Je krijgt wat je verwacht. Dankjewel.

Je bestelt wat en verwacht dat het goed komt. Bij ASK hoef je daar niet bezorgd om te zijn. Keurig en ruim op tijd geleverd.

uitstekend, geleverd volgens afspraak

uitstekend, geleverd volgens afspraak

Fijne mensen met een mooie webshop. Bedankt voor de goede service

Prima ervaring, ietwat dure verzendkosten

Alles bij mijn bestelling is vlot verlopen. Ik kreeg ze aan zoals beloofd: de eerstvolgende werkdag. Ik vind de verzendkosten naar België wel enigszins overdreven: 10.45€ voor een klein pakketje betaal je toch nergens tegenwoordig? Voor een doosje Lego van 22€ die verzendkosten er moeten bijtellen vind ik eerlijk gezegd wat veel.

Ruim aanbod, snelle levering.

Ruim aanbod, je vind hier Lego die op veel plaatsen niet meer verkrijgbaar is. Ik had aan het einde op donderdag middag besteld, de levering zou dan zaterdag zijn. Maar kwam toch al vrijdag, super service!

Gewoon slecht

Heb niet gekregen wat ik besteld heb terwijl dat wel kon op de website

Snel en netjes

Prima website Goed aanbod Hele snelle service

Voldeed aan alle verwachtingen.

Altijd spannend als je voor het eerst gaat bestellen op een (voor mij) nieuwe webshop. Grote doos LEGO, nog 1 beschikbaar, bijna te goed om waar te zijn. Binnen twee dagen keurig op de stoep. Goed verpakt. Snelle service. Mocht ik weer eens opzoek zijn naar die moeilijk te vinden set kom ik zeker terug.

vlot en correct

Bestelling, betaling liepen zeer vlot. Ook werd ik op de hoogte gehouden wanneer de zending zou vertrekken. En ook de levering is vlot verlopen. De transportfirma heeft wel de doos buiten achtergelaten (niet onder het afdak) wanneer dit wel voorhanden was. Gelukkig dat het niet regende ;)

zeer goed

Zeer snelle verzending

Super snel geleverd erg fijn!

Correct e´ snelle service

Correct en snelle service

Bestelling op tijd geleverd, goed verpakt en onbeschadigd

Naar verwachting is een Lego pakket de volgende dag geleverd, goed verpakt en onbeschadigd

Goed en snel.

alles perfect verlopen

duidelijke en correcte communicatie

alles in orde

ze hadden de 2 artikelen die ik zocht nog in stock waar alle andere winkels al uitgeput waren. snelle verzending. helemaal tevreden!

Zeer goede service. Alles netjes op tijd. Prima!

perfect

snel & goed & correcte prijs

Goed, betrouwbaar en snel

Goed, betrouwbaar en snel

Very Good.

Fast International shipping, great communication. Overall very good shop.

super!

Prijzen zijn voordeliger dan elders. Gekocht en na 2 dagen al geleverd! Top!

Stevig verpakt en snel ontvangen, top!

Zoon wou Lego set die uit de handel bleek, deze set hadden ze gelukkig nog, 30 euro goedkoper dan een andere verkoper. Snelle levering, stevig verpakt, niets op aan te merken. Aanrader.

Goed en snel

Goede site snelle bezorging. Kids weer blij

Super goed

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Echt top!

Bazeldijk 2

4231ZD Meerkerk