kiezen voor aanbevelen en akkoord moet gaan.

Wacht op antwoord

Sloffen zien er mooi uit! Konijnensloffen. Maar veel te klein. Onze dochter heeft maat 37, dus op advies van de website een maat gtoter aangeschaft. Dus we hebben nu maat 38/39 maar die passen ook niet. Mail gestuurd met vraag wat te doen, maar nog geen antwoord gekregen….

Fijne pantoffels

Ik heb leuke ezel pantoffels besteld, ze zijn heerlijk warm en ze zien er leuk en degelijk uit. Helemaal tevreden.

Gewoon goed

Sloffen een maat kleiner besteld en eerste keer voelde wat krap aan maar nu lopen ze heerlijk. Ook de dokken net antislip zijn goed

Snelle levering, goed product

Ik ben tevreden over de sloffen die ik afgelopen vijf jaar gedragen heb. Zodoende opnieuw een paar besteld. Ik heb het advies om een maat groter te bestellen niet opgevolgd. In het begin zitten de sloffen inderdaad wat strak, maar na verloop van tijd worden ze wat soepeler en ruimer.

Valt heel erg klein

Zelfs met bestellen maat groter nog te klein

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u dan niet even contact met ons opneemt of de sloffen gewoon ruilt voor nog een maat groter. De maat voering van pantoffels blijft lastig en heel erg persoonlijk. De sloffen lopen in gebruik ook enorm uit. Ik ben ook erg benieuwd wat uw ervaring is als u ze een tijdje heeft aangehad. Ik hoop dat het positief is en uw de beoordeling wilt aanpassen.

Mijn man draagt al 50 jaar Sarraizienne teenslippers,de beste die er zijn zegt hij. Helaas bijna nergens meer verkrijgbaar tot ik jullie vond,goed geprijst en snel geleverd helemaal top

Fijne warme sloffen

Heerlijk zachte warme sloffen

Grandioos

Grandioos bedrijf hele snelle service bestelling binnen 2 dagen binnen.

Heel goed , snel en correct !

Pergect

Snel warme voeten

Deze sloffen zijn heerlijk warm. Ik heb ze “op maat” gekocht. Even strak maar ze lopen snel uit. Aanrader wat mij betreft!

dobbe 5

8032JV Zwolle