Geweldig bedrijf!

Snelle levering. Producten zoals omschreven.

Zeer goed.

Snelle levering, voldeed aan de verwachting geleverde bestelling.

Helemaal top

Inderdaad een zeer snelle bezorging.

Duidelijke webshop. Snel in huis

Komen afspraken na

Keurig op tijd geleverd

Vriendelijk en vlot bedrijf

Goede en snelle communicatie, kwaliteitsvolle producten, alles verliep soepel. Niets aan op te merken, ik zou hier zo opnieuw bij bestellen.

Correct !!

Volgens afspraak netjes op tijd geleverd.

Correct en stipt

Mijn vraag omtrent niet levering op voorziene tijdstip werd asap beantwoord met een volwaardige reden. Top gedaan.

Snelle levering, producten zoals beschreven

Snelle levering, producten zoals beschreven

Lego monkie kid super...

Snel geleverd en goed verpakt.

Snelle service en levering

Duidelijke site, voldoende voorraad

Uitstekende service na het optreden van een probleem bij de bezorging van een - via bol.com - bij hen besteld pakje. Door de medewerkers werd ik via een email op de hoogte gebracht en na telefonisch contact en meedenken van hun kant werd het probleem prima opgelost. Alle lof!

Fijne communicatie en erg vriendelijk

Bestelling geplaatst, bij de verzendmethode gekozen om het op te halen. Dezelfde dag werd ik nog gebeld of dit klopte. Vriendelijke mensen, zorgvuldig en fijne communicatie.

ORDERNUMMER 3028860 niet ontvangen

ORDERNUMMER 3028860 niet ontvangen... vind het jammer dat iets door brievenbus moet... gaat vaak mis.. had het liefst persoonlijk ontvangen.... jammer

Prima shop

Snelle reactie op mijn bestelling van Lego. Ook de volgende dag in huis. Goed verpakt in een niet te grote doos. Beter kan niet en tegen een redelijke prijs.

prettige bejegening

Klantvriendelijk

Altijd leuk om LEGO te bestellen

Het bestellen en het pakket met de bestelling zijn netje bezorgt. Min punt vind ik dat zij adverteren met de optie om een dag te bepalen wanneer je pakket wordt bezorgt. Dat gebeurt dus niet. Ook op de mail om hier aandacht voor te vragen is niet gereageerd. Dat zijn voor mij wel punten die een webwinkel op orde moet hebben. Al gaat het uit eindelijk er om heb je de spullen die je besteld heb ja en daar kijk ik de komende jaren naar.

Leuk geholpen!

Goed zo als altijd

Snel, goed en perfect!!!

Geen opmerkingen

Alles zonder problemen verlopen en zeer snel verwerkt Een topper en zeker een aanrader

First time for your service - but not the last!

I was a bit afraid to order from company that was new for me. But service was great! Delivery was fast (this is the way things should work inside the Europe) Thank you very much - will certainly order from you again

Je krijgt wat je verwacht. Dankjewel.

Je bestelt wat en verwacht dat het goed komt. Bij ASK hoef je daar niet bezorgd om te zijn. Keurig en ruim op tijd geleverd.