Pluspunten

Duidelijk, vriendelijk, niet duur

Niet van toepassing

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Goede afspraken en perfect afgehandeld

Perfect ga zo door

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Alles prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

20 dec iets besteld. Levertijd 1 tot 3 dagen. Nu 31 dec nog niet in huis. Geen enkele communicatie pas nadat je zelf een mail stuurt wordt er gereageerd.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zeer correcte telefonische beantwoording door de dame.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie

Pluspunten

Betere communicatie, zowel per e-mail als per telefoon. Artikel besteld tegen een lagere prijs en bleek toen uitverkocht te zijn terwijl artikel tegen een vele malen hogere prijs nog steeds werd aangeboden op de site. En dus helemaal niet uitverkocht was.. Klantenservice gebeld en zeer slecht te woord gestaan, persoon nam op met: ja en zei toen niks meer. Konden niks voor me doen en het geld werd teruggestort, jammergenoeg heb ik de pop voor mijn dochter niet kunnen ontvangen. Zeer teleurstellend!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Oplichters zijn het! Je besteld een doos gummetjes van 25 stuks voor €12.20, vervolgens sturen ze er maar 1 toe. Foutje op de site en je moet maar begrijpen dat het normaal is dat 1 gummetje €12.20 kost. Oplossing van niks die ze bieden. Ik koop daar noooit meer.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Zoals aangegeven, voor 15u besteld de volgende werkdag in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Leuke producten. Mailcontact is snel en helder. Snelle levering.

Bij het bestellen van de barbecue een dag eerder de bestelling gedaan. Maar ik wilde er een hoes bij hebben. Die stond zelfs in de suggesties onder de factuur. Alleen bij het klikken er op: niks. Moest een nieuwe bestelling doen. Beetje zonde van de dubbele bezorging. Baalde ik een beetje van. Bijnoot: barbecue besteld op Blokker.nl, verwezen naar Wohi. Deze partij zou het leveren. Lichtelijk vaag en niet makkelijk bijbestellen, allemaal. Zonde. Want producten zien er tot nu toe prima uit en levering was in beide gevallen ook goed en snel. Het niet makkelijk bij kunnen bestellen op blokker.nl bij Wohi is zonde. Ik geloof absoluut dat dit minder conversie voor Wohi en Blokker.nl (voor producten, te leveren door Wohi) veroorzaakt. Puntje van aandacht. Api? Eigen website functionaliteit? Verder prima. Tevreden Wohi klant. ;)

• Nazorg & Garantie

Jammer dat er niet een set met accesoires zoals Pizzasteen Wok of grill plaat bij te bestellen zijn. Deze dus elders bestellen?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Vorige week donderdag een product besteld via de webshop. Levertijd 1 tot 3 dagen. Dinsdag (3e dag) contact met ze opgenomen om te vragen hoe het zit aangezien ik nog geen track and trace ontvangen had. Door een fout in hun voorraad systeem was er vertraging opgelopen. Prima kan gebeuren. Maar ze beloofde dat het rechtstreeks via hun leverancier zou worden verstuurd en dat ik de volgende dag Mijn bestelling kon verwachten. De volgende dag (na weer een mail) ontving ik eindelijk een track and tracé van DHL. Die niet werkte, na weer wat mails met vragen over de status van mijn bestelling zeiden ze dat er een fout in het systeem van DHL zat en dat het de volgende dag geleverd zou worden. Vandaag (1 week verder) zelf contact opgenomen met DHL en die zeiden dat het product alleen was aangemeld (3 dagen geleden) en dat ze geen fout in het systeem hadden. Het product is dus nog niet eens verstuurd, alleen aangemeld. Dus al met al klopt hun voorraad niet, kunnen ze niet op tijd leveren, geven de schuld aan hun verzender, liegen ze richting de klant en reageren ze niet meer op mails als de klant kritisch word. Pftttt Nu nog maar afwachten of ik mijn volledige bedrag terug gestort krijg want die info krijg ik niet gevonden op hun site en beantwoorden ze niet op de mail. Maar je moet als consument wel betalen als een product retour gestuurd word, wat ook niet van deze tijd is meer.

Niet voorliegen aan de klanten over de voorraad. Actuele voorraad tonen op de website i.p.v. de illusie geven dat ze wel kunnen leveren Niet je verzender de schuld geven als je zelf niet kunt leveren Klant antwoord/duidelijkheid geven als ze vragen hebben Überhaupt antwoord geven op vragen

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Uitstekend verzorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

2 sterren: slechter dan verwacht

Voor 12u besteld is volgende dag in huis...? 3 van de 4 pakken werden geleverd. Het cruciale pak werd pas op maandag geleverd ipv vrijdag, zonder verwittiging. De schuld wordt naar postnl geschoven.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

op tijd geleverd, product voldoet goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik bestelde 2 producten en ontving slecht 1 product als je daarna ontevreden over het product dit wil terugsturen kreeg ik een barcode die via het terugstuurpunt onbruikbaar was. Na een herhaaldelijke mail krijg je gewoon geen antwoordt meer, onbeschoft vind ik dat.... laat de klant maar stikken in het probleem en dus zit ik hier met een product dat ik niet wil en heb het dubbele betaald. Voor mij de eerste en laatste keer dat ik iets bestel bij Wohi

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Goede prijs en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd

Over Wohi.nl

Filter op Taal